Medio 2012, als haar miljoenen op zijn en de bank beslag legt...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Is Natasia nog niet weg? Ze zou toch de villa verlaten?
Dat heb je toch geen moment geloofd he. Vanavond was ze in luvvvvvv op Tonquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Precies, ze zou aftaaienquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Dat doet verliefdheid met haar . Al een tijdjequote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:27 schreef Kinga het volgende:
wáár heeft zij opeens last van? damn
Als Jaap gaat trouwen de 22 juni dan durft niemand hem meer weg te stemmen voor die tijdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:24 schreef scanman01 het volgende:
Het valt me op dat Huub helemaal niets onderneemt vanwege zijn ontslagaanvraag voor Jaap. Hij is helemaal niet aan het polsen wat de anderen er van vinden. Gaan ze er al vanuit dat het toch niet lukt misschien?
Ja en ze zegt het steeds vaker, jammer dat deze liefde niet in beeld wordt gebracht..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doet verliefdheid met haar . Al een tijdje![]()
En haar kindjes voor mama Tasia kunnen zorgenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Medio 2012, als haar miljoenen op zijn en de bank beslag legt...
Dat zou een beetje vervelend zijn voor de wettige echtgenote van Natasia dr liefje, schatje, popje.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:31 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja en ze zegt het steeds vaker, jammer dat deze liefde niet in beeld wordt gebracht..
Huh ? gaat niet over Wilgoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:31 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja en ze zegt het steeds vaker, jammer dat deze liefde niet in beeld wordt gebracht..
Nee. Zou dus kunnen dat het aan je eigen provider ligt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:32 schreef STAP01 het volgende:
Stream 1 en 4 flikkeren de hele tijd hier, bij jullie ook?
Ja wsl moeten we het hier wat breder uitmeten, want dat mag niet weggepoetst worden!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou een beetje vervelend zijn voor de wettige echtgenote van Natasia dr liefje, schatje, popje.
Nee geen last hierquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:32 schreef STAP01 het volgende:
Stream 1 en 4 flikkeren de hele tijd hier, bij jullie ook?
Haar gedrag spreekt boekdelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:33 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja wsl moeten we het hier wat breder uitmeten, want dat mag niet weggepoetst worden!!
Nee, over Ton de klusjesman... ( ik ga me afvragen welke "klusjes" hij voor Tasjs doet....quote:
Nee niet over Wilgo maar over TON ze was vanavond aan het dansen in de keuken en zei dat ze er gek van werd en dat ze zo'n zin in hem had. Ze heeft het tegen Syl verteld en toen begon ze te zingen. Verliefd tot over mijn oren......quote:
F5 doet wonderen!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee. Zou dus kunnen dat het aan je eigen provider ligt.
Daar zit een leuk jasje voor Amanda in !quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:38 schreef Sug4r het volgende:
Ze hebben het over Alieke en haar cavia opvang en liggen in een deuk
Ik vind het wel vreemd dat Alieke een bekende is van Lieke, een ander meisje (eerder op de dag) deed de groetjes van Heddaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:38 schreef Sug4r het volgende:
Ze hebben het over Alieke en haar cavia opvang en liggen in een deuk
Ja zijn witte langharige maarja dat is voor zaterdag te kortquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zit een leuk jasje voor Amanda in !![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |