Het betere alternatiefquote:
Waarom slotjequote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:40 schreef Schildpadje het volgende:
Ok, een nieuwe poging.. slotje!
je kan je leven ook wegzappen... is toch niks mis mee als je ff ergens bij stil staat..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:47 schreef Schildpadje het volgende:
Mensen die zeuren over tv programma's waarbij je kan wegzappen![]()
Je bier is op![]()
Je wou slapen![]()
Wel als het stil staan zo overduidelijk achteruitgang is..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:50 schreef Consigliere het volgende:
[..]
je kan je leven ook wegzappen... is toch niks mis mee als je ff ergens bij stil staat..
![]()
Dan was ze er allang afgesodemieterd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:02 schreef Consigliere het volgende:
menn,,, wedden dat ze 1.58 ofzo is en dat ze op 3 bierkratjes staat
waterijsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:49 schreef Schildpadje het volgende:
Mensen, u kunt nog steeds bellen op Talpa met de oplossing ijswater![]()
De foute optie is al aan bod geweest, nu weet ik niet meer welke het wasquote:
Ze beweert zelfs dat ze erbij was toen mensen er voor in de rij stondenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:09 schreef Consigliere het volgende:
hoezo dom... het enige wat ze over de PS3 kan zeggen is dattie "mooi" is...
Ik vind wel dat je verdacht lang naar iemand kijkt waar je je aan ergert. Stiekem vind je haar wel leuk heh!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:12 schreef Consigliere het volgende:
Ze beweert ook dat je het voorwerp wat ze zoekt zelf mee moet nemen naar je onbewoonde eiland. waterijs meenemen? ijswater meenemen?
Daar zijn al tig topics overquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:46 schreef Robin2130 het volgende:
en deze dan?
[afbeelding]
Daar zou ik t wel op kunnen![]()
Ze is dat vrouwtje uit herken de homo, idd irritant antilliaans accent, net als die gouden kooi Brianquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:05 schreef Nachtdier het volgende:
Is dat niet een van de sletjes uit "the bachelor".Ze kwam me zo bekend voor...
Ik vind dr wel lekker in ieder geval! Zeker voor een Antilliaanse, ze heeft namelijk een heerlijk slank kontje
dat meen je nietquote:
Ik zou het gezegd kunnen hebbenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:19 schreef Miriampje het volgende:
ohh heet dat monster nathalie
ik zag haar gister ofzo..
waarom hebben ze haar aangenomen
ze is lelijk
en ze praat als een debiel
Hoi, koffie?quote:
Don't fuck with Wytskequote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:46 schreef Robin2130 het volgende:
en deze dan?
[afbeelding]
Ah toe, vertel het maarquote:Op maandag 2 april 2007 19:27 schreef OudFruit het volgende:
Ah, zij is bij RTL afgewezenJullie snappen vast wel waarom..
Jij brengt fout tot een nieuw niveauquote:Op woensdag 11 april 2007 03:10 schreef Consigliere het volgende:
wat ziet ze dr toch geil uit vandaag
Maar Gigi doet geen belspellen meerquote:Op woensdag 11 april 2007 11:17 schreef fathank het volgende:
Gigi blijft nummer één. Ze gaat ook in GTST spelen. Nog meer Gigi op de buis
nee dat is een belg oellewapperquote:Op woensdag 11 april 2007 19:00 schreef Qunak het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6VMxjAPAoTg
Is dit 'r? Zij is echt vreselijk!
Oja, uitspraken zoals "Ik voel dat je gaat komen", doen het erg goed op TV.
Sue me, ik ken heel dat mens niet.quote:
ZELFS RTL wil haar niet meerquote:Op woensdag 11 april 2007 18:48 schreef patty het volgende:
Herken de homo anyone?
http://www.rtl.nl/reality/herkendehomo/home/ (zie nathalie)
Que?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:57 schreef Repeat het volgende:
Ik wil je vragen de hacienda te verlaten
"DEZE PUZZLE IS ZO MOEILIJK! DEZE GAAN WE NOOIT MEER DOEN! IK HEB VETTE RUZIE MET DE REGIE! IK HEB NOG MAAR 1 VERSCHIL GEVONDEN!"quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:36 schreef T3rr0r het volgende:
Ik vind die gast irritant die je af en toe tijdens het pokeren op zaterdagavond ziet.
'DIT IS ON-GE-LOOF-E-LIJK, IK MAG NOG 1 EURO EXTRA BIJ DE PRIJS DOEN! JE KAN NU AL 101 EURO WI-N-N-EN!'
Vergeet niet dat deze man ook het talent heeft om van een woord met één lettergreep, een woord van 10 lettergrepen te maken hequote:Op woensdag 11 juli 2007 01:05 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
"DEZE PUZZLE IS ZO MOEILIJK! DEZE GAAN WE NOOIT MEER DOEN! IK HEB VETTE RUZIE MET DE REGIE! IK HEB NOG MAAR 1 VERSCHIL GEVONDEN!"
*even later*
"OH EN EEN TIP! ALLE VERSCHILLEN ZITTEN IN DE ONDERSTE HELFT!"![]()
![]()
Uiterlijk:quote:
mondje openquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:46 schreef Robin2130 het volgende:
en deze dan?
[afbeelding]
Het is gewoon zo vet kansloos en iemand met een IQ hoger dan zijn schoenmaat prikt zo door die leugens heen, vooral bij talpa. Bij SBS zijn ze wat subtieler met hun naaierijquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:52 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Vergeet niet dat deze man ook het talent heeft om van een woord met één lettergreep, een woord van 10 lettergrepen te maken he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |