Nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:12 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Jij hebt er ook niet echt veel vertrouwen in he...
Ge-wel-dige film!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:14 schreef Gabry het volgende:
[..]
"Och, het gebeurt bijna elke dag. Het valt bijna niet te turven. Wat is de nieuwswaarde?"
Nope.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Dystrofie is lichamelijk aantoonbaar
Een hernia is aantoonbaar ja. Zenuwen die tussen wervels bekneld zitten he.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
Een hernia wel. Knap dat die zomaar verdwijnt.
mwah, het zou zomaar kunnen dat in dezelfde centra ook het vermogen zit om jezelf te genezen, regenereren net zoals een hagedis .. dat je op zo'n moment dat je in een soort trance bent de werking van dat centrum niet blokkeert zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als je dit echt gelooft, spoor je niet. Niet vreemd, gezien godsdienst natuurlijk gewoon een in het brein te lokaliseren stoornis betreft.
Dat het menselijk brein tot goddelijke dingen in staat is mag een feit heten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:35 schreef SCH het volgende:
Ik zou het wel een hele onrechtvaardige en kloterige God vinden als hij de 1 wel geneest en de ander niet. In zo'n willekeurige God geloof ik absoluut niet.
Dat 'genezen' doen mensen zelf, dat ze daarbij kracht van iets ondervinden dat ze God noemen, dat geloof ik graag. Ik geloof trouwens eerder dat die mensen (onbewust) reden hebben om ziek te zijn en te blijven.
Het is er meer voor kiezen een tijdje beter te zijn. Weet bijna zeker dat dit een tijdelijke opleving zal zijn. Ken een soortgelijk verhaal ook bij die zijlstra en die liep een maand en zat daarna weer gewoon in de rolstoel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:50 schreef SCH het volgende:
Zo zie je maar: sommige mensen kiezen er voor een tijdje ziek te zijn
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:56 schreef moussie het volgende:
[..]
mwah, het zou zomaar kunnen dat in dezelfde centra ook het vermogen zit om jezelf te genezen, regenereren net zoals een hagedis .. dat je op zo'n moment dat je in een soort trance bent de werking van dat centrum niet blokkeert zoals gewoonlijk
Dat er een hoop tussen je oren zit. Als je er zelf van overtuigd bent dat je weer kan lopen dan zal je dat ook doen. Totdat het lichaam weer een terugslag geeft en blijkt dat je toch niet lang kan lopen.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:14 schreef du_ke het volgende:
Overigens X-ray en SCH die het eens zijn.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:05 schreef rameijer het volgende:
En die vent dan die ik laatst zag voor de deur van het revalidatiecentrum?
Hij: "Godverdomme, ik kan weer lopen!!! Godverdomme, ik kan weer lopen!!!"
Ik: "Dat is toch hardstikke mooi man, daar moet je toch blij mee zijn?!"
Hij: "Nee, ze hebben verdomme m'n fiets gejat!!!"
Ja, maar wat is het topic. Jij gaat uit van goddelijke genezing, ik ga uit van een vrouw die 17 jaar hysterisch is geweest (oude betekenis, inbeelding dus).quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind een discussie altijd leuk (zoals je ziet) maar op de 1 of andere manier voel ik me nu persoonlijk aangevallen
En ja, ik ken de theorie waarna je verwijst vrij goed. En nee, ik ga met niet verdedigen.
Kunnen we even ontopic blijven. Het ging niet over mijn gestoordheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |