Overhyped.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:35 schreef Zwoerd het volgende:
Wat een kuttrailer, een paar beelden van gebouwen een lelijke rus waarmee je dus gaat spelen.
Wat een anti-climax
Stukje atlantische oceaan mag je erbij hebbenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:37 schreef MrX1982 het volgende:
Dat was de trailer.
Hopelijk is het niet alleen New york. Dat vind ik nog steeds het nadeel bij Saint's Row. Ik wil buitengebieden.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:38 schreef Max-Westerman het volgende:
Stukje atlantische oceaan mag je erbij hebben
En de trappen van het Empire State Building oplopen..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:38 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt ook in central park gaan karren
Volgens mij in het geen engels man.. denk een rus.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:37 schreef Pritt het volgende:
Een Engelsman dus die naar New York is gegaan. Niiice
Heb jij ooit een GTa gezien met super mooie graphics?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef DJ_ het volgende:
ben ik nou de enigste die niet onder de indruk is van alle next gen graphics ? =.=
had eindelijk gehoopt op een game met goeie graphics voor de ps3/360 aka next gen
maar de graphics blijven maar matig
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef TheRuud het volgende:
Waarom staat er op een van die gebouwen 'GetaLife' ? Is dat een hint naar vandaag?.
in NY zelf staat ook dat gebouwquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef TheRuud het volgende:
Waarom staat er op een van die gebouwen 'GetaLife' ? Is dat een hint naar vandaag?.
In dat geval komt mijn voorspelling dus uit met de russische maffia.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef Reinigung het volgende:
[..]
Volgens mij in het geen engels man.. denk een rus.
russische mafia![]()
Ja . GTA londonquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Heb jij ooit een GTa gezien met super mooie graphics?
daaromquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:40 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom is deze open ?
en de mijne dat het in NY city afspeeldquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:40 schreef Pritt het volgende:
[..]
In dat geval komt mijn voorspelling dus uit met de russische maffia.![]()
Je kan natuurlijk ook vannaf het ESB springenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:41 schreef jp84 het volgende:
jammer van die kk terrosristen dat ze twin towers hebben gesloopt, anders kon je daar heerlijk van af basejumpen.
of hij moet voor 2001 afspelen
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:41 schreef jp84 het volgende:
jammer van die kk terrosristen dat ze twin towers hebben gesloopt, anders kon je daar heerlijk van af basejumpen.
of hij moet voor 2001 afspelen
de twin towers invliegen en zoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:37 schreef MrX1982 het volgende:
Dat was de trailer.
Hopelijk is het niet alleen New york. Dat vind ik nog steeds het nadeel bij Saint's Row. Ik wil buitengebieden.
Nou als je dit niet mooi vind dan kan ik je net zo goed advizeren om GTA in real life te beleven.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef DJ_ het volgende:
ben ik nou de enigste die niet onder de indruk is van alle next gen graphics ? =.=
had eindelijk gehoopt op een game met goeie graphics voor de ps3/360 aka next gen
maar de graphics blijven maar matig
LOL?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Nou als je dit niet mooi vind dan kan ik je net zo goed advizeren om GTA in real life te beleven.
Dit zag er na mijn mening zeer mooi uit.
Omdat gta zelf age restricted is denk ikquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:43 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom is die trailer eigenlijk age restricted.
Nog wel:Pquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is dat Empire state daar achterr ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |