quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gratis? wat is psn? ehhh... bedoel je dat je gratis online kunt met ps3????
Moet ik daar geen adapter voor hebben dan of kan ik dat automatisch ofzo... damn ik snap et niet.
"DRAADLOOS" internet?!?!!? w-t-f....quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:51 schreef Dibble het volgende:
Als je draadloos internet hebt, stickie achter je PS3 pluggen and you're good to go![]()
[ afbeelding ]
Geen draadloos internet?
[ afbeelding ]
Achter in je pc ofzo duwen, PS3 heeft ingebouwde wifi en zal er automatisch verbinding mee maken.
Als je een wifi stick koopt dan moet je computer aan blijven voor de verbinding
Wat is wifi? Tis net alsof ik naar suid afrikaans aan het luisteren ben ik snap er geen hol van lol..quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:28 schreef Fallen het volgende:
@ Baaj
Het PlayStation Network (PSN) is de gratis online voorziening van Sony. Hiermee kun je dus gratis online games spelen (en natuurlijk demo's downloaden, filmpjes, trailers, etc.).
Dus er zijn geen extra kosten, zoals bijvoorbeeld het Xbox Live Gold abonnement dat op de Xbox360 nodig is om online te kunnen gamen.
Ook zit er standaard al een WiFi-adapter ingebouwd in elke PS3 (nouja, elk EU model dan), dus als je een draadloos netwerk hebt kun je daar meteen mee aan de slag.
WiFi is draadloos internet. Dus je internetverbinding die thuis uit de muur komt, die wordt dan als een radiosignaal uitgezonden dmv een kastje.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wat is wifi? Tis net alsof ik naar suid afrikaans aan het luisteren ben ik snap er geen hol van lol..
Is dat niet schadelijk al die radiosignalen door je huis? Laat mij maar gewoon de kabels houden dan, ik heb het niet op stralingspheres, en die zijn er al genoeg door al die kutmobieltjes overal.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
WiFi is draadloos internet. Dus je internetverbinding die thuis uit de muur komt, die wordt dan als een radiosignaal uitgezonden dmv een kastje.
De PS3 kan dat ontvangen en dus zo het internet op en gebruik maken van hun netwerksysteem. Hier mee kun je online spelen tegen anderen en demo's downloaden en updates.
Maar als je liever offline multiplayer speelt, prima toch?!
Bij de Playstation Portable doet Sony dat wel, die levert nieuwe firmware (systeem software) updates op de discs van de spellen. Zal me niet verbazen als ze dat met de PS3 ook doen, heb er alleen nog nooit iets van gezien.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat me wel opviel en dat vond ik al zo vreemd is toen ik Bladestorm in mn ps3 deed toen ik em net had, toen zei die iets van "updating system" oid, en ik vroeg me al af hoe dat kon want dat kan toch niet vanaf een cd of al ingebouwd zijn? Of heb ik al internet zonder dat ik iets hoef te doen... dit is echt science fiction zeg... :/
.....kutgastquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Is dat niet schadelijk al die radiosignalen door je huis? Laat mij maar gewoon de kabels houden dan, ik heb het niet op stralingspheres, en die zijn er al genoeg door al die kutmobieltjes overal.
quote:
Kijk baaj, als je beinvloed zou worden ondervindt je echt niet zoveel schade. Denk eens aan de antennes op de daken van je buren etc, die verspreiden 10x meer radiosignalen dan een wifi verbinding. Zelfs de computer waar je nu achter zit zend die shit uit. Weetje dat zonder statische energie en radio signalen leven onmogelijk was op aarde. Anders was er een dood materiele ruimte waarbij de moleculen op hun plek bleven en er geen energie stroom meer was. Alles zend radiosignalen uit, het is puur natuur. Zelfs het water wat je uit je kraan laat lopen. Je hebt een magnetron neem ik aan... nou daar zal ik het maar niet over hebben raad je al. Om hersenletsel van een mobiele telefoon te krijgen moet je hem 5 jaar lang non-stop tegen je oor aanhouden is uit onderzoek gebleken dus dat is ook een argument die teniet wordt gedaan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kutgast? Hoe bedoel je..
Is toch een logische vraag... enig idee wat een spinneweb aan statische energie er in de lucht hangt door al die zendmasten en point 2 point verbindingen? Enige idee hoe schadelijk mobiele telefoons zijn? Volgens mij niet aan de hand van je post te zien maar verdiep je ermaar eens in, het is een volledig legitieme vraag hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |