A/S/L:
Ik ben Xorus, man, 23 jaar, en ben net als de rest hier HE-LE-MAAL verslaafd aan Big-Brother.
Ik loop deze site al een tijdje te volgen en moet zeggen dat de forum een gigantisch zooitje aan 't worden is.
Kwam op deze site via link van m'n broer..
Uhm.. Wat meer over mezelluf:
Internetfreak
gamesverslaafd
Head News Editor @ 3DNexus - http://nexus.telefragged.com/
Spaar alles van Star Wars, Star Trek e.d.
Ook fan van Buffy, Xena, SG-1, dat soort dingen.
Nog veel meer, maar da's van later zorg
Mijn impressies over Big-Brother:
Eerste dag dacht ik dat Martin een 'voetballertje' was, Sabine een b!tch, Bart een macho, Tara wel leuk, Willem mocht er van mij al meteen uit, Bianca leek me interessant, Ruud een 'barhangende boerenlul' en over de rest kon ik me nog niet in verplaatsen..
*** HOW WRONG I WAS! ***
Reeds denk ik er *héél* anders over:
Sabine vind ik ontzettend leuk, lekker spontaan, Bart is nog steeds een lul maar niet meer zo macho als eerst, Bianca kan de pleuris krijgen (DIE is pas schijnheilig), Ruud is best een toffe peer (Gaat vast winnen), Maurice wel aardig..
Weet nog weinig over Willem & Karin want tsja, die zeggen niet zoveel (althans, niet wanneer ik kijk)
Voorspelling laatste drie:
Ruud
Sabine
Maurice
Oh, en ik kan Veronica wel de nek omdraaien net als ieder ander hier!
Nou dit is het voorlopig wel ff, ben van plan om voortaan me een beetje te mengen in de discussies hierzo (indien mogelijk, en dus niet 100+ posts met 'onzin' te bekijken (hint, hint)) dussuh.. Tot later dan! ;P
Keep up the good work Danny! (and the rest from FOK!)
{Image under construction}
Mijn naam is Andre Peters, ik ben 28 jaar en woonachtig in Rotterdam. Ik werk als systeembeheerder (Novell) bij Mazda Nederland. Verder woon ik samen met bijtje ook op deze lijst en onze 12 huisdieren (allemaal ratten). Ik volg BB al vanaf het begin en hoop op wat meer diepgang. Tot nog toe is het allemaal wat lauwtjes ikzelf had allang tegen iemand uitgevallen, maar mischien zijn ze daar wel op geselecteerd. Verdere hobby's zijn F1, Comics, Magic The Gathering, Beetje smurfen op het WWW, beetje chatten op het IRC, en American Football.
Tot zover, mocht je nog vragen hebben: SHOOT!
Adje.
favorieten... Sabiene toch wel en Willem, deze laatste door zijn psychologishe dagboek scene waarin hij bij de nominaties iedereen zeer goed beschreef en het ook bij het rechte eind had qua verlaters
hobbies: BUFFY rulez en profiler (net 5 doet z'n best)
Ré
Zit teveel op internet en wil alles weten m.b.t BB (nieuwsjager)
Ik ga voor Ruud omdat hij ook in Breda woont
verder vindt ik Sabine, Maurice, Willem, ook wel prima de rest mag pleite.
Verder nog iets?
EUH.....Austin Powers rules!
Live long and prosper!
Anyway, geen computerfreak, dus, maar wel ooit communicatiewetenschap gestudeerd en daarom geïnteresseerd in BB en deze site. Nu aan het werk als free lance vanalles. Net als Ruud afkomstig uit Breda.
-------
Crap the bullshit!
Ik ben dus JVennix (Duh!!). Ik zit meestal goed met m'n voorspellingen wie er het huis uitgekicked wordt of gaat. Alleen Tara had ik iets later ingeschat. Ik woon in het zuiden des lands en ben een internetverslaafde, gamesverslaafde en ben lid van een actieve ANTI-SCHOOL beweging (sinds 3 seconde)
quote:
op 09-28-1999 om 11:41 AM schreef Robje © het volgende:
Op een zeeschip hippie?wil niet rot doen, maar zo is V. ook begonnen...
Zeker net je smarties op Ik heb verder geen plannen om radio of tv piraat te worden...als dat je enigzins geruststelt...
Mijn naam is Rogier (bijnaam Roger), ik studeer in Enschede, kom orgineel uit Eindhoven, ben 24 jaar en ben via de Volkskrant hier gekomen.
Enneh.. Ehm.. Tja..
Ik woon ook in Delft, maar nog netjes bij mijn ouders thuis, brave 17-jarige die ik ben. (??) Superknor, wat studeer je?
Ik ben nog gewoon scholiertje, straks schoolonderzoeken, maar ik ben alleen maar dit allemaal aan het lezen in plaats van leren!! Slecht!!!
Merel
[Dit bericht is gewijzigd door Puck241999 (Datum 28 September 1999).]
quote:
Dat het koud en rood is wil nog niet zeggen dat het aarbeienijs is.....
- Ik doe de leukste studie van Delft.
- Het is een van de studies met relatief veel vrouwen.
- Als afgestudeerde komt het geld met bakken binnen.
Rara welke studie is dat?
Projectmanager
Versatel
Hilversum
Southpark
BB (nee, niet Bold & ...)
FOK-Freak
School n.v.t.
MP3's
Internet
Auto's en F1
------------------
When when your left hand is gone...., your right hand is left
[Dit bericht is gewijzigd door AcE (Datum 28 September 1999).]
quote:
op 09-28-1999 om 03:07 PM schreef Puck241999 het volgende:
Username: Puck241999 (lang verhaal)
Zeg Puck, vertel op.....ik heb wel even
quote:
Zeg Puck, vertel op.....ik heb wel even
Nou, ik was ooit eens (zo'n 3 jaar geleden) in de weer met IRC. Ik vond toen Puck (genoemd naar die persoon uit de MTV Real World en wel handig want maar 4 letters) wel een leuke en simpele Nickname. Toen ik dus een tijdje die nick gebruikt had kwam ie steeds meer voor dus moest ik iets nieuws verzinnen. Helaas was ik toen al bekend onder Puck en moest daar dus een variant op verzinnen. Dus vandaar de toevoeging 24 (=leeftijd nu). Toen ook dat onvoldoende bleek te zijn heb ik het huidige jaar maar toegevoegd. Is handig te onthouden, altijd bruikbaar (want niemand anders neemt dit soort toevoegingen).
Vandaar (wel wat details weggelaten, maar this is the story in short)
quote:
quote:
op 09-28-1999 om 03:45 PM schreef titus het volgende:
Titus, 29 jaar oud.
Amsterdam
Internet Consultant
Levensgenieter
Volgens mij doe je Hoger Beroeps Prostitutie
Ik ben 24 jaar, kom uit het oosten des lands
en werk bij een internetprovider aldaar.
(wat een luxe woorden, pff)
Ik hou van hobbies...eeuuhh, muziek luisteren,
muziek maken, B-B in de gaten houden en nog veel meer.
"Met de buurvrouw...FLAPDROL"!!!!!!
quote:
een goede oplossing voor problemen is zoutzuur. dat lost alles op!
35 jr,
Huurmoordenaar (special tarief voor FOKérs)
getrouwd, 34 kinderen
eet graag mensen op,
Heb een hekel aan onzin
[Dit bericht is gewijzigd door chucky (Datum 28 September 1999).]
Hoe doe je dat volgend jaar?
Puck252000???
Hopelijk is je naam wel milleniumproof.
Ik ben Jordi
Ik maak sites in Flash (niet boos worden op me, want ik weet dat jullie allemaal de flash site van BB haten!)
Aantal urls: http://home.gelrevision.nl/jordirom/ http://flashdex.virtualave.net & http://flashdex.virtualave.net/fdc/
Meer heb ik niet te vertellen want mijn leven is niet zo boeiend.
Doei, en ik hoop nog om leuk met jullie allemaal te forummen
quote:
Hoe doe je dat volgend jaar?
Puck252000???
Hopelijk is je naam wel milleniumproof.
As long as my name ain't Microsoft it's gotta work.
quote:
je beschrijving klopt met TB. Als je niet op deze faculteit zit, moet je ff de omschrijving aanpassen. Ik zit namelijk wel op TB (nu in de compuzaal). Waarom heb je eigenlijk geen ICQ als je op de TU zit? Later
username: gertjaap
real name: ook
houdt van: nuttige en nutteloze software maken (zie mede mijn recent geplaatste topic), muziek, formule 1
gaat nog naar school, 1e jaar hbo informatica haagse hogeschool
dat ben ik dus
Interesses: Nadenken, paranoide zijn.
Bijzonderheden: Heb Migraine/Clusterhoofdpijn
(doen jullie daar ook
onderzoek naar Re?)
Ik studeer geen TB, want zoals ik al zei doe ik de leukste studie van Delft.
Over dat ICQ-en: ik dacht dat de TU daar zwaar tegen was, omdat het zo onveilig is als geslachtsgemeenschap (zo netjes genoeg geformuleerd) zonder condoom met een heroine prostituee achter CS Amsterdam. Zeker in haar eigen Compu-zalen!
Een deel van jullie zal ik toch wel ontmoeten op de MEETING....
Dat wordt lachuh!!!!
helaas niet, alleen migraine.. in Leiden doen ze onderzoek met cluster
je zult wel last hebben met dat testbeeld constant
(V. is tof en oprecht
)
P.S. de streams zijn echt kut de laatste tijd. We krijgen dus nou echt niks meer te horen....... ZE WORDEN BANG!!!
Ik ben een 29 jarige Zwollenaar maar van geboorte een echte Drent (je moet toch ergens geboren worden) en werkzaam als geluidstechnicus in de leukste tent van het noorden; HEDON.
Ik volg BB al vanaf het begin en was gelijk verslaafd, hoewel ik een bloedhekel heb aan soaps behalve sitcoms. Vooral Friends, Fresh prince of Bel Air en 3rd rock from the sun vind ik errug grappig
Verder heb ik als hobby melk drinken (vandaar de nick) , internetten, barkeepen. Ook sport vind ik interessant en dan vooral F1, american football, honkbal en het gewone voetbal.
O,ja mijn favoriete inwoners zijn:
* Ruud
* Sabine
* Bianca
Ik ben een 29 jarige Zwollenaar maar van geboorte een echte Drent (je moet toch ergens geboren worden) en werkzaam als geluidstechnicus in de leukste tent van het noorden; HEDON.
Ik volg BB al vanaf het begin en was gelijk verslaafd, hoewel ik een bloedhekel heb aan soaps behalve sitcoms. Vooral Friends, Fresh prince of Bel Air en 3rd rock from the sun vind ik errug grappig
Verder heb ik als hobby melk drinken (vandaar de nick) , internetten, barkeepen. Ook sport vind ik interessant en dan vooral F1, american football, honkbal en het gewone voetbal.
O,ja mijn favoriete inwoners zijn:
* Ruud
* Sabine
* Bianca
quote:
Huurmoordenaar (special tarief voor FOKérs)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |