Een meesterwerk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:54 schreef beeer het volgende:
The Long Walk, is dat nou een meesterwerk van King of een van de mindere.
Liseys story is echt niet te vergelijken met Bag of Bones. Bag of Bones is geen 'splatter gore' boek zoals bijvoorbeeld Pet Semetary of Carry, maar hoogwaardige suspense zoals bijvoorbeeld The Dead Zone of The Shining (ja... het boek is absoluut suspense)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:24 schreef girlfriend het volgende:
Bag of Bones is één van de weinige Kings die ik heb weggelegd. Bij Liseys Storey heb ik die neiging weten te onderdrukken, met moeite, dat wel. Cell heb ik daarentegen in 1x uitgelezen. Een lekker ouderwetse King.
Ja, moet je vooral op 1 boek baseren. Persoonlijk vind ik 'the long walk' erg goed. Het gaat natuurlijk om de onderliggende psychologie. Net als bijvoorbeeld in Doloras Claiborne.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:06 schreef beeer het volgende:
Dan is Stephen King niets voor mij helaas.
Zou wel een leuke sport zijn overigens.quote:
Het zou lekker opruimen ookquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:13 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Zou wel een leuke sport zijn overigens.
Mass TV coverage. Duizenden toeschouwers.
Of een spin off: Big Brother The Sniper Edition. De minst populaire bewoner...ach...je raadt het al!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:13 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Zou wel een leuke sport zijn overigens.
Mass TV coverage. Duizenden toeschouwers.
Het boek is ook goed overigens.
Even met Talpa bellen, die zenden alles uitquote:
tuurlijk, denk dat iedereen dat wel heeft alssie de stand leeft. iedereen wil dat meemaken, het overleven.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]meldt.
Niet zozeer mbt de strijd om de zielen, maar DEM... wat een rust zou er zijn op de wereld!
Ja het boek is supreme suspense terwijl de film een platvloerse splattermovie is.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:03 schreef Gewas het volgende:
Ik ga The Shining lezen. Mijn eerste Stephen King boek. Ik heb de film al een paar keer gezien en vind het geweldig maar ik heb gelezen dat het boek heel anders is dus ik ben benieuwd.
Wat dom van mequote:Op maandag 18 juni 2007 07:17 schreef lizardtattoo het volgende:
Volgens http://www.horrorking.com/common2.html komen Ralph en Lois Roberts voor in Bag of Bones, maar ik heb dat boek nog niet gelezen dus ik weet niet of ze in een bejaardenhuis wonen.
'Cell' is in het Nederlands 'Mobiel'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |