Heel simpel hoor. Gewoon net doen alsof je die ander helemaal fantastisch vind, ondanks dat dat misschien helemaal niet het geval hoeft te zijn.quote:
Lastigquote:
Weet 'k, maarja, het is beter om het te onderdrukken dan om een zoveelste teleurstelling te moeten incasserenquote:
Je wil geen risico's nemen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:41 schreef BttD het volgende:
[..]
Weet 'k, maarja, het is beter om het te onderdrukken dan om een zoveelste teleurstelling te moeten incasseren
Dat is het allemaal niet waard, single zijn is toch tofquote:
Nee het is meer als in: in het verleden behaalde 'resultaten' bieden WEL garantie voor de toekomstquote:
Deels he...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het allemaal niet waard, single zijn is toch tof
Jezel maar genoeg vertellen dat iemand echt heel leuk is, dan maak je vanzelf chemisch wat aan.quote:
Precies, ik hoop ook nooit meer verliefd te worden en ik slaag daar de laatste jaren aardig in.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:35 schreef BttD het volgende:
[..]
Heel simpel hoor. Gewoon net doen alsof je die ander helemaal fantastisch vind, ondanks dat dat misschien helemaal niet het geval hoeft te zijn.
Nou dan hoeft het van mij niet hoor. Ik ben in mijn leven tot nu toe twee keer behoorlijk serieus verliefd geweest, maar daar denk ik de volgende keer ook wel drie keer bij na voordat ik dat weer word
Lees: je geeft de hoop al op als je een leuk iemand zietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, ik hoop ook nooit meer verliefd te worden en ik slaag daar de laatste jaren aardig in.![]()
In principe ja, dat is wel zo verstandig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lees: je geeft de hoop al op als je een leuk iemand ziet
Tja, eeuwig single blijven is dan niet zo lastig natuurlijk. Niet dat ik een ster ben in toenadering (understatementquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In principe ja, dat is wel zo verstandig.![]()
Daar ben ik doorgaans blij mee, dat bespaart me een hele hoop pijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:08 schreef thaleia het volgende:
Ik ben juist geneigd de hoop op te geven als ik lange tijd geen leuke iemanden zie
Bekend probleemquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In principe ja, dat is wel zo verstandig.![]()
Vanzelfsprekend BttD, er is helemaal niets veranderd.quote:
Ik geloof dat er bij die twee hierboven geen spoken parten spelen in hun verbittering.....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:16 schreef thaleia het volgende:
Jongens jongens jongens toch!
Dit is echt TE erg hoor
Kijk ik ben een stuk ouder dan jullie he, en ik heb zo'n vermoeden, zeker weet ik het natuurlijk niet, dat ik toch wel ruimschoots meer en vaker gekwetst ben in de liefde dan jullie.
EN IK KAN HET NIET AANZIEN DAT DAT TOT ZO'N VERBITTERDHEID LEIDT
Kom op nou toch, het is lente, er zijn allemaal geweldig leuke mensen op de wereld, en diegenen die je in het verleden gekwetst hebben, wees blij dat je daarvan verlost bent![]()
Doe je je hart op slot uit angst voor nog meer pijn, dan ben je van die vorigen dus nog niet verlost, ze bepalen je doen en laten nog. Laat gaan die lui en stap met een volledig schone lei de wereld in![]()
Het probleem met BttD en mij is juist dat er geen vorigen zijn, althans geen vorigen waar het wat mee geworden is. Dat is de oorzaak van die verbittering en in mijn geval moet er heel wat gebeuren voordat ik ook maar wil overwegen om uit mijn spreekwoordelijke bunker te komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:16 schreef thaleia het volgende:
Dit is echt TE erg hoor
Kijk ik ben een stuk ouder dan jullie he, en ik heb zo'n vermoeden, zeker weet ik het natuurlijk niet, dat ik toch wel ruimschoots meer en vaker gekwetst ben in de liefde dan jullie.
Kom op nou toch, het is lente, er zijn allemaal geweldig leuke mensen op de wereld, en diegenen die je in het verleden gekwetst hebben, wees blij dat je daarvan verlost bent![]()
Doe je je hart op slot uit angst voor nog meer pijn, dan ben je van die vorigen dus nog niet verlost, ze bepalen je doen en laten nog. Laat gaan die lui en stap met een volledig schone lei de wereld in![]()
Wat kan je het toch mooi zeggen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:16 schreef thaleia het volgende:
Dit is echt TE erg hoor
Het zijn niet zo zeer die vorigen die bepalen 'hoe ik er in sta', maar meer het algehele gebrek daaraan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:22 schreef thaleia het volgende:
Het probleem blijft hetzelfde: je laat 'vorigen' (of die je nou bruut gedumpt hebben of je bruut afgewezen hebben nog voordat het wat was, in beide gevallen hebben ze je gekwetst) bepalen hoe je er nu zelf in staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |