Ach als wij de libelle - ploeg zijn, wat zijn zij dan ???? Wij zitten 's ochtends fris en fruitig achter de pc. Zij lopen als zombies door de stad of op hun werk.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:56 schreef pullup het volgende:
Ik las in de nachtCOSsen dat de ochtendstreamers de libelle - ploeg zijn
Hoe durft dat stelletje slaapwandelende dronkaards![]()
Is ze al ongesteld ?Hebben we daar al bewijs van gezienquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:56 schreef Clank het volgende:
Amanda zegt dat ze misselijk is.
Palma: Daar zijn we inmiddels wel aan gewend, er is niets aan de hand. Neem een lekkere douche en kom boven wat eten.
Precies en het enige dat ze overdag uit dat toetsenbordje met die trillende vingertjes kunnen krijgen is klagen over het gebrek aan nachtrust.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach als wij de libelle - ploeg zijn, wat zijn zij dan ???? Wij zitten 's ochtends fris en fruitig achter de pc. Zij lopen als zombies door de stad of op hun werk.Zou wel eens willen zien hoe ze eruit zien, na nachtenlang door streamen. Volgens mij pik je ze er zo uit op straat
![]()
Kon je zien wat zijn gewicht was ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:05 schreef pullup het volgende:
Jaap is weer beeldvullend aanwezig![]()
Een mooi ritueel overigens bij dat wegen. Hij ging er op staan en keek zichzelf eerst 10 seonden in de spiegel aan voor hij naar beneden op de teller keek.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:07 schreef Ning het volgende:
Gadver Jaap ruikt ff aan zijn onderbroek
Bron libelle
Hij keek even geschokt maar toen Natasia hem erover vroeg zei hij dat hij weer een beetje was afgevallen.quote:
Deze libelle lezeres wil de details van dat soort dingen eigenlijk niet weten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij keek even geschokt maar toen Natasia hem erover vroeg zei hij dat hij weer een beetje was afgevallen.
Ik heb daarna het van broek wisselen van Jaap moeten aanschouwen.![]()
Hij rook even aan de net uitgetrokken pyamabroek.
Niks mis met Libelle's en huisvrouwen tochquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach als wij de libelle - ploeg zijn, wat zijn zij dan ???? Wij zitten 's ochtends fris en fruitig achter de pc. Zij lopen als zombies door de stad of op hun werk.Zou wel eens willen zien hoe ze eruit zien, na nachtenlang door streamen. Volgens mij pik je ze er zo uit op straat
![]()
Ze waren toen een of ander spel aan het oefenen dan wel voorbereiden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:21 schreef Clank het volgende:
Heel snel gingen de streams over op alle ruimtes.
In het kantoor staat weer die pokertafel opgesteld die er een tijdje geleden ook stond.
Toen zaten er allemaal onbekenden aan.
Misschien iets van een 'personeelsfeestje' ofzo?
Tis een man dus het zal wel vanwege de voetwratten zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:35 schreef Clank het volgende:
Brian loopt behoorlijk mank.
Is dat nu vanwege die voetwratten of heeft ie zo op z'n lazer gehad van Hans (kickboxer) gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |