Op Eurosport.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:56 schreef feessie het volgende:
Is dat nog ergens live te zien ?
Ja, die werd toen getipt voor de proloogwinst, maar kon dat niet waarmaken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:12 schreef feessie het volgende:
Die Wiggins reed ook mee in de tourr?
Volgens mij ook, ja.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:42 schreef Remzz het volgende:
Die Yvonne Hijgenaar is toch schaatsster geweest?
Idd, jammer dat de NOS niet zo uitpakt zoals ze nu met het zwemmen doen. Zeker als je de medaillekansen bekijkt hierinquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Volgens mij ook, ja.
Geen idee wat haar mogelijkheden in het schaatsen waren, maar als baanrenster komt ze goed uit de verf. Getuige deze fraaie zilveren plak.
Zodra Bos op de baan komt zal de NOS toch wel wat meer aandacht besteden aan dit WK denk ik.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd, jammer dat de NOS niet zo uitpakt zoals ze nu met het zwemmen doen. Zeker als je de medaillekansen bekijkt hierin
Als hij meerijdt vandaag op de keirin.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:42 schreef JanJanJan het volgende:
Wanneer komt Theo Bos, onze Alkmaarse trots, in actie?
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:10 schreef Bartoli het volgende:
Theo gaat wel wat wereldtitels pakken dat sowieso
Yep.quote:
Tsja, klinkt niet best, nee.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:32 schreef pfaf het volgende:
Klinkt niet als een goed teken, 3e in de eerste ronde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |