ZELFS RTL wil haar niet meerquote:Op woensdag 11 april 2007 18:48 schreef patty het volgende:
Herken de homo anyone?
http://www.rtl.nl/reality/herkendehomo/home/ (zie nathalie)
Que?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:57 schreef Repeat het volgende:
Ik wil je vragen de hacienda te verlaten
"DEZE PUZZLE IS ZO MOEILIJK! DEZE GAAN WE NOOIT MEER DOEN! IK HEB VETTE RUZIE MET DE REGIE! IK HEB NOG MAAR 1 VERSCHIL GEVONDEN!"quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:36 schreef T3rr0r het volgende:
Ik vind die gast irritant die je af en toe tijdens het pokeren op zaterdagavond ziet.
'DIT IS ON-GE-LOOF-E-LIJK, IK MAG NOG 1 EURO EXTRA BIJ DE PRIJS DOEN! JE KAN NU AL 101 EURO WI-N-N-EN!'
Vergeet niet dat deze man ook het talent heeft om van een woord met één lettergreep, een woord van 10 lettergrepen te maken hequote:Op woensdag 11 juli 2007 01:05 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
"DEZE PUZZLE IS ZO MOEILIJK! DEZE GAAN WE NOOIT MEER DOEN! IK HEB VETTE RUZIE MET DE REGIE! IK HEB NOG MAAR 1 VERSCHIL GEVONDEN!"
*even later*
"OH EN EEN TIP! ALLE VERSCHILLEN ZITTEN IN DE ONDERSTE HELFT!"![]()
![]()
Uiterlijk:quote:
mondje openquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:46 schreef Robin2130 het volgende:
en deze dan?
[afbeelding]
Daar zou ik t wel op kunnen![]()
Het is gewoon zo vet kansloos en iemand met een IQ hoger dan zijn schoenmaat prikt zo door die leugens heen, vooral bij talpa. Bij SBS zijn ze wat subtieler met hun naaierijquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:52 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Vergeet niet dat deze man ook het talent heeft om van een woord met één lettergreep, een woord van 10 lettergrepen te maken he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |