Het betere alternatiefquote:
Waarom slotjequote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:40 schreef Schildpadje het volgende:
Ok, een nieuwe poging.. slotje!
je kan je leven ook wegzappen... is toch niks mis mee als je ff ergens bij stil staat..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:47 schreef Schildpadje het volgende:
Mensen die zeuren over tv programma's waarbij je kan wegzappen![]()
Je bier is op![]()
Je wou slapen![]()
Wel als het stil staan zo overduidelijk achteruitgang is..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:50 schreef Consigliere het volgende:
[..]
je kan je leven ook wegzappen... is toch niks mis mee als je ff ergens bij stil staat..
![]()
Dan was ze er allang afgesodemieterd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:02 schreef Consigliere het volgende:
menn,,, wedden dat ze 1.58 ofzo is en dat ze op 3 bierkratjes staat
waterijsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:49 schreef Schildpadje het volgende:
Mensen, u kunt nog steeds bellen op Talpa met de oplossing ijswater![]()
De foute optie is al aan bod geweest, nu weet ik niet meer welke het wasquote:
Ze beweert zelfs dat ze erbij was toen mensen er voor in de rij stondenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:09 schreef Consigliere het volgende:
hoezo dom... het enige wat ze over de PS3 kan zeggen is dattie "mooi" is...
Ik vind wel dat je verdacht lang naar iemand kijkt waar je je aan ergert. Stiekem vind je haar wel leuk heh!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:12 schreef Consigliere het volgende:
Ze beweert ook dat je het voorwerp wat ze zoekt zelf mee moet nemen naar je onbewoonde eiland. waterijs meenemen? ijswater meenemen?
Daar zijn al tig topics overquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:46 schreef Robin2130 het volgende:
en deze dan?
[afbeelding]
Daar zou ik t wel op kunnen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |