Geen idee, stuur een mail en stel het voorquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom zenden ze de miniserie van The Stand niet een keer uit, die is echt leuk. Ook gezien het feit dat dat toch een favoriet is van velen (het boek, dus).
De film is best leuk, maar heeft geen flikker met The Shining te maken. Punt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:59 schreef Jarno het volgende:
Ik ken je voorkeur Swets, maar Jack Nicholson is verflipt briljant in de Kubrick versie.
Jawel hoor. Volgens mij al een keer of 2.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:02 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, The Shining kennen we wel in NL en die heeft Veronica/Yorin/HoeDatToenOokHeette als eens uitgezonden. The Stand is bij mijn weten nog niet op TV geweest hier.
Daar had ik het laatst nog over! Eens kijken of je daar die sfeer zoals die in zijn boeken hangt ook 'voelt'.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou graag nog een keer een 'Stephen King' reis maken naar Maine, maar ook naar het overlook (wat dus geen overlook heet ) eigenlijk
Het 'overlook' (The Stanley Hotel) schijnt wel spoken te herbergenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:08 schreef hummus het volgende:
[..]
Daar had ik het laatst nog over! Eens kijken of je daar die sfeer zoals die in zijn boeken hangt ook 'voelt'.
Staat ook in 4 maal stephen kingquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:32 schreef tomttt het volgende:
Heb vandaag Razernij (geschreven onder pseudoniem Richard Bachman) besteld!
Fantastisch boek![]()
Achja, ben al lang blij dat hij binnenkort in de brievenbus valtquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Staat ook in 4 maal stephen king
De miniserie The Stand is bagger. Daar slaan ze het beste gedeelte van het boek over. De waanzin wanneer de wereld geconfronteerd wordt met een om zich heen grijpend dodelijk virus wordt in het boek briljant verwoord. En dan de reizen van alle individuen om uiteindelijk in Boulder of in Vegas terecht te komen. Beide slaat de serie eigenlijk helemaal over en dat vind ik juist het meest interessante gedeelte van het boek.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom zenden ze de miniserie van The Stand niet een keer uit, die is echt leuk. Ook gezien het feit dat dat toch een favoriet is van velen (het boek, dus).
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:53 schreef Xessive het volgende:
Even iets anders. Ik ben behept met een nogal zieke geest, maar wie van de The Stand liefhebbers heeft ook wel eens stiekem gedacht dat het toch wel erg spannend zou zijn om een van de overlevenden te zijn?
Ik heb tijdens het lezen van 'geheim van de Buick' 2 andere boeken gelezenquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben nu bezig met " Het geheim van de Buick". Maar dat leest een stuk minder prettig weg dan mobiel. Talisman heb ik ook moeite mee om in het begin door te komen. Lijkt wel alsof bepaalde boeken van King vlotter weglezen.
Geheim van de Buick ligt al 2 weken buiten te wachten ergens bij pagina 60 maar ik verheug me niet op dat boek op dit moment, dus vanzelf ga ik niet verder ermee, wie weet een andere keer. Mobiel kon ik me wel op verheugen om te gaan lezen. Kan zijn dat het aan de grote van de letters ligt ook, mobiel heeft bij mijn versie behoorlijk grote letters en dat leest vanzelf makkelijker weg dan zo'n pocket.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb tijdens het lezen van 'geheim van de Buick' 2 andere boeken gelezen
Je hebt nog niet veel King gelezen zeker?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Of is het de bedoeling dat het einde zo overkwam, een soort van in het ongewisse laten.
Toch wel een aantal boeken gelezen ( zeker niet allemaal ) maar het einde van mobiel kwam dus als een klap aan. Wie weet dat ik meer verwachte van het einde. Had zelf al een einde in mijn hoofd zitten tijdens het lezen ook, wie weet dat het daaraan ligt. Bewust richting een eigen einde aan het lezen geweest wellicht met andere verwachtingen dan wat King liet zien.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt nog niet veel King gelezen zeker?
The Stand is ook redelijk afgesloten. Christine en De Gloed zijn zo open als het maar kan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Toch wel een aantal boeken gelezen ( zeker niet allemaal ) maar het einde van mobiel kwam dus als een klap aan. Wie weet dat ik meer verwachte van het einde. Had zelf al een einde in mijn hoofd zitten tijdens het lezen ook, wie weet dat het daaraan ligt. Bewust richting een eigen einde aan het lezen geweest wellicht met andere verwachtingen dan wat King liet zien.
Bij the Stand en Christine en tommyknockers had ik het niet en desperation ook niet.
ik had het ook bij Mobiel! schitterend boek maar ik vraag me nog steeds af waar die puls vandaan kwam en waarom! overigens wil ik carrie nog steeds lezen! heb vorige week de film gezien en ben nu helemaal enthousiast!quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Toch wel een aantal boeken gelezen ( zeker niet allemaal ) maar het einde van mobiel kwam dus als een klap aan. Wie weet dat ik meer verwachte van het einde. Had zelf al een einde in mijn hoofd zitten tijdens het lezen ook, wie weet dat het daaraan ligt. Bewust richting een eigen einde aan het lezen geweest wellicht met andere verwachtingen dan wat King liet zien.
Bij the Stand en Christine en tommyknockers had ik het niet en desperation ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |