Ergens in een topic en er dan in elk subforum een speciaal topic voor kunnen openen aangezien OP's niet meetellen voor het tellertje (stomme bug, trouwensquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
RC![]()
Wanneer verwacht je 'm? En belangrijker: wáár ga je 'm posten?
Is dat zo?? Wat raar!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ergens in een topic en er dan in elk subforum een speciaal topic voor kunnen openen aangezien OP's niet meetellen voor het tellertje (stomme bug, trouwens) en m'n tellertje netjes op 100.000 blijft staan. [afbeelding]
Bizarquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:46 schreef Arcee het volgende:
Ergens in een topic en er dan in elk subforum een speciaal topic voor kunnen openen aangezien OP's niet meetellen voor het tellertje (stomme bug, trouwens) en m'n tellertje netjes op 100.000 blijft staan. [afbeelding]
Dat wist ik helemaal nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:46 schreef Arcee het volgende:
Ja, ik heb dus allang 100.000 posts.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:57 schreef Isabeau het volgende:
Dat wist ik helemaal nietDus iedereen die topics opent heeft eigenlijk veel meer posts dan er staat?!
Dat laatste.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
Tof.
Wat ik me al tijden afvraag, hoe spree ik Arcee uit, in m'n hoofd?
Ik denk altijd Ar-see, of is 't meer Ar-sie?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:15 schreef Quock het volgende:
Ar-kee en ar-kie kunnen ook nog.
Klopt, dat zou ik kunnen doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:13 schreef Khadgar het volgende:
Maar, beste Arcee, hoeveel topics heb jij al geopend? Een lijstjesliefhebber als jij zou dat toch moeten weten. Dus hoeveel totaal, in welke subfora welke percentages etc etc...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |