abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:09:14 #201
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_47836193
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:05 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

zoals hiervoor al een keer door iemand (ik meen Christine of Thaleia?) is gezegd: teleurstelling door onbeantwoorde liefde zal ook kwetsend zijn. Dat én het uitgaan van relaties heb ik mogen meemaken. Ik denk dus dat ik mijn voormalige gemoedstoestand kan vergelijken met die van jou en Plato.

Ik trek jullie instelling ook niet in twijfel, ik vind het alleen zonde. Ik ben er nl zelf blij om dat ik me niet meer achter mijn muren verschuil - prijs die ik betaal is nu dus weer dat ik kortgeleden maar weer eens goed onderuit ben gegaan. Maar goed, het hebben van negatieve gevoelens draagt er voor mij ook aan bij om je weer eens compleet mens te voelen; beter dan de apathie van de afzijdigheid.
Hmm, interessant punt dat je aansnijdt. Ben het wel met je eens maar bij mij komt een en ander gewoon zo slecht van de grond. Teleurgesteld als in onbeantwoorde liefde is inderdaad ook mijn deel geweest, maar het daadwerkelijke fijne gevoel van een relatie en leuke dingen samen doen heb ik ook nog nooit mogen ervaren. Dus ook niet de teleurstellingen die na zoiets volgen (laten we zeggen na een relatie van een x aantal jaren).

Dat krijgen van een relatie zou allemaal nog wel kunnen, maar ik denk dat ik ergens de motivatie vandaan moet halen om het weer eens een kans te geven. Op het moment heb ik het gevoel dat vrouwen mijn persoonlijkheid gewoon NIET aantrekkelijk vinden. En daar kan ik niet zo heel veel aan veranderen. Als je jezelf compleet verandert dan komt het allemaal veel te nep over...

Verder doe ik gewoon genoeg dingen die ik leuk blijf vinden hoor, en ik geniet nu ook weer van de lente en het mooie weer, maar goed, ver weg blijft het nog wel een beetje wringen natuurlijk
Internetjosti!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:10:00 #202
77575 NiTiN
Move On Up
pi_47836222
Het idee begint te dagen. Niet leuk, wel de waarheid.

MAAR: Er komen vast wel weer een of meerdere na haar, en na de afgelopen tijd denk ik dat zij de standaard voor de toekomst gelegd heeft in termen van gevoel, iig voor long-term-liefdes.

Voor nu moet ik er het beste van maken, en de zonzijde van alles blijven inzien, zelfs als het even slikken kost.
I went clubbing. Softest coat ever.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:11:16 #203
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_47836280
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 15:01 schreef Pheno het volgende:

[..]

Wat is succesvol, inderdaad. Ik heb het prima naar mijn zin, het is geen "24/7 bij elkaar zijn" relatie, wat ik verafschuw. Ik heb iemand gevonden die ik 100% vertrouw, dat vind ik belangrijk aan een relatie. En natuurlijk dat ik mezelf kan blijven, als ik me met iets moet inhouden, anders moet gedragen of hobbies moet wegdoen omdat de ander er niet mee eens is, dan zou het heel snel toedeledoki zijn.
Joey voegt een vleugje passie toe
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:17:24 #204
88139 JoeyT
pi_47836526
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 16:18 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat is dan ook niet het doel van deze reeks.
We're baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:19:01 #205
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_47836580
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:17 schreef JoeyT het volgende:

[..]

We're baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack
Ja, we zijn een zevenkoppig monster dat altijd weer terug weet te komen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_47836643
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 16:37 schreef thaleia het volgende:
Ik heb het rokje dat ik vanavond bij het uitgaan wilde dragen ook maar alvast aangetrokken toen de lekkere 23-jarige m'n bankje kwam versjouwen. Je weet nooit waar het nog eens goed voor is
Liefde is een hormonaal iets en een doeding, het valt niet droog te beredeneren en af te schermen. Wie niet waagt, wie niet wint... (en hopelijk dan ook niet in dit soort topics mekkert....)
Verbaal terrorist
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:21:28 #207
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_47836661
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:19 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ja, we zijn een zevenkoppig monster dat altijd weer terug weet te komen.
Zoiets als Kerberos, bewaker van de rivier de Styx van de onderwereld?
Internetjosti!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:21:35 #208
88139 JoeyT
pi_47836664
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:05 schreef BttD het volgende:

En ja, ik ben nog maagd mocht dat nog niet duidelijk geweest zijn van eerder
Geloofsovertuiging uiteraard
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:22:32 #209
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_47836699
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:21 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Geloofsovertuiging uiteraard
Uiteraard ik ben celibatair
Internetjosti!
pi_47836954
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 16:18 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat is dan ook niet het doel van deze reeks.
verander de TT dan, want ik lees wederom enkel maar geklaag, van vooralsnog met name heren, met name 1 heer, met name die ene heer weer.

als je je afvraagt wat er toch mis is met je als klager, waarom de dames je maar niet zien zitten of staan, kan ik wel wat verzinnen, wederom, als de toon cq houding irl ook maar enigzins overeen komt met wat je hier leest.

je zou er paddo's van gaan eten om dan gierend gek van een Amsterdamse brug af te springen, zeg
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_47837162
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:29 schreef milagro het volgende:

verander de TT dan, want ik lees wederom enkel maar geklaag, van vooralsnog met name heren, met name 1 heer, met name die ene heer weer.

als je je afvraagt wat er toch mis is met je als klager, waarom de dames je maar niet zien zitten of staan, kan ik wel wat verzinnen, wederom, als de toon cq houding irl ook maar enigzins overeen komt met wat je hier leest.

je zou er paddo's van gaan eten om dan gierend gek van een Amsterdamse brug af te springen, zeg
AMEN

ik pleit persoonlijk voor het sluiten van deze reeks, ik raad aan dat de geïnteresseerden de oude singlereeksen herlezen, de inhoud van de posts is net hetzelfde.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:36:23 #212
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_47837178
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:29 schreef milagro het volgende:

[..]

Zeik toch niet zo. Ik ga toch inhoudelijk in op de discussie of niet dan?
Internetjosti!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:37:32 #213
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_47837215
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:35 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

AMEN

ik pleit persoonlijk voor het sluiten van deze reeks, ik raad aan dat de geïnteresseerden de oude singlereeksen herlezen, de inhoud van de posts is net hetzelfde.
Ik dacht dat dit een forum voor discussie was. Als je het niet wil lezen lees je het toch niet?

Hoe moeilijk kan het zijn zeg...
Internetjosti!
pi_47837277
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:36 schreef BttD het volgende:

[..]

Zeik toch niet zo. Ik ga toch inhoudelijk in op de discussie of niet dan?

ja, maar het is steeds een herhaling van zetten, en het helpt je geen steek verder, zolang als je hier post, post je zoals je hier post, klaag jammer zeik zeur .....

ms ligt het hier aan....
quote:
Slechte seks smoort nieuwe relatie
Door MAAIKE RUEPERT

AMSTERDAM - Het leveren van ronduit slechte bedprestaties biedt weinig kans op een langdurige relatie.

Meer dan de helft van de ondervraagden verbreekt een ontluikende liefde als de gewenste resultaten in bed achterwege blijven. Dat blijkt uit onderzoek van internetmagazine Singlessite.nl onder ruim 500 mannen en vrouwen.

Geduldig afwachten tot er verbeteringen in bed optreden blijkt voor de meeste ondervraagden geen serieuze optie. Hoewel 40 procent het best een poosje wil aankijken, laat men tegelijkertijd weten dat er bij het uitblijven van substantiële vorderingen beslist geen relatie in het verschiet ligt. Bovendien dumpt 20 procent de persoon in kwestie al na maximaal twee pogingen tot spetterende seks.

Niet iedereen hecht zoveel waarde aan de bedprestaties. Een kwart heeft de overtuiging dat er met geduld en liefde een hoop te leren valt. Deze ondervraagden denken dat ze de bedpartner kunnen bijspijkeren. Slechts 16 procent meent dat slechte seks er niet toe doet. De potentiële levenspartner is gewoon te leuk om te laten schieten.
je komt niet verder dan zoenen, nou ms haken ze daarom steevast binnen 3 weken af.
pi_47837292
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:37 schreef BttD het volgende:

Ik dacht dat dit een forum voor discussie was. Als je het niet wil lezen lees je het toch niet?

Hoe moeilijk kan het zijn zeg...
klagen en zagen, en voor de tien miljardste keer weer dezelfde gevoelens en gedachtes neerpennen, is niet discussiëren.

ok, je geraakt niet aan een vrouw, triest voor jou, maar we weten het nu wel al
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:41:59 #216
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_47837342
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:39 schreef milagro het volgende:
je komt niet verder dan zoenen, nou ms haken ze daarom steevast binnen 3 weken af.
Ja hoor, dat denk ik ook Heldere observatie miss Watson.

Werkelijk waar, als iemand daarom zou afhaken dan ben je wel heel zielig. Verwacht van beide kanten wat initiatief. Als dat er niet is, dan gebeurt het ook niet inderdaad...
Internetjosti!
pi_47837359
ik geloof dat artikel niet

dat is echt erg zeg... dan is meer dan de helft van de koppels in mijn ogen ook niet verliefd als ze een relatie aangaan ...
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:42:54 #218
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_47837371
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:40 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

klagen en zagen, en voor de tien miljardste keer weer dezelfde gevoelens en gedachtes neerpennen, is niet discussiëren.

ok, je geraakt niet aan een vrouw, triest voor jou, maar we weten het nu wel al
Goed, goed, ik ben al wel weer weg.

Aju he, veel plezier met de discussie verder
Internetjosti!
pi_47837436
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:41 schreef BttD het volgende:

Ja hoor, dat denk ik ook Heldere observatie miss Watson.

Werkelijk waar, als iemand daarom zou afhaken dan ben je wel heel zielig. Verwacht van beide kanten wat initiatief. Als dat er niet is, dan gebeurt het ook niet inderdaad...
ik ben niet Miss Watson, maar ik denk dat je niet aan een vrouw geraakt omdat je een wanhopige, oninteressante zagevent bent ...
pi_47837496
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:42 schreef petitlapin2 het volgende:
ik geloof dat artikel niet

dat is echt erg zeg... dan is meer dan de helft van de koppels in mijn ogen ook niet verliefd als ze een relatie aangaan ...
nou, mijn verliefdheid verdwijnt wel als de sex echt bagger is en blijft, hoor, net zo goed als een beginnende verliefdheid versterkt wordt door goede sex, of zelfs ontstaat erdoor.

vindt compatibilteit in deze toch wel essentieel
pi_47837664
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:46 schreef milagro het volgende:

nou, mijn verliefdheid verdwijnt wel als de sex echt bagger is en blijft, hoor, net zo goed als een beginnende verliefdheid versterkt wordt door goede sex, of zelfs ontstaat erdoor.

vindt compatibilteit in deze toch wel essentieel
mmmm... neen, de seksuele activiteiten waren in het begin van mijn relaties qua techniek en compatibiliteit nooit echte hoogstandjes, maar dat kan me eigenlijk weinig deren als ik in love ben ... ik geef het toch wat meer tijd eerlijk gezegd...

zo ook met zoenen, de eerste keer bij een nieuw iemand trok bij mij werkelijk altijd op niets ... , but I don't care
pi_47837665
Ik wil toch nog wel even iets minder rellerig op het onderwerp ingaan:
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:07 schreef Plato1980 het volgende:
Het verschil is dus dat jij ook positieve ervaringen hebt gehad op dit vlak.
Mijn laatste echt positieve ervaring, als in echt een jarenlange relatie en geen "binnen drie weken was de liefde alweer over" of "we hebben niets maar we slapen wel soms bij elkaar"-toestanden, is ook alweer een jaar of acht geleden. Daarna was het hier ook bepaald geen halleluja. Ik trok als vanzelf steeds toe naar onbetekenende afstandelijke dingen. Of had gewoon lange periodes helemaal niks, met niemand. Misschien was ik ook wel bang om gekwetst te worden en misschien ben ik het nog steeds. Maar het is NOOIT een bewuste keuze geweest om het uit te weg te gaan. En dat zal het ook nooit worden, want ik vind zoiets een bijzonder domme keuze. Je leeft maar 1x!

Laatst wist iemand me weer eens echt te raken, ik was werkelijk waar echt verliefd En hij ook, zo leek het, maar al snel niet meer, en ik was heel heel HEEL verdrietig. Maar ik zou wel gek zijn als ik het, uit angst voor dat verdriet, uberhaupt geen kans meer geef dat zoiets leuks een volgende keer WEL standhoudt. Dat verdriet is nl ook weer niet het einde van de wereld hoor. Je krabbelt echt wel weer op en het leven gaat door.

Nouja, wat ik eigenlijk maar bedoel te zeggen: als er plots een Staatslot in je brievenbus ligt ben je wel gek als je 't bij voorbaat weggooit voordat de trekking geweest is omdat je in het verleden ook zelden of nooit wat won. Doe met deze slappe oneliner wat je wil
pi_47837838
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:52 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

mmmm... neen, de seksuele activiteiten waren in het begin van mijn relaties qua techniek en compatibiliteit nooit echte hoogstandjes, maar dat kan me eigenlijk weinig deren als ik in love ben ... ik geef het toch wat meer tijd eerlijk gezegd...

zo ook met zoenen, de eerste keer bij een nieuw iemand trok bij mij werkelijk altijd op niets ... , but I don't care
iedereen is anders, en als het bij beide zo werkt dan is dat toch prima.

ik wil gewoon ook echt fysiek verlangen voelen naar iemand, en andersom dat terugkrijgen is ook erg prettig
als ik enkel of vooral geestelijke binding voel, dan hebben we te maken met een vriendschap, en geen liefdesrelatie, daar moet het op beide vlakken gewoon lekker fikken , de vlam in de pan

dat als je zijn naam enkel ergens hoort of ziet staan je al in katzwijm onderuit glijdt en je geen seconde langer denkt te kunnen wachten nog , dat idee
pi_47837886
Haha prachtig beschreven milagro maar mijn hevige verlangen gaat dan uit naar de persoon (en zijn lichaam) zelf, niet zozeer naar z'n acrobatisch talent
pi_47837966
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:58 schreef milagro het volgende:

iedereen is anders, en als het bij beide zo werkt dan is dat toch prima.

ik wil gewoon ook echt fysiek verlangen voelen naar iemand, en andersom dat terugkrijgen is ook erg prettig
als ik enkel of vooral geestelijke binding voel, dan hebben we te maken met een vriendschap, en geen liefdesrelatie, daar moet het op beide vlakken gewoon lekker fikken , de vlam in de pan

dat als je zijn naam enkel ergens hoort of ziet staan je al in katzwijm onderuit glijdt en je geen seconde langer denkt te kunnen wachten nog , dat idee
ik denk dat ik misschien iets verkeerd geformuleerd heb,

het is juist omdat ik me wél gigantisch fysiek aangetrokken voel tot iemand dat ik het de tijd geef en hem niet onmiddellijk dump omdat het niet van de eerste of tweede keer lukt om de vonken tot in tokyo te laten spatten in bed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')