abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 januari 2008 @ 01:28:48 #151
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_56401368
@ Baaj

Het PlayStation Network (PSN) is de gratis online voorziening van Sony. Hiermee kun je dus gratis online games spelen (en natuurlijk demo's downloaden, filmpjes, trailers, etc.).

Dus er zijn geen extra kosten, zoals bijvoorbeeld het Xbox Live Gold abonnement dat op de Xbox360 nodig is om online te kunnen gamen.

Ook zit er standaard al een WiFi-adapter ingebouwd in elke PS3 (nouja, elk EU model dan), dus als je een draadloos netwerk hebt kun je daar meteen mee aan de slag.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  woensdag 30 januari 2008 @ 05:20:11 #152
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_56402027
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 00:42 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Gratis? wat is psn? ehhh... bedoel je dat je gratis online kunt met ps3????
Moet ik daar geen adapter voor hebben dan of kan ik dat automatisch ofzo... damn ik snap et niet.
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:48:18 #153
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56406062
dat je niet wist wat PSN was hehe
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:48:30 #154
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56406066
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 00:51 schreef Dibble het volgende:
Als je draadloos internet hebt, stickie achter je PS3 pluggen and you're good to go
[ afbeelding ]

Geen draadloos internet?
[ afbeelding ]
Achter in je pc ofzo duwen, PS3 heeft ingebouwde wifi en zal er automatisch verbinding mee maken.
Als je een wifi stick koopt dan moet je computer aan blijven voor de verbinding
"DRAADLOOS" internet?!?!!? w-t-f....

Ik heb een modem man... wat is draadloos internet nouweer...
Heb ik serieus nognooit van gehoord... en van psn ook niet trouwens..
Nou dit klinkt allemaal veel te ingewikkeld ik speel wel gewoon offline ik snap er al niks meer van..
Allemaal hocus pocus dit..
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:49:32 #155
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56406089
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:28 schreef Fallen het volgende:
@ Baaj

Het PlayStation Network (PSN) is de gratis online voorziening van Sony. Hiermee kun je dus gratis online games spelen (en natuurlijk demo's downloaden, filmpjes, trailers, etc.).

Dus er zijn geen extra kosten, zoals bijvoorbeeld het Xbox Live Gold abonnement dat op de Xbox360 nodig is om online te kunnen gamen.

Ook zit er standaard al een WiFi-adapter ingebouwd in elke PS3 (nouja, elk EU model dan), dus als je een draadloos netwerk hebt kun je daar meteen mee aan de slag.
Wat is wifi? Tis net alsof ik naar suid afrikaans aan het luisteren ben ik snap er geen hol van lol..
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:54:50 #156
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_56406222
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 11:49 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Wat is wifi? Tis net alsof ik naar suid afrikaans aan het luisteren ben ik snap er geen hol van lol..
WiFi is draadloos internet. Dus je internetverbinding die thuis uit de muur komt, die wordt dan als een radiosignaal uitgezonden dmv een kastje.
De PS3 kan dat ontvangen en dus zo het internet op en gebruik maken van hun netwerksysteem. Hier mee kun je online spelen tegen anderen en demo's downloaden en updates.

Maar als je liever offline multiplayer speelt, prima toch?!
  woensdag 30 januari 2008 @ 12:05:57 #157
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56406444
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 11:54 schreef Fallen het volgende:

[..]

WiFi is draadloos internet. Dus je internetverbinding die thuis uit de muur komt, die wordt dan als een radiosignaal uitgezonden dmv een kastje.
De PS3 kan dat ontvangen en dus zo het internet op en gebruik maken van hun netwerksysteem. Hier mee kun je online spelen tegen anderen en demo's downloaden en updates.

Maar als je liever offline multiplayer speelt, prima toch?!
Is dat niet schadelijk al die radiosignalen door je huis? Laat mij maar gewoon de kabels houden dan, ik heb het niet op stralingspheres, en die zijn er al genoeg door al die kutmobieltjes overal.
  woensdag 30 januari 2008 @ 12:07:43 #158
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56406498
Wat me wel opviel en dat vond ik al zo vreemd is toen ik Bladestorm in mn ps3 deed toen ik em net had, toen zei die iets van "updating system" oid, en ik vroeg me al af hoe dat kon want dat kan toch niet vanaf een cd of al ingebouwd zijn? Of heb ik al internet zonder dat ik iets hoef te doen... dit is echt science fiction zeg... :/
  woensdag 30 januari 2008 @ 12:23:04 #159
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_56406863
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat me wel opviel en dat vond ik al zo vreemd is toen ik Bladestorm in mn ps3 deed toen ik em net had, toen zei die iets van "updating system" oid, en ik vroeg me al af hoe dat kon want dat kan toch niet vanaf een cd of al ingebouwd zijn? Of heb ik al internet zonder dat ik iets hoef te doen... dit is echt science fiction zeg... :/
Bij de Playstation Portable doet Sony dat wel, die levert nieuwe firmware (systeem software) updates op de discs van de spellen. Zal me niet verbazen als ze dat met de PS3 ook doen, heb er alleen nog nooit iets van gezien.

Maar goed, we zijn wel een heel eind off-topic aan het gaan.

Ik ben wel erg benieuwd naar Resistance 2, ik vond deel 1 erg fijn spelen en interessant genoeg. Vond alleen de levels wat aan de kleine kant, had snel het idee dat ik weer tegen een cutscene aan zat of wat uitleg en laadschermen. Dus als ze dat bij R2 nou eens langer/groter maken... ben ik weer helemaal blij!
  woensdag 30 januari 2008 @ 12:25:06 #160
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_56406896
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:05 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Is dat niet schadelijk al die radiosignalen door je huis? Laat mij maar gewoon de kabels houden dan, ik heb het niet op stralingspheres, en die zijn er al genoeg door al die kutmobieltjes overal.
.....kutgast
*Hosselcopter*
  woensdag 30 januari 2008 @ 12:31:10 #161
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56407044
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:25 schreef Dibble het volgende:

[..]

.....kutgast

Kutgast? Hoe bedoel je..
Is toch een logische vraag... enig idee wat een spinneweb aan statische energie er in de lucht hangt door al die zendmasten en point 2 point verbindingen? Enige idee hoe schadelijk mobiele telefoons zijn? Volgens mij niet aan de hand van je post te zien maar verdiep je ermaar eens in, het is een volledig legitieme vraag hoor.
  woensdag 30 januari 2008 @ 12:59:02 #162
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_56407657
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:31 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Kutgast? Hoe bedoel je..
Is toch een logische vraag... enig idee wat een spinneweb aan statische energie er in de lucht hangt door al die zendmasten en point 2 point verbindingen? Enige idee hoe schadelijk mobiele telefoons zijn? Volgens mij niet aan de hand van je post te zien maar verdiep je ermaar eens in, het is een volledig legitieme vraag hoor.
Kijk baaj, als je beinvloed zou worden ondervindt je echt niet zoveel schade. Denk eens aan de antennes op de daken van je buren etc, die verspreiden 10x meer radiosignalen dan een wifi verbinding. Zelfs de computer waar je nu achter zit zend die shit uit. Weetje dat zonder statische energie en radio signalen leven onmogelijk was op aarde. Anders was er een dood materiele ruimte waarbij de moleculen op hun plek bleven en er geen energie stroom meer was. Alles zend radiosignalen uit, het is puur natuur. Zelfs het water wat je uit je kraan laat lopen. Je hebt een magnetron neem ik aan... nou daar zal ik het maar niet over hebben raad je al. Om hersenletsel van een mobiele telefoon te krijgen moet je hem 5 jaar lang non-stop tegen je oor aanhouden is uit onderzoek gebleken dus dat is ook een argument die teniet wordt gedaan.
Jij schuwt ervoor om in een kunstmatig opgewekt statisch veld te komen maar geloof me, je wordt er echt niet door geschaad. Misschien dat er mensen zijn die er gevoelig op reageren maar volgens mij is het wel goed dat er soms signalen door je ruimte heen gaan, het zet de moleculen weer tot leven en kan eventueel zelfs zorgen voor een positieve energie stroom langs jou heen . Technology Is not always your enemy
*Hosselcopter*
  woensdag 30 januari 2008 @ 13:06:48 #163
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_56407815
hij (Dibble) reageerde wat verveeld omdat je vragen stelt, waarvan de antwoorden bij velen van ons op het PSN allang bekend zijn! Wat betreft de schade die je kunt oplopen door straling, daar laat ik me maar niet over uit.. Ik zal wel een vroege dood sterven met al die electronica om mij heen

maar even ONTOPIC:
Het lijkt me handig je voortaan iets meer te verdiepen in een apparaat alvorens je hem koopt! wat ik daarmee wil zeggen is dat de PS3 zich voornamelijk (ik zeg niet hoofdzakelijk) bezighoudt met het gamen op online gebied. Daarvoor worden de meeste games nu ook uitgebracht! Dat is juist het mooie van deze console! het zou zonde zijn daar geen gebruik van te maken, want het voegt echt iets toe op game gebied! Ik weet niet wat voor een internet aansluiting je hebt, maar je kan hem zowel met of zonder kabel (draadloos = Wifi = Wireless Fidelity) aansluiten! Bij wifi hoef je met de PS3 alleen maar even de verbinding op te zoeken! dat spreekt allemaal voor zich! Succes ermee en als je vragen hebt, gewoon blijven stellen!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')