abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 maart 2007 @ 13:37:45 #276
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_47828241
Lekker Japio, ff goed de korstjes eraf krabben .....

Keep the Sunny Side Up
pi_47828253
Jaap krijgt ook zo'n beroerde begeleiding wat betreft z'n eten..... hij moet het allemaal zelf maar zien uit te vogelen en gezien z'n huidige gewicht is dat niet z'n sterkste kant. Je wordt te dik omdat je teveel vreet, niet omdat je te weinig beweegt. Er wordt nmi erg veel aandacht besteed aan dat stomme trainen en in de keuken moet hij zichzelf maar zien te redden terwijl dáár juist de clue ligt! Als hij een goed uitgeballanceerd dieet volgt heeft hij 's nacht geen trek in een halve bak ijs. Ik kan me altijd zo kwaad maken om dat halfbakken afvallen op niets af. Stel: (ik zeg stel) hij is op z'n streefgewicht..... dan zit het er zo weer aan omdat hij nooit een basis heeft gelegd van waar hij nu eigenlijk mee bezig is.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_47828288
is toch heerlijk in je badjas lekker wat eten, dat doe ik ook zo vaak, snap het commentaar van de mensen hier niet zo.

En tsja de hele tijd dezelfde grapjes over jaap, tjonge jonge wat leuk zeg, ik lach me iedere keer weer volledig kapot zoek eens een wat grotere uitdaging, of zijn jullie echt allemaal zo dom als jullie doen voorkomen (uitzonderingen daargelaten)?
Even a broken clock is right twice a day.
pi_47828313
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:38 schreef Ecila111 het volgende:
Jaap krijgt ook zo'n beroerde begeleiding wat betreft z'n eten..... hij moet het allemaal zelf maar zien uit te vogelen en gezien z'n huidige gewicht is dat niet z'n sterkste kant. je wordt te dik omdat je teveel vreet, niet omdat je te weinig beweegt. Er wordt nmi erg veel aandacht besteed aan dat stomme trainen en in de keuken moet hij zichzelf maar zien te redden terwijl dáár juist de clue ligt! Als hij een goed uitgeballanceerd dieet volgt heeft hij 's nacht geen trek in een halve bak ijs. Ik kan me altijd zo kwaad maken om dat halfbakken afvallen op niets af. Stel: (ik zeg stel) hij is op z'n streefgewicht..... dan zit het er zo weer aan omdat hij nooit een basis heeft gelegd van waar hij nu eigenlijk mee bezig is.
Denk niet dat Jaap begeleiding wil bij zijn dieet! Want hij weet precies wat hij wel en niet mag eten. Spare-ribs, ijs enz. Hij gaat er zelfs een dieet-boek over schrijven.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 13:39:57 #280
166006 Polonium-120
the morning after
pi_47828321
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lekker Japio, ff goed de korstjes eraf krabben .....

[afbeelding]
jaap heeft een 6-pack
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
pi_47828329
Ik hoop voor Huub dat hij deze keer wel een timer op zijn zonnebank heeft gezet want volgens mij is hij in slaap gevallen
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  vrijdag 30 maart 2007 @ 13:40:57 #282
bright side of life
pi_47828365
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:38 schreef Ecila111 het volgende:
Jaap krijgt ook zo'n beroerde begeleiding wat betreft z'n eten.....
Huhhhh, hoezo beroerde begeleiding. Kok Marc gaf goede adviezen en Japio begon Marc uit te leggen dat hij er echt helemaal niets van snapte. Carlos gaf adviezen en kreeg zoveel commentaar dat hiuj heeft besloten geen gesprek meer met Japio aan te gaan........
Keep the Sunny Side Up
pi_47828368
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:39 schreef danos het volgende:
is toch heerlijk in je badjas lekker wat eten, dat doe ik ook zo vaak, snap het commentaar van de mensen hier niet zo.
Maar het mag gewoon niet volgens de regels van DGK.
De anderen mogen het ook niet.
pi_47828371
quote:

En tsja de hele tijd dezelfde grapjes over jaap, tjonge jonge wat leuk zeg, ik lach me iedere keer weer volledig kapot zoek eens een wat grotere uitdaging, of zijn jullie echt allemaal zo dom als jullie doen voorkomen (uitzonderingen daargelaten)?
Het is opgedragen door de redactie dat iedereen met gepaste kleding moet eten. Dus reageer je frustratie niet op ons af, wij geven alleen weer wat op de streams wordt gezegd.

Duidelijk gevalletje van de klok wel horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  † In Memoriam † vrijdag 30 maart 2007 @ 13:41:08 #285
135305 beequeen
Lost.
pi_47828375
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:38 schreef Ecila111 het volgende:Jaap krijgt ook zo'n beroerde begeleiding wat betreft z'n eten
Begeleiding mankeert niks aan, hij zo stronteigenwijs, wil van niemand iets aannemen, zelfs niet van Carlos of Kok Marc.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † vrijdag 30 maart 2007 @ 13:42:03 #286
135305 beequeen
Lost.
pi_47828406
knip
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  vrijdag 30 maart 2007 @ 13:42:49 #287
bright side of life
pi_47828429
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:40 schreef pullup het volgende:
Ik hoop voor Huub dat hij deze keer wel een timer op zijn zonnebank heeft gezet want volgens mij is hij in slaap gevallen
Het ding werkt niet zonder de timer. En als de timer afloopt kun je niet meteen opnieuw starten. Huub zet de timer elke keer opnieuw voordat de tijd voorbij is.
Keep the Sunny Side Up
pi_47828472
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
Begeleiding mankeert niks aan, hij is alleen zo stronteigenwijs, wil van niemand wat aannemen.
wat voor een begeleiding krijgt hij dan op eetgebied?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 13:44:53 #289
127004 maril
Smeetsfan
pi_47828520
quote:

En tsja de hele tijd dezelfde grapjes over jaap, tjonge jonge wat leuk zeg, ik lach me iedere keer weer volledig kapot
Eens, met het andere gedeelte niet, want ieder mag zijn eigen mening hebben, al is hij ook naar mijn mening erg krom, aan de andere kant, je zegt uitzonderingen daar gelaten, dat siert de boel wel weer
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_47828556
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:43 schreef danos het volgende:

[..]

Begeleiding mankeert niks aan, hij is alleen zo stronteigenwijs, wil van niemand wat aannemen.
wat voor een begeleiding krijgt hij dan?
[/quote]

Hij kon een dieet krijgen van Carlos, hij is uitgebreid onderzocht om te zien wat hij wel kan en niet kan qua lichamelijke inspanning. Hij weigerde het dieet van Carlos omdat hij het zelf beter wist. Zelfs onder de training verbeterd hij Carlos constant tenminste denkt hij Carlos te kunnen verbeteren.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 13:45:42 #291
bright side of life
pi_47828559
quote:

[..]

Hij heeft zelf alles afgewezen ......
Keep the Sunny Side Up
pi_47828581
quote:

[..]

Ik snap zelf ook niet waarom Jaap geen dieet heeft, of een dietiste. Maar hij hoeft maar een belletje te plegen en er staat er 1 klaar. Daarom vermoed ik dat hij heeft besloten om het eetgebeuren zelf aan te pakken.
pi_47828590
quote:

[..]

Hij heeft tips gekregen van een topkok (Marc)
Een top trainer (Henk Kraayenhof)
Een goede sportinstructeur (Carlos)
Maar volgens Jaap zijn het allemaal prutsers want hij weet het beter
pi_47828629
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:41 schreef Clank het volgende:

[..]

Maar het mag gewoon niet volgens de regels van DGK.
De anderen mogen het ook niet.
Dat snap ik ook wel, maar waarom doet iedereen hier alsof het dan ook gelijk superranzig is en moet het keer op keer benadrukt worden, terwijl iedereen het zelf thuis ook vaak genoeg doet. Of lopen er hier van die psycho's rond die alle regels van DGK thuis ook gelijk hebben ingevoerd
  vrijdag 30 maart 2007 @ 13:48:14 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47828651
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:39 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
jaap heeft een 6-pack
Wel een gesupersized 6-pack
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 13:48:24 #296
127004 maril
Smeetsfan
pi_47828654
quote:

[..]

Hij heeft een soort eigen dieet gemaakt en maakt daar een boek over,altans dat wil hij.
maar ik begrijp al die opdrachten niet ik zie bv Huub en Amanda nooit koken behalve als de kok er is, ze zouden best meer kunnen oefenen ipv aan Natasia of thuisbrengvoedsel te bestellen.
en dat oefenen op muziek zie hoor alleen Huub en Brain regelmatig oefenen, de rest....
pi_47828662
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:47 schreef danos het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel, maar waarom doet iedereen hier alsof het dan ook gelijk superranzig is en moet het keer op keer benadrukt worden, terwijl iedereen het zelf thuis ook vaak genoeg doet. Of lopen er hier van die psycho's rond die alle regels van DGK thuis ook gelijk hebben ingevoerd
Men was er hier al wel over op gehouden hoor als jij er niet steeds over doorgaat
pi_47828679
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:48 schreef maril het volgende:

[..]

Hij heeft een soort eigen dieet gemaakt en maakt daar een boek over,altans dat wil hij.
maar ik begrijp al die opdrachten niet ik zie bv Huub en Amanda nooit koken behalve als de kok er is, ze zouden best meer kunnen oefenen ipv aan Natasia of thuisbrengvoedsel te bestellen.
en dat oefenen op muziek zie hoor alleen Huub en Brain regelmatig oefenen, de rest....
en dat heeft te maken met Jaaps dieet?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 13:50:13 #299
127004 maril
Smeetsfan
pi_47828731
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:49 schreef mootie het volgende:

[..]

Hij heeft het helemaal uitgedokter , Eureka
  vrijdag 30 maart 2007 @ 13:50:37 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47828744
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap oefent ook niet genoeg
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')