Ja.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:52 schreef Gewas het volgende:
Ik heb Dodelijk Dilemma gehaald. Is die leuk?
Hij is goed jaquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:52 schreef Gewas het volgende:
Ik heb Dodelijk Dilemma gehaald. Is die leuk?
The Stand gaat voor King begrippen redelijk vlot van start.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:35 schreef Norrage het volgende:
Ik ga aan "The Stand" beginnen...Vind het een beetje dik, dus ik hoop dat het me meteen grijpt
Inderdaad...zelfs de lange versie begint meteen met actie...quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
The Stand gaat voor King begrippen redelijk vlot van start.
Nou... meteen met actie. Het duurt wel even voordat iedereen op stap gaat. En dán wordt het leuk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:41 schreef Xessive het volgende:
[..]
Inderdaad...zelfs de lange versie begint meteen met actie...
Hij is wel kort overigens. Maar wel leukquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik moet zeggen dat Stationary Bike me tot nu toe bevalt. Ik wist van te voren niet goed wat ik met een luisterboek aan moest.
[afbeelding]
Als je een recente King wil met meer diepgang kom je bij Back of bones (vel over been) uitquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:20 schreef Lienekien het volgende:
Ik lees nu 'Cell', mijn eerste Stephen King in een paar jaar. Ik heb ze vroeger verslonden. Ik vind 'm wel een beetje een 'one trick poney', maar het is wel vermakelijk.
Ja, Bag of Bones heb ik al gelezen. Ook al weer wat jaartjes oud.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je een recente King wil met meer diepgang kom je bij Back of bones (vel over been) uit
Heb je Het meisje dat van Tom Gordon hield nog gelezen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, Bag of Bones heb ik al gelezen. Ook al weer wat jaartjes oud.
Wat is de Engelse titel?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je Het meisje dat van Tom Gordon hield nog gelezen?
Gaat over een meisje dat in de bossen in het Noorden van Maine verdwaald. Ik vond het een goed boek.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:03 schreef Lienekien het volgende:
Nee dus.
Ongeveer alles is verfilmd van King, dus dat wordt lastig.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:52 schreef Norrage het volgende:
Ooooeh wat een goed boek
Ik kan nu al niet meer stoppen
Ik kan jullie in ieder geval niet meer storen met mijn vorderingen, want ik ga morgen op vakantie...Ik heb zo;n vermoeden dat als ik volgende week terug ben het uit is en ik meer Stephen King boeken ga bestellen...welke raden jullie me aan als ik the Stand goed vind, geen zin heb in de hele Dark Tower serie (ik heb de laatste tijd genoeg vervolgdingen gelezen) en ik ook niet de verfilmde boeken wil?
The Talisman...samen met Peter Straub is ook echt een van mijn favorieten...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:52 schreef Norrage het volgende:
Ooooeh wat een goed boek
Ik kan nu al niet meer stoppen
Ik kan jullie in ieder geval niet meer storen met mijn vorderingen, want ik ga morgen op vakantie...Ik heb zo;n vermoeden dat als ik volgende week terug ben het uit is en ik meer Stephen King boeken ga bestellen...welke raden jullie me aan als ik the Stand goed vind, geen zin heb in de hele Dark Tower serie (ik heb de laatste tijd genoeg vervolgdingen gelezen) en ik ook niet de verfilmde boeken wil?
En sluit goed aan als hij het 'reis' gedeelte in The Stand goed vind.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:07 schreef Xessive het volgende:
[..]
The Talisman...samen met Peter Straub is ook echt een van mijn favorieten...
The Stand is ook verfilmd, maar niet echt bekend of zo...Ik bedoelde meer de boeken als Shawshank, Green Mile, Carrie en zo die hoef ik niet zo zeer te lezen..Minder bekende verfilmde boeken mag gerust,...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ongeveer alles is verfilmd van King, dus dat wordt lastig.
Ik weet niet hoe ver je bent in the stand, want dan weet ik welke elementen je aanspreken
Carry zou ik maar wel lezen. Een stuk beter dan het boekquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
The Stand is ook verfilmd, maar niet echt bekend of zo...Ik bedoelde meer de boeken als Shawshank, Green Mile, Carrie en zo die hoef ik niet zo zeer te lezen..Minder bekende verfilmde boeken mag gerust,...
Nou, dan kan ik je zo'n beetje ALLES van King aanprijzen, want je beschrijft zo'n beetje de default king stijl.quote:En wat mij aanspreekt aan de Stand? De uitgebreidheid bijna. Ben op pagina 300 of zo en ze zijn net op stap, maar ik vond alleen de introductie van al de personages al goed (wat al bijna niet zoveel met de echte verhaallijn te maken heeft), om ze vervolgens maar eventjes dood te laten gaan![]()
En de simpele beschrijving daarvan, zo subtiel maar zo kort en krachtig... "And he was coughing". Punt. Volgend hoofdstuk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |