De cast van FNL :quote:Friday Night Lights is the story of the Dillon Panthers, their Coach Eric Taylor and the fictional city of Dillon, TX a town that lives and dies with every game their Panthers play. It is not a “sports show” in that the individual episodes tend to revolve around the personal lives of the Coach and his players and not around the actual playing of Football. Upcoming games are treated more like ever present specters in the background, influencing events while not being the focus of them.
Young members of the Friday Night Lights castAccordingly not every episode will show an actual game even though every game that is played by the Panthers is shown to some extent, often in cut scenes at the end of an episode.
The show puts special emphasis on dealing with social issues facing the various team members and their families. Episodes have addressed pertinent social issues such as infidelity, drug use, mental illness, racism, alcoholism and parental abandonment. For a complete list of episodes with summaries see the article entitled List of Friday Night Lights episodes
Dat was inderdaad het eerste dat ik dacht... "hoop looks". Stomvervelend.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:50 schreef Posdnous het volgende:
Zucht, weer van die veel te knappe mensen waardoor de serie vanaf minuut 1 al niet meer overkomt.
De footballspelers trekken wel vaak de meest aantrekkelijke meisjes aanquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat was inderdaad het eerste dat ik dacht... "hoop looks". Stomvervelend.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Heb net 10 en 11 gezien dus ff een quick comment (niet dat iemand dat nog boeit aangezien jullie het toch al allemaal gezien hebben)buy hey, what the heck..
1. * Tazmaniac is in loveLayla
2. DIe vader van Mattjezus wat een klootzak
3. De ruzies tussen Coach Taylor en zijn vrouw blijven schitterend
4. Riggings heeft weer wat punten gescoord wat mij betreft
vind het echt een hele leuke serie.. vind trouwens niet dat hij te vergelijken is met the oc of OTH!!
sowieso het camerawerk is heeeeul anders, maar ook de manier van praten is veel meer.. real life.. in andere series verspreekt zich nooit iemand.. en hier heb je constant: y- y- yes.. yes sir (do I make any sense?)
[ afbeelding ]
too much
Als ik een wat betere Down. speed had was ik waarschijnlijk al bezig aan S2.. stuck on 18 for todayquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:25 schreef Chielus het volgende:
[..]
Hoho, ben net begonnen. zit pas bij aflev. 2
quote:Just a quick update for you fans who are still waiting with bated breath: Season three of Friday Night Lights is looking more and more official-ish, despite the fact there is still no official statement from NBC.
After I reported last week that one of the show's main stars told me season three is definitely happening, Kyle Chandler (our beloved Coach Taylor) went on NPR's Fresh Air and said a deal for season three has already been reached.
This deal, according to Chandler, is the one we've been talking about: It would spread FNL over more than one platform (NBC and most likely DirecTV) to give the Peacock net a partner in sharing the costs. Chandler said production will resume this June in Austin, Texas. Whee!
Stand by and keep those eyes clear and hearts full, because there's a chance the official pickup announcement might come as soon as next Wednesday, April 2, when NBC is doing a prime-time schedule presentation in New York City.
Zoals ik het begrijp gaat S2 niet meer verder maar gaan ze verder met S3 zodra ze groen licht hebben.. not sure thoughquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:10 schreef Sc0tTy het volgende:Goed nieuws, ik vraag me af of seizoen 2 nog verder gaat.
Ja.. beetje ten koste van mijn schoolwerk e.d. maja who cares.. ik ben bijna bijquote:Op dinsdag 1 april 2008 03:04 schreef Chielus het volgende:
Aija,,,, je bent filnk aan het doorkijken, ik ben pas bij S01E06.... Vind het wel echte en goede serie. Voorla het menselijke aspect van alles staat me zeer aan.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:55 schreef Sc0tTy het volgende:
hehe ik weet hoe het gaat Tazmaniac*kuch* 3 seizoenen OTH in minder dan 2 weken ( waaronder een marathon van 26 uur ofzo
)
Dit was dus het commentaar van Ben Silverman (Co-Chairman NBC) op de vraag of we FNL terug mochten verwachten in hun aankomend 'fall schedule'!quote:On Friday Night Lights: FNL will get its third season—hells freaking yeah!—first airing on DirecTV’s channel 101 in the fall and then on NBC in the winter. Here's where we all bow down and say a little prayer of thanks for the good man Ben Silverman.
Ik vind Aimee opzich ook de mindere van de '3' maar ik kwam der toevallig tegen op Googlequote:Op zaterdag 5 april 2008 20:43 schreef Sc0tTy het volgende:
Mjah de andere chickies zijn ook niet verkeerd heur ^^
Ik zie het op imdb.com, ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:19 schreef Tazmaniac het volgende:
S3 is al 2weken bezig
alleen post er hier nooit iemand
S3E2 was trouwens ook weer super, al vond ik de season opener sterker!
Explosions in the Sky - Remember Me as a Time of Dayquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:25 schreef Chielus het volgende:
Net gekeken, blijft enorm verslavend, en de soundtrack is echt zo lekker.
Die komt volgens mij uit de OST van de orginele film, (desalnietemin een geweldig nummer dat helemaal bij de serie past)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:51 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Explosions in the Sky - Remember Me as a Time of Day
volgens mij niet, but I could be mistakingquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:48 schreef Chielus het volgende:
[..]
Die komt volgens mij uit de OST van de orginele film, (desalnietemin een geweldig nummer dat helemaal bij de serie past)
Ai. Naja gelukkig genoeg afleiding de komende tijdquote:Op zaterdag 29 november 2008 10:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Ben bang dat ik slecht nieuws voor je heb.. het gaat pas op 16 januari verder
Hier?quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Ben bang dat ik slecht nieuws voor je heb.. het gaat pas op 16 januari verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmmmm....WAT???
Ja, seizoen 3, tot ep 15quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:14 schreef Tazmaniac het volgende:
je maakt een foutje: je bedoelt dat je EPISODE 3 t/m 15 gedownload hebt
en dat klopt ook gewoon.. de episodes zijn al een keer uitgezonden via (Direct TV)
Nu zijn ze opnieuw te zien op NBC
Heeeeeeey yaaaaaaaaaa'll!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Na een paar afleveringen ben je toch wel gewend aan de personen en hoe ze praten dus dan is het makkelijker te verstaan dan in het begin.
Wel slecht nieuws dat onze schoonheden slechts part-time te bewonderen zijn!!quote:Minka Kelly and Adrianne Palicki will unfortunately only have part-time part in the upcoming season of Friday Night Lights due to other commitments.
quote:Multiple sources confirm that Friday Night Lights is officially a go for two more 13-episode seasons, airing first on DirecTV and later on NBC.
Star Connie Britton recently told us about the possibility of a pickup for the perpetually on-the-bubble drama, "I am feeling optimistic about it and really hopeful. As much as you feel like, 'OK, it's time to move on,' the reality is that to have the opportunity to create something new with [this show] every day is just the greatest gift. It would be great if we had another season."
Maar Connie Britton is er dus nog bij...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Ja ik lees dus nu ook berichten die erop duiden dat FNL een nieuwe seizoen krijgt
[..]
Wel slecht nieuws dat onze schoonheden slechts part-time te bewonderen zijn!!
Nou Buddy heeft er toch min of meer voor gezorgd dat dat Luke Cafferty nu naar East Dillon moet en dus voor de Lions gaat spelen. Dat terwijl de indruk gewekt werd dat dit één van de nieuwe sterren van de Panthers was/zou moeten worden. Buddy benadeeld dus "zijn" Panthers.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:03 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
Nou Buddy heeft er toch min of meer voor gezorgd dat dat Luke Cafferty nu naar East Dillon moet en dus voor de Lions gaat spelen. Dat terwijl de indruk gewekt werd dat dit één van de nieuwe sterren van de Panthers was/zou moeten worden. Buddy benadeeld dus "zijn" Panthers.
Gisteren kon ik ´m ook niet vinden, maar zag hem vanmorgen gelukkig wel staan. Ben benieuwd...quote:Op donderdag 3 december 2009 22:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Iemand al de nieuwe ep kunnen vinden? Volgens epguides, tv.com en tvrage is er gisteren een nieuwe uitgezonden maar ik kan m niet vinden.... Ben benieuwd hoe het met Matt is.
Ik heb de episode nog niet gezien, maar de Wildcat? NICE!!!quote:
Ik denk juist dat Matt wel zo is, hij heeft echt moeite met communicatie en emoties. Hij weet niet wat hij moet doen, volgens mij is die jongen zijn leven een grote depressie.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:48 schreef Predatortje het volgende:
Hey, heb vandaag de laatst aflevering van dit jaar gezien, aflevering 7 van seizoen 4..
vond aflevering 6 erg tegen vallen, Matt laat Julie achter.. en in aflevering 7 heeft hij ze oma/moeder gebelt maar niet Julie? Beetje een fout van de schrijvers/regiseurs vinden jullie ook niet? zo is Matt helemaal niet, vooral niet als het gaat om Julie..
quote:THIS JUST IN: FRIDAY NIGHT LIGHTS' fourth season will debut on NBC Friday, April 30.
Binnenkort te bewonderen in true lovequote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:29 schreef FP128 het volgende:
Ik ben de hele draad van die serie kwijt want elke keer wordt weer ergens anders wat getoond en
dat is frustrerend. Eerst NET 5 vanaf 19:30 uur,toen weer herhalingen en nu weer iets anders?
Minka Kelly komt niet terug?Zij was een klein beetje de reden om te kijken want dat cheerleader
pakje stond haar geweldig.
[ afbeelding ]
Met de manier van filmen en de rauwheid van de personages/serie haal je idd 2 grote pluspunten van de serie aan die het geheel zo speciaal maken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh nee, het was de season finale! Kut, dat wil ik altijd van te voren weten zodat ik mentaal een soort afscheid kan nemen voor een paar maanden. Dom dat ik daar niet op gelet heb dit keer.
Ik vind dat Tim erin moet blijven, speciaal voor mij! Of er moet een goede nieuwe eyecandy inkomen, daar sta ik ook voor open![]()
Hoe doen ze het toch elke keer weer met deze serie? Ze zijn zo goed in het introduceren van nieuwe karakters, het stoort helemaal niet dat sommige mensen wegzijn en er nieuwe voor in de plaats komen. Ik kan sowieso niet goed uitleggen wat er nou zo geniaal is aan FNL. Manier van filmen, rauwheid van de karakters, de traagheid, geen idee wat het nou precies is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. &SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. new cast members for season 5.
Geen bekende namen maar daar is bij FNL ook geen behoefte aan, ze doen het geweldig!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. will return for 4 episodes next seasonAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zojuist seizoen 1 besteld op dvd, dus ben benieuwdTazmaniac heeft meestal dezelfde smaak als mij, dus denk dat ik wel goed zit
15 euroquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:02 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hoop dat je hem bij bol.com gepakt hebt.. daar is hij sinds gisteren flink afgeprijsd
Dat gaat helemaal goedkomen!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zojuist seizoen 1 besteld op dvd, dus ben benieuwdTazmaniac heeft meestal dezelfde smaak als mij, dus denk dat ik wel goed zit
quote:Friday Night Lights' royal fam Kyle Chandler and Connie Britton were both honored with Emmy nominations. Can we get a long overdue a-freakin'-men?!
Deze dame was ook altijd plezierig om naar te kijken...quote:Op donderdag 18 november 2010 13:54 schreef rubje het volgende:
enige reden om deze serie ooit te volgen was:![]()
[ afbeelding ]
De dochter van Buddyquote:Op donderdag 18 november 2010 13:54 schreef rubje het volgende:
enige reden om deze serie ooit te volgen was:![]()
[ afbeelding ]
Staat al een dag op usenet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Iemand de nieuwe ep al gevonden? Ik dacht dat de 6e afgelopen donderdag te kijken was maar kan m nergens vinden.
Liedje is veels te zoetsappig voor mij maar in de docu ben ik geïnteresseerd maar ik kan niets vinden...quote:Op zondag 16 januari 2011 23:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Over hoe groot football in kleine stadjes in de VS is, de documantaire ben ik nu zelf aan het downloaden
Ja, ik heb ook even lopen zoeken, maar kon niks vinden.quote:
The Boys of Fall, is dat dan ook daadwerkelijk de naam van de docu?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Over hoe groot football in kleine stadjes in de VS is, de documantaire ben ik nu zelf aan het downloaden
Dat is aflevering 1 van seizoen 5quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:11 schreef appelvla het volgende:
Het was een mooie series finale! Bij myepisodes.com geeft 'ie aan dat er vanavond een 14e aflevering uitgezonden gaat wordenDat zal wel een foutje zijn, lijkt me.
Oke, goed om te weten! Dan hoef ik die dus niet te zien. Ik ga binnenkort wel weer eens beginnen aan seizoen 1quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat is aflevering 1 van seizoen 5
Myepisodes ziet seizoen 4 als laatste seizoen met 26 afleveringen in plaats van S4 met 13 en S5 met 13
Alleen season 5 kost nog steeds $22,95quote:Amazon’s Gold Box Deal of the Day today lets you choose any of the four season box sets of Friday Night Lights for only $11.99, 60% off the $30 msrp. The deal is only fgood today, and today only — so act fast!
BAM! Ik ga me vermaken de komende tijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Geek Deal: Friday Night Lights for $11.99/Season
[..]
Alleen season 5 kost nog steeds $22,95
Gewoon door blijven kijken, de serie blijft elke aflevering weer geniaal. Er is helemaal niets soaperigs aan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:09 schreef DUK het volgende:
Ik ben net klaar met seizoen 1 en behoorlijk hooked. Lees overal dat seizoen 2 (van de 5) veruit het slechtst is. Klopt dat? Is het de moeite waard om door te kijken vervolgens?
Hoop niet op 90210-toestanden trouwens. Dat vond ik namelijk zo goed aan seizoen 1. De sfeer. Dicht bij de werkelijkheid...
quote:FRIDAY NIGHT LIGHTS Emmy Nominee Kyle Chandler:
"My Wife Shoved Me In the Pool as a Celebratory Gesture"
quote:The series finale of Friday Night Lights airs on NBC tonight and as fans of the stunning drama mourn the end of their show, there’s now a chance it might live on at the movies. Multiple reports say show executive producer Peter Berg, who directed the original film version of the property, is interested in making a film that continues the story of Eric and Tammy Taylor, played by back to back Emmy nominees Kyle Chandler and Connie Britton. Read more after the break.
The team at TV Line then did a little research and said that “multiple sources told me it’s no pipe dream. Berg, who directed the original feature and shepherded the NBC series with exec producer Jason Katims, is working behind the scenes to make it a reality.”
They then point out that the main problem might be red tape. Friday Night Lights was originally a best-selling book before it was adapted to a feature film and then spun off into a TV series. The rights issues alone to untangle that mess to make it a movie again could stop even the best script from making its way to the big screen.
And Universal isn’t talking. TV Line contacted them and got the following statement: “We do not currently have a FNL project in development.” The key word, of course, being “currently.”
So there’s hope. Hope that a show NBC gave the runaround to for several seasons before relegating it to DirecTV will finally get the respect it deserves. Hope that, for my money, the best drama on network television during its five season run will be given the ultimate compliment.
And while Friday Night Lights never got the numbers it should have, it had an incredibly devoted fan base – many of which are in Hollywood. Several of the show’s stars have since gone on to bigger and better things, be it Taylor Kitsch starring in John Carter, Minka Kelly being a Charlie’s Angel, Aimee Teegarden getting offed in Scream 4, etc. And you hope they’d all come back in a second to make that trip to Texas one more time.
Being a huge fan of the show, I think where the series ends up tonight is satisfying and worthwhile. It’s a good ending. But I’d always be willing to see what happens next because I love the characters so much.
Landry en Tyra vermoorden die verkrachter. Matige verhaallijn was dat wel inderdaad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wie had ook al weer wie vermoord? Heb dat stukje geloof ik geblockt. Met een reden dus begrijp ik nu.
Ik mis ze nog steeds, dit is echt een van mijn favo series ever. En dat is heel was aangezien ik er zeker 150 heb gezien.
Friday Night Lights Boss Confirms Feature Film Buzz: 'We're Writing the Script Nowquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wie had ook al weer wie vermoord? Heb dat stukje geloof ik geblockt. Met een reden dus begrijp ik nu.
Ik mis ze nog steeds, dit is echt een van mijn favo series ever. En dat is heel was aangezien ik er zeker 150 heb gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |