Gebruikten ze die niet destijds bij Starmaker/K-otic?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:07 schreef Sloggi het volgende:
Iemand ervaring met deze gitaar?
http://www.cort.co.kr/eng(...)ew.asp?product_id=47
![]()
haha en hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:08 schreef Gitarist het volgende:
tvp
[..]
Gebruikten ze die niet destijds bij Starmaker/K-otic?
Als die solo-act "The Nightwatchman" is dat is het folky met een akoestische gitaar en dan zonder rare geluidjes dus. Ik denk dat hij zo die optredens gaat doen (zoek maar eens wat muziek en filmpjes, staan overal wel volgens mij)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:02 schreef Svyatagor het volgende:
Nu ook als soloartiest / kermisattractie / freakshow te boeken! Kijk met eigen ogen hoe Tom kunstjes doet met zijn gitaar! Jahaa, įl die geluiden komen uit een gitaar!!
Ik weet niet of het hetzelfde typenummer is, maar hij lijkt er wel heel erg op.quote:
Okay okay the nightwatchman vind ik 4 keer niksquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:02 schreef Svyatagor het volgende:
Nu ook als soloartiest / kermisattractie / freakshow te boeken! Kijk met eigen ogen hoe Tom kunstjes doet met zijn gitaar! Jahaa, įl die geluiden komen uit een gitaar!!
Ziet er mooi uit! Heeft echt wel wat hoor, zo'n VOXquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:04 schreef lifeblind het volgende:
tvp![]()
Zo, gister een nieuwe versterker gekocht, een Vox Valvetronix AD120VTX. Kostte me 900 euro, inclusief bijbehorend floorboard. Het is wel tweedehands. Hij heeft bij iemand 3 jaar lang thuis gestaan, hij was dan ook in zeer goede staat nog, en het floorboard was maar amper gebruikt.
Fotos!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan ik eindelijk mn PRS gitaar laten scheuren zoals het bedoeld is![]()
Samples!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:04 schreef lifeblind het volgende:
tvp![]()
Zo, gister een nieuwe versterker gekocht, een Vox Valvetronix AD120VTX. Kostte me 900 euro, inclusief bijbehorend floorboard. Het is wel tweedehands. Hij heeft bij iemand 3 jaar lang thuis gestaan, hij was dan ook in zeer goede staat nog, en het floorboard was maar amper gebruikt.
Fotos!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
PRSquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:04 schreef lifeblind het volgende:
tvp![]()
Fotos!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Netjes hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:18 schreef UncleSam het volgende:
Mijn gitaarskills, ik begin makkelijk met het intro solotje van Fade to Black (van MetallicA) uiteraard
http://youtube.com/watch?v=meOdXI8040Y
![]()
niet om over je parade te pissen hoor, maar...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:04 schreef lifeblind het volgende:
tvp![]()
Volgens mij is hij niet transistor trouwens, ik zocht hem net even op en ik geloof dat de eindtrap 2 buizen heeft.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:34 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
niet om over je parade te pissen hoor, maar...
900 pop voor een tweedehands transistorversterker?
sjesus man, voor dat geld koop je een marshall JCM 800! of een Vox AC30!
haha... goeie vertalingquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:34 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
niet om over je parade te pissen hoor, maar...
Nooit van die advertentie gehoord, maar 't zou best kunnen. 't Is in ieder geval een instapmodelletje.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:25 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ik weet niet of het hetzelfde typenummer is, maar hij lijkt er wel heel erg op.
Volgens mij adverteerde Cort daar destijds mee.
Dit was volgens de verkoper wel erg goed. Of zoietsquote:CONSTRUCTION Dovetail Neck Joint
hybride dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet transistor trouwens, ik zocht hem net even op en ik geloof dat de eindtrap 2 buizen heeft.
Ik bied 20!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:47 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
maar goed, ik hou ook helemaal niet van modeling. ik ben van het type dat op het punt staat zijn twee-kanaals amp weg te doen, omdat dat te complex is![]()
heyheyhey!quote:
Naja, ik zocht gwoon een goeie all-round oplossing, wilde ook van het gezeik met meerdere pedalen af zijn, en in mn Vox zitten voldoende effecten, en dan voor een redelijk goedkope prijs nog dat floorboard erbij is t voor mij niet moeilijk. Mn oude meuk heb ik natuurlijk weer verkochtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:47 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
hybride dan.
mijn punt is: voor 900 euro tweedehands zou ik een echte klassieke buizenversterker aanschaffen. hybride en transistor is gewoon niet hetzelfde.
maar goed, ik hou ook helemaal niet van modeling. ik ben van het type dat op het punt staat zijn twee-kanaals amp weg te doen, omdat dat te complex is![]()
ik zou hiervoor gaan voor dat geld:
1 kanaals JCM800
twin reverb
maar ja, ieder zijn ding.
http://www.marktplaats.nl(...)27cc5dd26776ad2388eequote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:45 schreef mirelia het volgende:
Wat is leuk?
splinterquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:51 schreef mberg86 het volgende:
when you're in prison, don't turn the other way
keep your back against the wall
when you're in prison, don't turn the other way
do not bend at all
oh don't pick up the soap, pick up the soap
it's bad for you
het zijn ook maar snaren...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:22 schreef imported_sphinx het volgende:
echt alleen maar 'd Addario's en Ernie Balls hier?![]()
nee maar deanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:22 schreef imported_sphinx het volgende:
echt alleen maar 'd Addario's en Ernie Balls hier?![]()
Wat is je nieuwe amp dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:11 schreef lifeblind het volgende:
Net mn nieuwe amp met repeteren gebruikt, tering, wat scheurt dat ding
Netjes. Ik heb het kleinere broertje (AD60VT) en die is uitstekend geschikt om een geluid te leveren voor elke stemming. Beter dan een individuele Marshall of zelfs AC30 zou doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:04 schreef lifeblind het volgende:
tvp![]()
Had het ding zelfs al gezien, maar ziet er tof uit.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:39 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Zie pagina 1 van dit topic, op 1/3e van de pagina maar
Duim achter je hals. Je speelt Metallica, geen blues. Ikzelf doe het ook vaak niet, maar het lijkt me een wijze tip.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:18 schreef UncleSam het volgende:
Mijn gitaarskills, ik begin makkelijk met het intro solotje van Fade to Black (van MetallicA) uiteraard
http://youtube.com/watch?v=meOdXI8040Y
![]()
1 pickup teveel.quote:
Doe dan gelijk een Switchmasterquote:
quote:
Je luistert eens wat Steve Howe en je bedenkt eens wat, zeg maarquote:
Past goed bij die Dean van je...quote:
Redneck =quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:02 schreef imported_sphinx het volgende:
Dean = Redneck.
Het overgrote deel van de losse pedaaltjes ook. Je punt?quote:
nee, want dit nummer speelt op de ESP website.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Redneck =![]()
http://youtube.com/watch?v=cQYPn_en6OU
Omdat ik nog geen enkel multieffect heb gehoord wat goed klonk. En zeker wel een flink aantal losse pedalen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de losse pedaaltjes ook. Je punt?
Muwoa ik vind feedback juist een goeie zaak, zijn erg voordelig en je zult er niet afgezet worden met hogere prijzen dan normaal, wat je nog wel eens in kleinere zaken hebt, en ze hebben natuurlijk een supergroot aanbod, maar aangezien je al een beetje kan spelen kan je het beste toch gewoon ff een middagje feedback doen en gewoon gaan testen, een gitaar die ikb ijvoorbeeld weer geweldig vind kan jij weer kut vinden en andersom het gaat er toch om wat jij wil.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:09 schreef Bot13 het volgende:
Hey guys. Ik heb wat hulp nodig. Ben sinds ongeveer 7 maanden begonnen met te spelen op een gitaar die hier thuis stond. Een beetje de basisakkoorden geleerd, leren tokkelen op de basisakkoorden, toen zelf deze akkoorden samengevoegd en doorgeleerd.
Paar leuke liedjes uitgekomen. Heb dan wel twee geweldige gitaristen als vrienden, dat helpt al een stuk. Niet écht heel veel wat ik van ze heb geleerd maar ik weet in ieder geval dat ik de juiste richting op werk.
En nu. Nogsteeds een onnozele gitarist, met de basis van gitaarspelen onder de knie. De gitaar die ik nu gebruik is een nylonsnarige, van baggerkwaliteit. Ben altijd rustig met 't beestje om gegaan maar als de verf/lak op de hals al begint te vervagen door enkel en alleen vingerzettingen dringt het tot me door dat ik op zoek moet naar iets beters.
Dus. Ik heb al een beetje rondgekeken naar wat staalsnarige gitaren. Een van m'n vrienden heeft een 'Crafter', met een dunne hals. Die vind ik zelf echt mooi klinken en lekker spelen. Budget ligt rond de 150,-/200,-. Ik heb gehoord dat Feedback een no-go is voor het kopen van gitaren, maar dat zijn slechts meningen - zelf geen idee van.
Kan iemand helpen met de keuze?
Ik heb gisteren nog een tip gekregen van mijn gitaarleraar, ik ben namelijk ook op zoek naar een budgetwestern. Een Crafter D6: http://www.crafterguitars.com/gallery_acoustic/d_6n.phpquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:09 schreef Bot13 het volgende:
Hey guys. Ik heb wat hulp nodig. Ben sinds ongeveer 7 maanden begonnen met te spelen op een gitaar die hier thuis stond. Een beetje de basisakkoorden geleerd, leren tokkelen op de basisakkoorden, toen zelf deze akkoorden samengevoegd en doorgeleerd.
Paar leuke liedjes uitgekomen. Heb dan wel twee geweldige gitaristen als vrienden, dat helpt al een stuk. Niet écht heel veel wat ik van ze heb geleerd maar ik weet in ieder geval dat ik de juiste richting op werk.
En nu. Nogsteeds een onnozele gitarist, met de basis van gitaarspelen onder de knie. De gitaar die ik nu gebruik is een nylonsnarige, van baggerkwaliteit. Ben altijd rustig met 't beestje om gegaan maar als de verf/lak op de hals al begint te vervagen door enkel en alleen vingerzettingen dringt het tot me door dat ik op zoek moet naar iets beters.
Dus. Ik heb al een beetje rondgekeken naar wat staalsnarige gitaren. Een van m'n vrienden heeft een 'Crafter', met een dunne hals. Die vind ik zelf echt mooi klinken en lekker spelen. Budget ligt rond de 150,-/200,-. Ik heb gehoord dat Feedback een no-go is voor het kopen van gitaren, maar dat zijn slechts meningen - zelf geen idee van.
Kan iemand helpen met de keuze?
Hoe krijg je dan van die toffe effectenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de losse pedaaltjes ook. Je punt?
Door de goeie pedaaltjes er tussenuit te zoekenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe krijg je dan van die toffe effecten.
Behringer!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Door de goeie pedaaltjes er tussenuit te zoeken
Pest me niet zoquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Voor 20 euro meer mag je mijn fender kopen
fm 65R
die is 100 euroquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
20 euro. Je vergeet geen nulletje ofzo?.
Oh zoquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
die is 100 euro
20 50 euro meer is 150
daar mag je een behringer pedaaltje voor kopenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Oh zo. Ik las over 'meer' heen en dacht dat je 20 euro wilde voor je versterker
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |