"Amerikaans blad is tepels Posh beu"quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:58 schreef Frollo het volgende:
Hier verder!
Wilt u alles even rustig teruglezen, ga dan naar teletekst pagina 413 of kijk op:
TTK LPT, 210 mythologische figuren.
Boh, ik heb maar gewoon een driecijferig getal gepakt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
"Amerikaans blad is tepels van Posh beu"
En bovendien sta ik tegenwoordig niet zelden al om 06.00 uur naast mijn bed.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:00 schreef Gellius het volgende:
Verrek, dat is zo lieneke. het ruischen van het bloed. Dat had ik alweer gewist.
312 is ook leuk. Een recept voor slanke radijsjes.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:01 schreef Frollo het volgende:
[..]
Boh, ik heb maar gewoon een driecijferig getal gepakt.
Ja, tot mijn grote spijt. Maar daarvoor ga ik in therapie.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lien onthoudt alles, Gel. Onthoud dat.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, tot mijn grote spijt. Maar daarvoor ga ik in therapie.
Laatste dag.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik mag gaan werken, lieve mensen. Joepie-de-poepie.
Dank, Gel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:07 schreef Gellius het volgende:
Weetjewat DO: je mag best Gellius zeggen hoor.
Ik wordt ook nergens wakker vanquote:
Zoals ik al zei: je kunt alles even rustig teruglezen in TTK LPT, 210 mythologische figuren.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap trouwens de topictitel niet. Of zit ik fout met Gerard Joling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEE NATUURLIJK NIET. Voor je het weet, zie je weer ongewenst een blote piemel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:18 schreef Gellius het volgende:
Klik jij niet op Frollo's linkjes?
In den vreemde zie je alles in een ander perspectief.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:24 schreef LXIV het volgende:
Radio!
Misschien bedoelen ze 'nieuw ten opzichte van Bruckner, Palestrina of Telemann'?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:21 schreef JAM het volgende:
Zeg, wie probeert dat stuk ongeluk op de radio toch voor de gek te houden? Elke godverdome dag hoor ik hem zeggen: 'Dit zijn de nieuwe de - nieuwe - hits van vijf-drie-acht' en èlke godverdomde dag (thans de laatste twee maanden) hoor ik dezelfde uitkermen van dezelfde depressie Amerikanen en inspiratieloze bonkbonkbonktoettuuttsjiet-muziek..
Nee, maar ik denk dat het West blijft of Oost wordt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:30 schreef Gellius het volgende:
Heb je al 'n nieuwe buurt op het oog, Z?
Ik heb een aantal mooie foto's gemaakt gisteren. Helaas ligt photobucket half plat en is het internet hier heel traag.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In den vreemde zie je alles in een ander perspectief.
Ik zou zeggen: let op de kop van de Indische Buurt. Daar wordt heel hard gerenoveerd en het zou best eens kunnen dat die buurt straks een snelle ontwikkeling gaat doormaken, zeker als IJburg een beetje begint te lopen. Er staan nu al ruime (dure) woningen aan de Celebesstraat. De Balistraat wordt weer schitterend als de renovatie klaar is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:30 schreef Z het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat het West blijft of Oost wordt.
De dingen zijn soms anders dan ze lijken. De stukken langs de rivier hier zijn enorm groen, net als in Egypte, en de poppy staat al bijna in bloei!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:38 schreef JAM het volgende:
Waar zit je nu weer in Godesnaam? Volgens mij heb ik iets gemist.
Dank voor de tip! Weet je ook de postcode daar? Dat zoekt wat makkelijker. Ik ben ook opzoek naar wat ruimere gerenoveerde woningen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:40 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: let op de kop van de Indische Buurt. Daar wordt heel hard gerenoveerd en het zou best eens kunnen dat die buurt straks een snelle ontwikkeling gaat doormaken, zeker als IJburg een beetje begint te lopen. Er staan nu al ruime (dure) woningen aan de Celebesstraat. De Balistraat wordt weer schitterend als de renovatie klaar is.
Het is deels mode, maar ook deels aanpassing aan de lokale cultuur. Een man heeft hier pas respect wanneer hij een baard heeft, dan is het geen jongetje meer.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:09 schreef Gellius het volgende:
Ik heb me altijd verbaasd over die plotselinge baard-craze van onze jongens in den vreemde. Is dat om meer autoriteit uit te stralen, omdat ze daar 'daar' zo gewend zijn? Je ziet 't ook bij de Amerikanen.
Doe dat maar lekker ergens anders.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:50 schreef Frollo het volgende:
Sigme, mag ik je feliciteren met je modschap?
Dat geldt ook voor de rest overigens.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:36 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Doe dat maar lekker ergens anders.
Ik las zojuist dat je de inhoud tot puberpulp reduceerde.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:15 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
JAM: doe dat tijdschrift maar maken.
Nou, zo noem ik dat blad niet, maar je moet je bedenken dat we in een tijd leven waarin er niet veel meer dan dat geschreven wordt. Wat dacht je, dat ik kwaliteit aan de man ging brengen? Zou ik best willen hoor, maar wie kan dat nog, ANNO 2007?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik las zojuist dat je de inhoud tot puberpulp reduceerde.
Laat dan maar zitten, als je het zo noemt.
Prima, prima, maar waar haal je 't vandaan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:58 schreef Frollo het volgende:
Je kunt ook proberen tegen de stroom in te roeien, JAM.
Het zou in elk geval een unique selling point zijn.
'Het is weer tijd voor kwaliteit', ja, ik zie het wel voor me.
Literair tijdschrif voor jonge volwassenen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:04 schreef Gellius het volgende:
Wel 'n schitterende titel trouwens: Puberpulp. Literair tijdschrift voor twintigers en dertigers.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:06 schreef JAM het volgende:
[..]
Literair tijdschrif voor jonge volwassenen.
Je hebt toch wel tietjes, Claudia?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:16 schreef Claudia_x het volgende:
Altijd al een hekel aan pulp gehad. En aan puberteit deed ik ook niet.
Ja, dat is heel walgelijk. Ik weet het, daar deed ik 't ook om.quote:
Hé Gellius, ik denk dat dit de verklaring is voor de borstjes foto in RJPvD is.quote:
Je weet heel goed dat ik tieten heb.quote:
Jetsâhs!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je weet heel goed dat ik tieten heb.
Toch jammer. Jarvis schrijft best aardige liedjes. Zoals Babies en Common People (waar de inmiddels 76-jarige William Shatner nog een geslaagde eigen versie van heeft gemaakt).quote:
Wat gaat ze daar doen dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:37 schreef Gellius het volgende:
Mooie reportage, L. De teerbeminde gaat waarschijnlijk volgende maand naar Afghanistan, al zal ze denk ik alleen in Kaboel zijn.
Jar-quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:40 schreef dwerg het volgende:
[..]
Toch jammer. Jarvis schrijft best aardige liedjes. Zoals Babies en Common People (waar de inmiddels 76-jarige William Shatner nog een geslaagde eigen versie van heeft gemaakt).
[afbeelding]
Mooie foto's, LXIV.
Viel Spaß. Tot dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:42 schreef Frollo het volgende:
Zo mensen, ik ga maar 'ns even Kreta pwnen.
We vliegen zondagochtend en denk niet dat ik tussentijds nog veel op Fok! kom.
Dus tot over anderhalve week!
Serendips niet in het ootje nemen! Dat is een van mijn beste (platonische) FOK!-geliefdes. Die mag hier komen wanneer ze wil!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:39 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
En wie ben jij?
Ik zie het verband niet gelijk hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:19 schreef Z het volgende:
[..]
Hé Gellius, ik denk dat dit de verklaring is voor de borstjes foto in RJPvD is.
Ik heb overigens ook niet gepubert.
Toch is het hier net iets anders hoor. Maar het is ontzettend moeilijk om iemand, zeker op schrift, uit te leggen hoe het precies in elkaar streekt en werkt. Misschien heb ik de gelegenheid het je IRL te vertellen nog wel eens.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:38 schreef Serendips het volgende:
Mooie foto's L.![]()
Waarom krijg ik opeens beelden van westerlingen die Afrikaanse inboorlingen blij maken met spiegeltjes en kraaltjes?
Mijn enige topic in MUZ: Het kleine Pulp Topicquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:16 schreef Claudia_x het volgende:
Altijd al een hekel aan pulp gehad. En aan puberteit deed ik ook niet.
Ik vind Common people een fucking fantastisch nummer.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:40 schreef dwerg het volgende:
Toch jammer. Jarvis schrijft best aardige liedjes. Zoals Babies en Common People (waar de inmiddels 76-jarige William Shatner nog een geslaagde eigen versie van heeft gemaakt).
Oh Claudia, ik geloof dat ik van je begin te houden!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind Common people een fucking fantastisch nummer.
She came from Greece, she had a thirst for knowledge
She studied sculpture at Saint Martin's College
That's where I... caught her eye.
She told me that her Dad was loaded
I said "In that case I'll have a rum and coca-cola"
She said "fine"
And in thirty seconds time she said,
"I want to live like common people
I want to do whatever common people do,
I want to sleep with common people
I want to sleep with common people like you"
Well what else could I do?
I said "I'll see what I can do"
Veel plezier!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:42 schreef Frollo het volgende:
Zo mensen, ik ga maar 'ns even Kreta pwnen.
We vliegen zondagochtend en denk niet dat ik tussentijds nog veel op Fok! kom.
Dus tot over anderhalve week!
Dat is een liedje van Blur.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Coffee & TV trouwens ook geniaal.
Take me away from this big bad world and agree to marry me so we can start over again.
En nu ben ik heel benieuwd naar de William Shatner-vertolking van Common people.
Zo van niet gepubert hebben dus opeens borstjes hebben en dan een foto maken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:47 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet gelijk hoor.
Oh, nu haal ik wel heel veel door elkaar.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:54 schreef JAM het volgende:
Zie ik daar nu werkelijk een eland met een zonnebril en een sigaret in zijn mond, of ben ik weer eens aan het hallucineren? Hoort dat zo?
Eine kleine pulptopiquequote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Mijn enige topic in MUZ: Het kleine Pulp Topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |