Denk niet dat Jaap begeleiding wil bij zijn dieet! Want hij weet precies wat hij wel en niet mag eten. Spare-ribs, ijs enz. Hij gaat er zelfs een dieet-boek over schrijven.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:38 schreef Ecila111 het volgende:
Jaap krijgt ook zo'n beroerde begeleiding wat betreft z'n eten..... hij moet het allemaal zelf maar zien uit te vogelen en gezien z'n huidige gewicht is dat niet z'n sterkste kant. je wordt te dik omdat je teveel vreet, niet omdat je te weinig beweegt. Er wordt nmi erg veel aandacht besteed aan dat stomme trainen en in de keuken moet hij zichzelf maar zien te redden terwijl dáár juist de clue ligt! Als hij een goed uitgeballanceerd dieet volgt heeft hij 's nacht geen trek in een halve bak ijs. Ik kan me altijd zo kwaad maken om dat halfbakken afvallen op niets af. Stel: (ik zeg stel) hij is op z'n streefgewicht..... dan zit het er zo weer aan omdat hij nooit een basis heeft gelegd van waar hij nu eigenlijk mee bezig is.
jaap heeft een 6-packquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lekker Japio, ff goed de korstjes eraf krabben .....
[afbeelding]
Huhhhh, hoezo beroerde begeleiding. Kok Marc gaf goede adviezen en Japio begon Marc uit te leggen dat hij er echt helemaal niets van snapte. Carlos gaf adviezen en kreeg zoveel commentaar dat hiuj heeft besloten geen gesprek meer met Japio aan te gaan........quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:38 schreef Ecila111 het volgende:
Jaap krijgt ook zo'n beroerde begeleiding wat betreft z'n eten.....
Maar het mag gewoon niet volgens de regels van DGK.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:39 schreef danos het volgende:
is toch heerlijk in je badjas lekker wat eten, dat doe ik ook zo vaak, snap het commentaar van de mensen hier niet zo.
Het is opgedragen door de redactie dat iedereen met gepaste kleding moet eten. Dus reageer je frustratie niet op ons af, wij geven alleen weer wat op de streams wordt gezegd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:39 schreef danos het volgende:
is toch heerlijk in je badjas lekker wat eten, dat doe ik ook zo vaak, snap het commentaar van de mensen hier niet zo.
En tsja de hele tijd dezelfde grapjes over jaap, tjonge jonge wat leuk zeg, ik lach me iedere keer weer volledig kapotzoek eens een wat grotere uitdaging, of zijn jullie echt allemaal zo dom als jullie doen voorkomen (uitzonderingen daargelaten)?
Begeleiding mankeert niks aan, hij zo stronteigenwijs, wil van niemand iets aannemen, zelfs niet van Carlos of Kok Marc.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:38 schreef Ecila111 het volgende:Jaap krijgt ook zo'n beroerde begeleiding wat betreft z'n eten
Het ding werkt niet zonder de timer. En als de timer afloopt kun je niet meteen opnieuw starten. Huub zet de timer elke keer opnieuw voordat de tijd voorbij is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:40 schreef pullup het volgende:
Ik hoop voor Huub dat hij deze keer wel een timer op zijn zonnebank heeft gezet want volgens mij is hij in slaap gevallen
wat voor een begeleiding krijgt hij dan op eetgebied?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
Begeleiding mankeert niks aan, hij is alleen zo stronteigenwijs, wil van niemand wat aannemen.
Eens, met het andere gedeelte niet, want ieder mag zijn eigen mening hebben, al is hij ook naar mijn mening erg krom, aan de andere kant, je zegt uitzonderingen daar gelaten, dat siert de boel wel weerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:39 schreef danos het volgende:
En tsja de hele tijd dezelfde grapjes over jaap, tjonge jonge wat leuk zeg, ik lach me iedere keer weer volledig kapot
wat voor een begeleiding krijgt hij dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:43 schreef danos het volgende:
[..]
Begeleiding mankeert niks aan, hij is alleen zo stronteigenwijs, wil van niemand wat aannemen.
Hij heeft zelf alles afgewezen ......quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:43 schreef danos het volgende:
[..]
wat voor een begeleiding krijgt hij dan op eetgebied?
Ik snap zelf ook niet waarom Jaap geen dieet heeft, of een dietiste. Maar hij hoeft maar een belletje te plegen en er staat er 1 klaar. Daarom vermoed ik dat hij heeft besloten om het eetgebeuren zelf aan te pakken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:43 schreef danos het volgende:
[..]
Hij heeft tips gekregen van een topkok (Marc)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:43 schreef danos het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar waarom doet iedereen hier alsof het dan ook gelijk superranzig is en moet het keer op keer benadrukt worden, terwijl iedereen het zelf thuis ook vaak genoeg doet. Of lopen er hier van die psycho's rond die alle regels van DGK thuis ook gelijk hebben ingevoerdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:41 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar het mag gewoon niet volgens de regels van DGK.
De anderen mogen het ook niet.
Hij heeft een soort eigen dieet gemaakt en maakt daar een boek over,altans dat wil hij.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:43 schreef danos het volgende:
[..]
Men was er hier al wel over op gehouden hoor als jij er niet steeds over doorgaatquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:47 schreef danos het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar waarom doet iedereen hier alsof het dan ook gelijk superranzig is en moet het keer op keer benadrukt worden, terwijl iedereen het zelf thuis ook vaak genoeg doet. Of lopen er hier van die psycho's rond die alle regels van DGK thuis ook gelijk hebben ingevoerd![]()
en dat heeft te maken met Jaaps dieet?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:48 schreef maril het volgende:
[..]
Hij heeft een soort eigen dieet gemaakt en maakt daar een boek over,altans dat wil hij.
maar ik begrijp al die opdrachten niet ik zie bv Huub en Amanda nooit koken behalve als de kok er is, ze zouden best meer kunnen oefenen ipv aan Natasia of thuisbrengvoedsel te bestellen.
en dat oefenen op muziek zie hoor alleen Huub en Brain regelmatig oefenen, de rest....![]()
Hij heeft het helemaal uitgedokter , Eurekaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
en dat heeft te maken met Jaaps dieet?
Jaap oefent ook niet genoegquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
en dat heeft te maken met Jaaps dieet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |