Hmm, interessant punt dat je aansnijdt. Ben het wel met je eens maar bij mij komt een en ander gewoon zo slecht van de grond. Teleurgesteld als in onbeantwoorde liefde is inderdaad ook mijn deel geweest, maar het daadwerkelijke fijne gevoel van een relatie en leuke dingen samen doen heb ik ook nog nooit mogen ervaren. Dus ook niet de teleurstellingen die na zoiets volgen (laten we zeggen na een relatie van een x aantal jaren).quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
zoals hiervoor al een keer door iemand (ik meen Christine of Thaleia?) is gezegd: teleurstelling door onbeantwoorde liefde zal ook kwetsend zijn. Dat én het uitgaan van relaties heb ik mogen meemaken. Ik denk dus dat ik mijn voormalige gemoedstoestand kan vergelijken met die van jou en Plato.
Ik trek jullie instelling ook niet in twijfel, ik vind het alleen zonde. Ik ben er nl zelf blij om dat ik me niet meer achter mijn muren verschuil - prijs die ik betaal is nu dus weer dat ik kortgeleden maar weer eens goed onderuit ben gegaan. Maar goed, het hebben van negatieve gevoelens draagt er voor mij ook aan bij om je weer eens compleet mens te voelen; beter dan de apathie van de afzijdigheid.
Joey voegt een vleugje passie toequote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is succesvol, inderdaad. Ik heb het prima naar mijn zin, het is geen "24/7 bij elkaar zijn" relatie, wat ik verafschuw. Ik heb iemand gevonden die ik 100% vertrouw, dat vind ik belangrijk aan een relatie. En natuurlijk dat ik mezelf kan blijven, als ik me met iets moet inhouden, anders moet gedragen of hobbies moet wegdoen omdat de ander er niet mee eens is, dan zou het heel snel toedeledoki zijn.
We're baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaackquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet het doel van deze reeks.![]()
Ja, we zijn een zevenkoppig monster dat altijd weer terug weet te komen.quote:
Liefde is een hormonaal iets en een doeding, het valt niet droog te beredeneren en af te schermen. Wie niet waagt, wie niet wint... (en hopelijk dan ook niet in dit soort topics mekkert....)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:37 schreef thaleia het volgende:
Ik heb het rokje dat ik vanavond bij het uitgaan wilde dragen ook maar alvast aangetrokken toen de lekkere 23-jarige m'n bankje kwam versjouwen. Je weet nooit waar het nog eens goed voor is![]()
Zoiets als Kerberos, bewaker van de rivier de Styx van de onderwereld?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, we zijn een zevenkoppig monster dat altijd weer terug weet te komen.
Geloofsovertuiging uiteraardquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:05 schreef BttD het volgende:
En ja, ik ben nog maagd mocht dat nog niet duidelijk geweest zijn van eerder![]()
![]()
verander de TT dan, want ik lees wederom enkel maar geklaag, van vooralsnog met name heren, met name 1 heer, met name die ene heer weer.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet het doel van deze reeks.![]()
AMENquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:29 schreef milagro het volgende:
verander de TT dan, want ik lees wederom enkel maar geklaag, van vooralsnog met name heren, met name 1 heer, met name die ene heer weer.
als je je afvraagt wat er toch mis is met je als klager, waarom de dames je maar niet zien zitten of staan, kan ik wel wat verzinnen, wederom, als de toon cq houding irl ook maar enigzins overeen komt met wat je hier leest.
je zou er paddo's van gaan eten om dan gierend gek van een Amsterdamse brug af te springen, zeg![]()
Zeik toch niet zo. Ik ga toch inhoudelijk in op de discussie of niet dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:29 schreef milagro het volgende:
[..]
verander de TT dan, want ik lees wederom enkel maar geklaag, van vooralsnog met name heren, met name 1 heer, met name die ene heer weer.
als je je afvraagt wat er toch mis is met je als klager, waarom de dames je maar niet zien zitten of staan, kan ik wel wat verzinnen, wederom, als de toon cq houding irl ook maar enigzins overeen komt met wat je hier leest.
je zou er paddo's van gaan eten om dan gierend gek van een Amsterdamse brug af te springen, zeg![]()
Ik dacht dat dit een forum voor discussie was. Als je het niet wil lezen lees je het toch niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:35 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
AMEN
ik pleit persoonlijk voor het sluiten van deze reeks, ik raad aan dat de geïnteresseerden de oude singlereeksen herlezen, de inhoud van de posts is net hetzelfde.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:36 schreef BttD het volgende:
[..]
Zeik toch niet zo. Ik ga toch inhoudelijk in op de discussie of niet dan?
je komt niet verder dan zoenen, nou ms haken ze daarom steevast binnen 3 weken af.quote:Slechte seks smoort nieuwe relatie
Door MAAIKE RUEPERT
AMSTERDAM - Het leveren van ronduit slechte bedprestaties biedt weinig kans op een langdurige relatie.
Meer dan de helft van de ondervraagden verbreekt een ontluikende liefde als de gewenste resultaten in bed achterwege blijven. Dat blijkt uit onderzoek van internetmagazine Singlessite.nl onder ruim 500 mannen en vrouwen.
Geduldig afwachten tot er verbeteringen in bed optreden blijkt voor de meeste ondervraagden geen serieuze optie. Hoewel 40 procent het best een poosje wil aankijken, laat men tegelijkertijd weten dat er bij het uitblijven van substantiële vorderingen beslist geen relatie in het verschiet ligt. Bovendien dumpt 20 procent de persoon in kwestie al na maximaal twee pogingen tot spetterende seks.
Niet iedereen hecht zoveel waarde aan de bedprestaties. Een kwart heeft de overtuiging dat er met geduld en liefde een hoop te leren valt. Deze ondervraagden denken dat ze de bedpartner kunnen bijspijkeren. Slechts 16 procent meent dat slechte seks er niet toe doet. De potentiële levenspartner is gewoon te leuk om te laten schieten.
klagen en zagen, en voor de tien miljardste keer weer dezelfde gevoelens en gedachtes neerpennen, is niet discussiëren.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:37 schreef BttD het volgende:
Ik dacht dat dit een forum voor discussie was. Als je het niet wil lezen lees je het toch niet?
Hoe moeilijk kan het zijn zeg...![]()
Ja hoor, dat denk ik ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:39 schreef milagro het volgende:
je komt niet verder dan zoenen, nou ms haken ze daarom steevast binnen 3 weken af.
Goed, goed, ik ben al wel weer weg.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:40 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
klagen en zagen, en voor de tien miljardste keer weer dezelfde gevoelens en gedachtes neerpennen, is niet discussiëren.
ok, je geraakt niet aan een vrouw, triest voor jou, maar we weten het nu wel al![]()
ik ben niet Miss Watson, maar ik denk dat je niet aan een vrouw geraakt omdat je een wanhopige, oninteressante zagevent bent ...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:41 schreef BttD het volgende:
Ja hoor, dat denk ik ookHeldere observatie miss Watson.
Werkelijk waar, als iemand daarom zou afhaken dan ben je wel heel zielig. Verwacht van beide kanten wat initiatief. Als dat er niet is, dan gebeurt het ook niet inderdaad...
nou, mijn verliefdheid verdwijnt wel als de sex echt bagger is en blijft, hoor, net zo goed als een beginnende verliefdheid versterkt wordt door goede sex, of zelfs ontstaat erdoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:42 schreef petitlapin2 het volgende:
ik geloof dat artikel niet![]()
dat is echt erg zeg... dan is meer dan de helft van de koppels in mijn ogen ook niet verliefd als ze een relatie aangaan ...
mmmm... neen, de seksuele activiteiten waren in het begin van mijn relaties qua techniek en compatibiliteit nooit echte hoogstandjes, maar dat kan me eigenlijk weinig deren als ik in love ben ... ik geef het toch wat meer tijd eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:46 schreef milagro het volgende:
nou, mijn verliefdheid verdwijnt wel als de sex echt bagger is en blijft, hoor, net zo goed als een beginnende verliefdheid versterkt wordt door goede sex, of zelfs ontstaat erdoor.
vindt compatibilteit in deze toch wel essentieel
Mijn laatste echt positieve ervaring, als in echt een jarenlange relatie en geen "binnen drie weken was de liefde alweer over" of "we hebben niets maar we slapen wel soms bij elkaar"-toestanden, is ook alweer een jaar of acht geleden. Daarna was het hier ook bepaald geen halleluja. Ik trok als vanzelf steeds toe naar onbetekenende afstandelijke dingen. Of had gewoon lange periodes helemaal niks, met niemand. Misschien was ik ook wel bang om gekwetst te worden en misschien ben ik het nog steeds. Maar het is NOOIT een bewuste keuze geweest om het uit te weg te gaan. En dat zal het ook nooit worden, want ik vind zoiets een bijzonder domme keuze. Je leeft maar 1x!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:07 schreef Plato1980 het volgende:
Het verschil is dus dat jij ook positieve ervaringen hebt gehad op dit vlak.
iedereen is anders, en als het bij beide zo werkt dan is dat toch prima.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:52 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mmmm... neen, de seksuele activiteiten waren in het begin van mijn relaties qua techniek en compatibiliteit nooit echte hoogstandjes, maar dat kan me eigenlijk weinig deren als ik in love ben ... ik geef het toch wat meer tijd eerlijk gezegd...
zo ook met zoenen, de eerste keer bij een nieuw iemand trok bij mij werkelijk altijd op niets ..., but I don't care
ik denk dat ik misschien iets verkeerd geformuleerd heb,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:58 schreef milagro het volgende:
iedereen is anders, en als het bij beide zo werkt dan is dat toch prima.
ik wil gewoon ook echt fysiek verlangen voelen naar iemand, en andersom dat terugkrijgen is ook erg prettig
als ik enkel of vooral geestelijke binding voel, dan hebben we te maken met een vriendschap, en geen liefdesrelatie, daar moet het op beide vlakken gewoon lekker fikken , de vlam in de pan![]()
dat als je zijn naam enkel ergens hoort of ziet staan je al in katzwijm onderuit glijdt en je geen seconde langer denkt te kunnen wachten nog , dat idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |