Idd, dat wil ik dus ook voorkomen, lijkt me verstandig om in het begin eerst ff rustig te doenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:52 schreef danos het volgende:
ik denk wel dat je als je irritant gaat doen er snel wordt uitgekieperd door een paar uitsmijtertjes
Sfeer.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:50 schreef Likkende_Lassie het volgende:
wat?
Ja had t al aangepastquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Sfeer.![]()
Maar veel plezier morgen..
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:56 schreef CartWOman het volgende:
Gewoon jezelf zijn, nu snode plannetjes bedenken is leuk, maar gaat toch niks van terecht komen als je daar binnenstapt, je bent dan echt wel onder de indruk.
In éen op éen gesprekjes bereik je veel meer, qua info doorgeven. Je krijgt geen zender om.![]()
Is dat nog niet terecht?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:58 schreef marky het volgende:
In ieder geval even aantippen dat Brian en Jaap wat gejat hebben van Syl
Juist.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:56 schreef CartWOman het volgende:
Gewoon jezelf zijn, nu snode plannetjes bedenken is leuk, maar gaat toch niks van terecht komen als je daar binnenstapt, je bent dan echt wel onder de indruk.
hahah nee inderdaadquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:48 schreef Judah het volgende:
Een tip:
Laat je niet te veel verleiden om zoveel mogelijk alcohol te drinken: ze zetten liever eens een ander voor paal, dan een bewoner aldaar. Verder adviseer ik je 't spaarpotje van Amanda veilig te betreden, want je weet nooit waar Brian vantevoren is geweest.
En verder veel plezier.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
Trek een wit shirt aan met een foto van de kindjes van natasia, en zet er een tekst onder "mam ik mis je zo"
Kom op zeg, je betaald 100 euro om er naar toe te gaan, al je vrienden zitten voor de streams, juist zoveel mogelijk alcohol naar binnen gooien. De enige juiste aftocht is die gedragen door 3 medeparty animals, in de achterbak van een auto gekwakt te worden en drie dagen later wakker worden en zien dat Palma nog steeds op je kotsplek in de vloerbedekking aan het boenen is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:48 schreef Judah het volgende:
Een tip:
Laat je niet te veel verleiden om zoveel mogelijk alcohol te drinken
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:57 schreef danos het volgende:
[..]
Kom op zeg, je betaald 100 euro om er naar toe te gaan, al je vrienden zitten voor de streams, juist zoveel mogelijk alcohol naar binnen gooien. De enige juiste aftocht is die gedragen door 3 medeparty animals, in de achterbak van een auto gekwakt te worden en drie dagen later wakker worden en zien dat Palma nog steeds op je kotsplek in de vloerbedekking aan het boenen is.
![]()
Dat dus!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:58 schreef marky het volgende:
Erik en Syl effe duidelijk maken dat ze daar ook nog zitten omdat Huub er is en dat ze hem niet te veel moeten afvallen. Als hij met Lieke wil dan moet hij dat zelf weten. Huub zeggen dat het misschien verstandig is om een relatie met Lieke niet in de kooi te beginnen maar beter te wachten tot hij eruit is. Dat komt de sfeer in SHE ten goede en geeft hem ook de duidelijkheid over de motiven van Lieke.
Zolang huishoudsters, kapsters, grimeuses etc info mogen doorgeven kan jij dat ook best slins doen. Je moet je wel bedenken dat als het TE wordt, ze misschien geen feest meer mogen geven.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:14 schreef kissy het volgende:
Jongen ga lekker feesten, negeer Brian, doe ons het alsjeblieft niet aan dat je hem aardig gaat vinden!
Contractjes tekenen zijn ze goed in bij Talpa, je wil niet weten wat ik allemaal heb moeten invullen en moeten ondertekenen toenik door de screening heen was.
(hoge boete voor als ik uit de school klap, jaja)
Kijk das een leuke!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:17 schreef just_syl het volgende:
Leuk L-L veel plezier ik ga zeker kijken zaterdag.
Leg spontaan een arm om brian heen.(Zal niet meevallen)
Plak dan wel meteen een sticker op z.n rug "pas op loslopend wild"of iets anders met een leuke tekst}).
Staat zo leuk op z,n spier witte colbertje beetje opsieren![]()
En de streamers natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:29 schreef just_syl het volgende:
Dat is het aller belangrijkste dat jij een leuke te gekke avond heb.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:30 schreef Schanulleke het volgende:
Je moet iedereen heel hartelijk begroeten en zeggen dat je ze kent en tof vindt en zo. En als je dan bij Natasia komt zeg je iets in de trant van 'En jij bent?'. Dat trekt ze echt niet.
Ze is écht goed, die Natasia. Je merkt het ook op het forum: mensen stinken er in. En Huub dus ook. Maar het is echt niet ineens een aardige vrouw geworden of zo.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:34 schreef Prospera het volgende:
Huub zat op zijn site Natasia te verdedigen; laat hem weten dat ze nog steeds nasty achter zijn rug om doet.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:37 schreef Desii het volgende:
En info geven mag niet... dus pas er mee op..
Niet doen, waarom nog steeds zo anti-Brian? Huub is 10X smeriger bezig als Brian en met een bewust gemene gedachte erachterquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:46 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Zoals jullie weten, morgen is het zover, deze fokker gaat naar het feest van Huub & Eric!
![]()
Heeft iemand nog wat leuke acties die door zowel door de redactie en de bewoners (SHE) kunnen worden geaccepteerd?
Leek me al een mooie binnenkomst om Brian een hand te willen geven en die vervolgens terug te trekken, maar weet niet of ik daarmee de sfeer verpest..?
Ze woont in Almere dacht ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:54 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ja ik heb dr gister gebeld, maar voor haar is t een kwartiertje rijden zei ze toch tegen huub?
Of witte slippers... die staan leuker onder een linnen broek...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:15 schreef CartWOman het volgende:
Die broek en mooi (niet te wijd) overhemd is toch okay? Je zou anders nog voor een mooi t-shirt en linnen jasje kunnen kiezen.
En qua schoenen geheel witte sneakers, zijn genoeg van te vinden.
Gaaf het gaat dus door.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:57 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Hee de redactie belde net, ik moet om 8 uur op het trein bij de wittebergen zijn
ja een klein briefje moet toch kunnen................wat ken je gebeuren als je dit op het eind van de avond pas doorsluistquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:05 schreef danos het volgende:
Je kan toch gewoon op een briefje wat boodschappen uittypen en dit in je portomonnee stoppen en sneaky uitdelen in een donker moment.
Los ervan dat ik er tegen ben dat er info naar binnen komt, en dat het me verbaast dat iedereen hier er altijd zo op tegen is als er info naar binnenkomt behalve als het voor hun favorieten bestemd is.
Ik zou idd ook wel meewillen, met name om het negatieve evenwicht naar Brian toe weer wat meer in evenwicht over te laten hellen. Hoop dat jullie hem niet allemaal lullig gaan behandelen en Huub heel positief.....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:05 schreef milk-shake het volgende:
ik ga ook zeker kijken, en hopenlijk kunnen we je een beetje herkennen....heeeeel veel plezier,iedergeval. Ben best wel wat jaloers
![]()
Wtf! waarom is hier een Brian fan!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:11 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik zou idd ook wel meewillen, met name om het negatieve evenwicht naar Brian toe weer wat meer in evenwicht over te laten hellen. Hoop dat jullie hem niet allemaal lullig gaan behandelen en Huub heel positief.....
klinkt goed... en ik zou voor witte sneakers gaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:47 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik heb zo'n Losse Linnen/katoenen broek, daarboven doe ik een overhemd aan, waar ik vanavond even een foto van probeer te nemenen dan...witte schoenen gaan zoeken
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
Trek een wit shirt aan met een foto van de kindjes van natasia, en zet er een tekst onder "mam ik mis je zo"
Is dat nou zo erg? Ik snap jullie echt totaal nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:11 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Wtf! waarom is hier een Brian fan!
Ja dat is erg!!! Maar ik snap dat je ons niet snapt, want dat is het niveau van Brian die zou ons ook niet snappen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:27 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Is dat nou zo erg? Ik snap jullie echt totaal niet
De bewoners weten dat al.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:38 schreef Yollie het volgende:
Jeroen het zou mooi zijn als je door kan geven aan Huub dat er iets speelt tussen Natasia en de klusjesman Ton. Ik denk dat dat een item is die ' ze' onder de pet willen houden. Huub kan er prachtig mee rellen!
Ja maar ze weten niet dat dat met man en macht verborgen moet blijven!quote:
pics van de vrouwen kan ik niet vinden....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:16 schreef Likkende_Lassie het volgende:
okezijn daar pics van ? wat doet onze grote vriend brian aan ?
Hm.. Toch ben ik slimmer dan Brian. Ik ben met een master bezig, maar kan me meer met hem vereenzelvigen dan met die bloedzuiger van een Huub (rara hoe kan dat)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja dat is erg!!! Maar ik snap dat je ons niet snapt, want dat is het niveau van Brian die zou ons ook niet snappen.![]()
Ik mis de vraag om bij binnenkomst even bij H&E te informeren of ze nog vieze ballen te hebben, en zoja dat je die graag even schoon zou willen likken, jezus wat een geslijmquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:08 schreef Marelle het volgende:
L-L ik wens je allereerst een onwijs leuke avond toe!! Het zal inderdaad anders zijn als je zelf in het huis bent. Toch heb ik een verzoek om te proberen Brian te negeren. Lijkt me niet zo moelijk want ik neem aan dat iedereen door elkaar loopt, zou echt te gek zijn als dat gaat lukkenBesteedt in ieder geval zo weinig mogelijk aandacht aan deze Para 'Miljonair' please
![]()
Wat me verder leuk lijkt is om voor de gastheren (Huub & Eric) een mooie witte roos mee te nemen. Bij de goede bloemist doen ze bij de rozen een klein water resevoirtje onderaan de stengel. Verder zou ik proberen SHE op de hoogte te brengen van Brian's actie met het cadeautje van Syl.
Geeft niks, als het maar nat wordtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:52 schreef Likkende_Lassie het volgende:
16 verschillende mensen
haha idd, pff veel reacties ook op msn
Hmm dat overhemd wat ik heb blijkt dus korte mouwen te hebben, don't know...
Heb je een strak wit t-shirt met lange mouwen ? Doe dat er eens onderquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:04 schreef Likkende_Lassie het volgende:
wat denken jullie dr van:
[afbeelding]
waarom start je zelf geen brian fan forum?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:27 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Is dat nou zo erg? Ik snap jullie echt totaal niet
Lieverd, alles is goed als jij het maar mooi vindt !!!! Dan voel je je lekker en kun je genieten. Niet druk maken !!!!! Je bent een dappere dodoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:08 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Heb ik niet, kan ik kopen maareee is dat leuk ?
Ik denk ook dat het makkelijker is om ongecompliceerd te zuipen met Brian, dan in de buurt te komen van Huub.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:15 schreef danos het volgende:
[..]
Ik mis de vraag om bij binnenkomst even bij H&E te informeren of ze nog vieze ballen te hebben, en zoja dat je die graag even schoon zou willen likken, jezus wat een geslijm.
Mijn advies, lekker omgecompliceerd zuipen met Brian, zover mogelijk bij die ene flikker uit de buurt blijven, en kleine Huub die zie je toch niet omdat die al omringt zal zijn door allerlei kontlikkers, dus doe geen moeite hem te zoeken. Vraag voor mij even of Sylvia nog in DGK zit, al tijd niet gezien op tv. Jaap is er voor de borrelnootjes, en Natasia en Amanda willen vast wel een nieuw biertje voor je pakken.
alsjeblieft geen witte zwembroek!!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:22 schreef mazaru het volgende:
Koop een spuitbusje witte haarverf, en doe wat witte accenten in je haar.
Dan maak je helemaal de blits.
Heb je al een witte zwembroek??
Veel plezier!
Is die wel helemaal echt wit? Moest toch echt helemaal wit zijn?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:04 schreef Likkende_Lassie het volgende:
wat denken jullie dr van:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |