Lekker plaatjequote:Op maandag 16 april 2007 23:21 schreef jackson het volgende:
now playing: Chris Lake - Carry Me Away (Original Club Mix) "Carry Me Away CDM"
*terug duwt*
Eigenlijk is Airwave gewoon een produce-koning van de fucking bovenste plank. Vraag me af of hij daar genoeg credits voor krijgtquote:Op maandag 16 april 2007 23:37 schreef Stupide het volgende:
Planisphere - No Sugar Added (Bjoern Smalls Sweetener mix)![]()
Yes, eindelijk!quote:Op maandag 16 april 2007 21:57 schreef m-kay het volgende:
Now playing » Chris Lake - Carry Me Away (Original Club Mix) [08m19s | 256kbps | 11,98MB] «
OMGWTFBBQ!!!
Dan heeft hij toch geen tijd meer om dergelijke platen te producerenquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Eigenlijk is Airwave gewoon een produce-koning van de fucking bovenste plank. Vraag me af of hij daar genoeg credits voor krijgt. Die gast hoort de hele fucking wereld over te vliegen in een weekend wat mij betreft, maargoed.
Ik zou het niet weten maar een combinatie lijkt me mogelijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:16 schreef Joppy het volgende:
[..]
Dan heeft hij toch geen tijd meer om dergelijke platen te produceren![]()
vind andere werken van chris lake veel rauwer en tofferquote:
¤62,50quote:Op woensdag 18 april 2007 12:16 schreef Joppy het volgende:
Lekker hoor, Christopher Lawrence, Electronation, In Charge en HQWat kosten de kaarten eigenlijk?
Juistquote:Op woensdag 18 april 2007 14:06 schreef hp22 het volgende:
Tiesto - Elements of Life Tour - Poland (Wroclaw) 14.04.2007
74 Saltwater – The Legacy (Alphazone Remix)
Holy!!!
Als ie 2 juni met The Legacy gaat afsluiten weet ik niet of ik dat overleef![]()
Een tl hoeft niet te betekenen dat het opgenomen is, zijn genoeg nerds die op feesten alles noterenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:36 schreef Messenga het volgende:
Is ie al te vinden bij de reguliere downkoop sites?
Dat snap ikquote:Op woensdag 18 april 2007 16:39 schreef hp22 het volgende:
[..]
Een tl hoeft niet te betekenen dat het opgenomen is, zijn genoeg nerds die op feesten alles noteren
aaaaaaaaaaaaahhhh!! hebbe!!!!!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:26 schreef hp22 het volgende:
12. Above & Beyond - Home (Above & Beyond Club Mix) [Anjunabeats]
Ze doen t weer!!!! Kippenvel!
Kippenvel zeg.. damn!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
JuistThe Legacy viel mij ook al op
Zeker in mn top 10
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=g5X5K8DCuis
AYLA OMG !!![]()
Nog niet uit hoor, geloof ikquote:Op donderdag 19 april 2007 20:07 schreef Veersesmurf het volgende:
ik heb trouwens zojuist (pas) Jose Amnesia Featuring Jennifer Rene - Wouldn't Change a Thing ontdekt. Wat een heerlijk plaatje is dat zeg![]()
ha die heb ik origineel op vinyl, staat ook in me niet aan komen door idioten is waardevol hoekjequote:Op woensdag 18 april 2007 15:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
JuistThe Legacy viel mij ook al op
Zeker in mn top 10
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=g5X5K8DCuis
AYLA OMG !!![]()
die is iddquote:Op woensdag 18 april 2007 19:39 schreef Xantra het volgende:
16 Holden & Thompson – Nothing (93 Returning Mix) (Live Vocals Performed By Julie Thompson)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zomaar een mix!quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:10 schreef borisz het volgende:
tiesto begonnen gelijk maar een remix van CHildren draaien
Goddamned, kutmod! Post ik eigen werk is 't nog niet goed!quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:38 schreef Tomaz het volgende:
Nou, ik ga lekker door:
Iemand enig idee welke plaat dit is: linkje
*kusjekroel*quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:33 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Goddamned, kutmod! Post ik eigen werk is 't nog niet goed!
Ik heb gisteren live 5 nog geprobeerd te ontcijferen, zonder resultaat natuurlijkquote:Op zondag 22 april 2007 16:39 schreef DreamAway het volgende:
na 1 kijkje in ableton live 6 ben ik alweer geneigd de hoop op te geven![]()
join the clubquote:Op zondag 22 april 2007 18:03 schreef sammeh het volgende:
[..]
Ik heb gisteren live 5 nog geprobeerd te ontcijferen, zonder resultaat natuurlijk. Iets met een warpmap ofzo, snapte er geen ene reet van.
![]()
Ik vind het anders een van z'n betere meest recente remixen (zal ook vast wel komen door de vocals van Ilse)quote:Op zondag 22 april 2007 20:03 schreef m-kay het volgende:
Armin moet met z'n poten van Ilse de Lange afblijven. Kutremix!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |