Gebruikten ze die niet destijds bij Starmaker/K-otic?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:07 schreef Sloggi het volgende:
Iemand ervaring met deze gitaar?
http://www.cort.co.kr/eng(...)ew.asp?product_id=47
![]()
haha en hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:08 schreef Gitarist het volgende:
tvp
[..]
Gebruikten ze die niet destijds bij Starmaker/K-otic?
Als die solo-act "The Nightwatchman" is dat is het folky met een akoestische gitaar en dan zonder rare geluidjes dus. Ik denk dat hij zo die optredens gaat doen (zoek maar eens wat muziek en filmpjes, staan overal wel volgens mij)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:02 schreef Svyatagor het volgende:
Nu ook als soloartiest / kermisattractie / freakshow te boeken! Kijk met eigen ogen hoe Tom kunstjes doet met zijn gitaar! Jahaa, įl die geluiden komen uit een gitaar!!
Ik weet niet of het hetzelfde typenummer is, maar hij lijkt er wel heel erg op.quote:
Okay okay the nightwatchman vind ik 4 keer niksquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:02 schreef Svyatagor het volgende:
Nu ook als soloartiest / kermisattractie / freakshow te boeken! Kijk met eigen ogen hoe Tom kunstjes doet met zijn gitaar! Jahaa, įl die geluiden komen uit een gitaar!!
Ziet er mooi uit! Heeft echt wel wat hoor, zo'n VOXquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:04 schreef lifeblind het volgende:
tvp![]()
Zo, gister een nieuwe versterker gekocht, een Vox Valvetronix AD120VTX. Kostte me 900 euro, inclusief bijbehorend floorboard. Het is wel tweedehands. Hij heeft bij iemand 3 jaar lang thuis gestaan, hij was dan ook in zeer goede staat nog, en het floorboard was maar amper gebruikt.
Fotos!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan ik eindelijk mn PRS gitaar laten scheuren zoals het bedoeld is![]()
Samples!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:04 schreef lifeblind het volgende:
tvp![]()
Zo, gister een nieuwe versterker gekocht, een Vox Valvetronix AD120VTX. Kostte me 900 euro, inclusief bijbehorend floorboard. Het is wel tweedehands. Hij heeft bij iemand 3 jaar lang thuis gestaan, hij was dan ook in zeer goede staat nog, en het floorboard was maar amper gebruikt.
Fotos!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
PRSquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:04 schreef lifeblind het volgende:
tvp![]()
Fotos!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Netjes hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:18 schreef UncleSam het volgende:
Mijn gitaarskills, ik begin makkelijk met het intro solotje van Fade to Black (van MetallicA) uiteraard
http://youtube.com/watch?v=meOdXI8040Y
![]()
niet om over je parade te pissen hoor, maar...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:04 schreef lifeblind het volgende:
tvp![]()
Volgens mij is hij niet transistor trouwens, ik zocht hem net even op en ik geloof dat de eindtrap 2 buizen heeft.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:34 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
niet om over je parade te pissen hoor, maar...
900 pop voor een tweedehands transistorversterker?
sjesus man, voor dat geld koop je een marshall JCM 800! of een Vox AC30!
haha... goeie vertalingquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:34 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
niet om over je parade te pissen hoor, maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |