abonnement Unibet Coolblue
  Admin dinsdag 28 september 1999 @ 05:29:00 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_192410
Lul hier verder
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_192411
Yo kanariesoep

Bericht ontvangen.
Hep de balle al in huis.


Let's play ball!

10.000, now or never


pi_192412
LIJKT ME EEN GOED IDEE OM HIER VERDER TE LULLEN DANNY, kut capslock, die andere is wel een beetje overvol aan het raken.....

Mooi zo dat er mensen zijn die de ballen al binnen hebben! Ik moet ze nog gaan halen, maar dat boeit verder niet zo!

Wanneer horen we weer wat?

I'm back, big as life and twice as ugly!
  dinsdag 28 september 1999 @ 11:22:00 #4
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_192413
Hoeveel luitjes gaan er mee? :]
  dinsdag 28 september 1999 @ 11:28:00 #5
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_192414
Is altijd maar afwachten hoeveel er komen opdagen.. Als de helft van de aanmeldingen ook daadwerkelijk komen dan ben ik 100% tevreden.


Woensdag laat op de avond komt er een 2de mailing met wat aanvullende info.

Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_192415
Ik hoop dat het gaat lukken... had ook graag meegewild...maar ben het hele weekend pleite... komt er trouwens wel een uitgebreid verslag......? Vast wel (mag ik hopen). Ik zal kijken of ik wat info kan lospeuteren bij wat recht-docenten over evt. rechten die V. zou kunnen hebben... we zijn nu namelijk druk bezig met Mediarecht... toeval..?

Ik wens jullie (wat er ook gebeurt) een hele plezierige dag toe...!!

  dinsdag 28 september 1999 @ 22:56:00 #7
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_192416
ik denk dat je beter wat kan vragen op het gebied van (groeps) aansprakelijkheid bij het verstoren van de huisvrede e.d. . Hoeveel schade zal het BB project oplopen als buitenstaanders de zaak storen ?? V. zou kunnen claimen dat het unieke karakter van het project dusdanig verstoord is, dat doorgaan geen zin meer heeft. Dan kijk je tegen een aardig schade postje op. Vraag 2 de bewoners van het huis zelf. Wat zou een V. straf kunnen zijn van het accepteren van goederen/ berichten van "buiten". Minder budget, prijs door de helft, etc etc. Natuurlijk ben ik het eens met de stelling dat BB een non programma is dat dit soort actie's welhaast uitlokt, maar toch:"Bezint eer ge begint".

Veel succes aan de BBCommando's

Forum ® us
pi_192417
volgens mij neem jij het allemaal veel te serieus, en bovendien kunnen wij dan V wel weer voor de rechter slepen voor misleidende reclame....

Don't go there girlfriend!

I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_192418
Zeef haalt hier een leuk puntje aan, maar wat te denken van claims van de bewoners?

250000 gulden mislopen is wel eens het begin geweest van een leuke aanklacht.
Reden genoeg om naar de wijze raad van serge en andere wijzen te luisteren.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 28 september 1999 @ 23:04:00 #10
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_192419
Hoeveel schade zal het BB project oplopen als buitenstaanders de zaak storen ?? V. zou kunnen claimen dat het unieke karakter van het project dusdanig verstoord is, dat doorgaan geen zin meer heeft. Dan kijk je tegen een aardig schade postje op.
Alle akties die gehouden worden zijn 100% legaal. Dat we iets harder praten dan normaal en die bewoners dat oppikken... Verder staat Veronica of welk ander commercieel (en niet commercieel) bedrijf boven de wet. Nike bijvoorbeeld kan ook geen mensen aanklagen die op de openbare weg protesteren tegen kinderarbeid. Pas als ze de orde gaan verstoren door vernielingen, samengroepen etc, dan pas zou er ingegrepen kunnen worden. Maar dit gebeurt zelden, zie maar hoe laat ME en politie ingrijpen tijdens voetbalwedstijden...

Vraag 2 de bewoners van het huis zelf. Wat zou een V. straf kunnen zijn van het accepteren van goederen/ berichten van "buiten". Minder budget, prijs door de helft, etc etc.
Als veronica daar een "straf" oplegt, dan wordt het alleen maar leuker.. laat ze maar leven van een paar centen per dag.. kan je lachen als ze 1 pak sigaretten met z'n allem moeten delen voor de hele week... Dat is heel wat leuker dan die saaie monopolie-spelen die ze nu elke avond spelen...

Ik heb geen rechten gestudeerd, maar ik denk dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen..

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_192420
go JayTaph!!!

He ik zat te denken, ze hadden jou toch per ongeluk HeyTaph genoemd? wees blij dat ze je geen GayTaph noemden.....o sorry, bedoel dit weer vriendelijker dan het klinkt!

I'm back, big as life and twice as ugly!
  dinsdag 28 september 1999 @ 23:21:00 #12
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_192421
Voor het geval ik er overheen heb gelezen verontschuldig ik me bij voorbaat. Volgens iemand op de chat is 538 bezig met de voorbereidingen voor een zelfde type actie op donderdag.
Live young, die fast.
  dinsdag 28 september 1999 @ 23:53:00 #13
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_192422
Al moet ik er in mn eentje staan, het gaat allemaal gewoon door!
Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_192423
vast gejat.......
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_192424
onze actie wordt toch veel beterderderderderder
I'm back, big as life and twice as ugly!
  woensdag 29 september 1999 @ 00:01:00 #16
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_192425
>go JayTaph!!!
>He ik zat te denken, ze hadden jou toch per ongeluk HeyTaph genoemd? wees blij dat ze je geen GayTaph noemden.....o sorry, bedoel dit weer vriendelijker dan het klinkt!


Yups.. oa de volkskrant geloof ik... maar het valt allemaal niet mee op even op control-c control-v te drukken..


Ik ben al voor veel uitgescholden, FFWD heeft zowel dit jaar als vorig jaar me naam op 3(!) verschillende manieren gespeld maar GayTaph is wel de grens hoor... Ik denk dat ik me nick ga veranderen in Piet ofzow.. da kunnen ze gewoon nie verkeerd spellen

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  woensdag 29 september 1999 @ 00:09:00 #17
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_192426
Waar kan je de goedkoopste tennisballen kopen?
Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_192427
in de bosjes achter de tennisbaan!

He JayTaph, wedden dat ze Pied fout kunnen spellen!

I'm back, big as life and twice as ugly!
  woensdag 29 september 1999 @ 00:15:00 #19
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_192428
Borisje: niet alle journalisten hebben het IQ van daphne Deckers..
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_192429
de meesten wel!

Of lees jij geen kranten???

I'm back, big as life and twice as ugly!
  woensdag 29 september 1999 @ 00:28:00 #21
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_192430
IQ van Daphne Deckers moet wel niet zo hoog zijn.. Ze liet zich goed sturen bij Barend en van Dorp. Die Martin zat al helemaal bang te wezen dat ie wat verkeerds zei.
Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

  woensdag 29 september 1999 @ 00:30:00 #22
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_192431
hum.. weinig moet ik eerlijk zeggen.. alleen als ik hoor dat er een quote van me instaat dan wil ik er nog wel af en toe eentje openslaan..

maar ik kijk liever naar het ontbijtnieuws.. binnen 5 minuten ben ik ook op de hoogte ;-)))

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  woensdag 29 september 1999 @ 11:17:00 #23
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_192432
Goedkope tennisballen?
-> Etos
pi_192433
Algemeen Dagblad van Vrijdag 1 oktober:

RUN OP TENNISBALLEN DOOR BIG-BROTHER
industrie kan het niet meer aan....


hehehe, dat lijkt me nou leuk!

I'm back, big as life and twice as ugly!
  woensdag 29 september 1999 @ 23:34:00 #25
3 Arjen
Onmogelijk rood.
pi_192434
Vervolg hier:
http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/000333.html

[Dit bericht is gewijzigd door Arjen (Datum 29 September 1999).]

Doppelganger. Body snatcher. Shape shifter.[br]Money graber. Bride taker. Child Killer.[br]Vote rigger. Mother fucker. ...money for the generals.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')