"Amerikaans blad is tepels Posh beu"quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:58 schreef Frollo het volgende:
Hier verder!
Wilt u alles even rustig teruglezen, ga dan naar teletekst pagina 413 of kijk op:
TTK LPT, 210 mythologische figuren.
Boh, ik heb maar gewoon een driecijferig getal gepakt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
"Amerikaans blad is tepels van Posh beu"
En bovendien sta ik tegenwoordig niet zelden al om 06.00 uur naast mijn bed.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:00 schreef Gellius het volgende:
Verrek, dat is zo lieneke. het ruischen van het bloed. Dat had ik alweer gewist.
312 is ook leuk. Een recept voor slanke radijsjes.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:01 schreef Frollo het volgende:
[..]
Boh, ik heb maar gewoon een driecijferig getal gepakt.
Ja, tot mijn grote spijt. Maar daarvoor ga ik in therapie.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lien onthoudt alles, Gel. Onthoud dat.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, tot mijn grote spijt. Maar daarvoor ga ik in therapie.
Laatste dag.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik mag gaan werken, lieve mensen. Joepie-de-poepie.
Dank, Gel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:07 schreef Gellius het volgende:
Weetjewat DO: je mag best Gellius zeggen hoor.
Ik wordt ook nergens wakker vanquote:
Zoals ik al zei: je kunt alles even rustig teruglezen in TTK LPT, 210 mythologische figuren.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap trouwens de topictitel niet. Of zit ik fout met Gerard Joling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEE NATUURLIJK NIET. Voor je het weet, zie je weer ongewenst een blote piemel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:18 schreef Gellius het volgende:
Klik jij niet op Frollo's linkjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |