Zag topic titel: Alles over stucken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:30 schreef Marsepein het volgende:
Let op, bij oudere huizen is het BTW tarief voor stucwerk slechts 6%!
Alweerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:06 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Zag topic titel: Alles over stucken.
Zie ik achteraan .. Marsepein. Ik denk die is toch niet alles aan het overstucken.
Waarom dat? Is wel fijn btw, ons huis is van 1950.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:30 schreef Marsepein het volgende:
Let op, bij oudere huizen is het BTW tarief voor stucwerk slechts 6%!
Linkje: http://lage.btw.voor.schi(...)ypotheek-actueel.nl/quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:54 schreef t0n het volgende:
[..]
Waarom dat? Is wel fijn btw, ons huis is van 1950.
Als de stukadoor het op de factuur vermeld is het ook geen probleem overigens.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:59 schreef Marsepein het volgende:
Ja waarom, omdat dat zo is, is gewoon een belastingafspraak![]()
En met een huis uit 1950 kom je voor die korting in aanmerking, ik meen wel dat je een formuliertje moet invullen en ondertekenen voor de administratie van de stucadoor. Maar dat heb ik hier ook niet gezien![]()
Stuc droogt wit op. Je zou het dus zo kunnen laten, maar wij hebben besloten om er toch nog een laagje latex overheen te gooien. Het moet alleen nog even drogen. Voorstrijk er overheen en dan schilderen.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:13 schreef t0n het volgende:
Volgens mij is dat al een keer beantwoord in het topic. Maar kan er ook in 't wit gestuukt worden, zodat je niet meer hoeft te verven?
Beter van niet. Stuukwerk wordt het best als je het natuurlijk laat drogen.quote:Op zondag 16 september 2007 22:48 schreef palmboom133 het volgende:
Ga naar boels toe & huur zo'n vocht machine probleem opgelost
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |