quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:18 schreef Monidique het volgende:
Kijk, StefanP heeft een broertje.
Trots op atoomwapens, illigale oorlogen, geen sociale zorg, allemaal Christenen aan de macht, om de 5 minuten reclame, republikeinen, democraten die denken beter zijn dan de republikeinen maar precies hetzelfde zijn, 60% vervuiling van de totale co2 uitstoot, bendes, vuurwapens, 80% van de wereld rijkdom terwijl een miljard mensen sterven door honger,.. ja, ons integratiebeleid is iets verkeerd gegaan wat is Nederland toch een kut land..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:23 schreef M180 het volgende:
Perfect verwoord Alabama, en je kan tenminste trots zijn op Amerika, op Nederland... valt niet zoveel om trots op te zijn.
Nee dat komt doordat mensen van nature afgunstig zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:42 schreef venomsnake het volgende:
Ach ja, het is volgens mij het meest gehate land ter wereld, dat zal toch niet zomaar zijn lijkt me..?
4e plek is ook niet verkeerd idd. Iets om trots op te zijn..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:45 schreef OFfSprngr het volgende:
Actually, Israel is het meest gehate land, de VS staat 4de na Iran en Noord-Korea, maar wel een top5 plaats, gefeliciteerd.
Volgens mij is het net zo onzinnig om een land te haten als om ervan te houden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:42 schreef venomsnake het volgende:
Ach ja, het is volgens mij het meest gehate land ter wereld, dat zal toch niet zomaar zijn lijkt me..?
Ik denk eerlijk gezegd dat het niets met afgunst te maken heeft, eerder met het buitenlands beleid dat ze voeren.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee dat komt doordat mensen van nature afgunstig zijn
Amerika is groot, heet alles en daardoor worden mensen jaloers.
Je kunt beter niet opvallen en middelmatig zijn
Europa, Japan en Canada staan op de laatste plaatsen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
4e plek is ook niet verkeerd idd. Iets om trots op te zijn..
Waar zouden mensen dan wel niet jaloers op moeten zijn? dat de benzine goedkoper is?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:53 schreef BonJovi het volgende:
Toch is het wel jaloezie
Er zijn altijd mensen die zich aansluiten bij een "winnaar"quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:53 schreef BonJovi het volgende:
Toch is het wel jaloezie omdat het gewoon een top land is en daar kunnen mensen niet tegen
De gemiddelde Nederlander ook niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:12 schreef Quock het volgende:
Zijn idd aardige mensen... Maar niet iedereen is daar bijster intelligent...
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:05 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander ook niet.
Fijne vlag. Lekker duidelijk land. Mooie vrouwen ook. Ze doen het daar nog zonder condoom.quote:
Vandaar dat de aidsproblematiek ook een stuk groter is dan hier. En syfilis zou ook wel een gedeeltelijke verklaring zijn voor de nogal wijdverbreide onbenulligheid daar.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fijne vlag. Lekker duidelijk land. Mooie vrouwen ook. Ze doen het daar nog zonder condoom.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |