Ik ga jou aanvallen, die kan ik wel hebbenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga erkel aanvallen, die kan ik wel hebben![]()
Complotten, samenzweringen. Ik hou ervanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:04 schreef Mark_V het volgende:
Of zullen we samen erkel aanvallen?
Misschien issie wel DOODquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:05 schreef ScottTracy het volgende:
Misschien is 'ie in slaap gevallen
Waarom? We zijn aan het babbelen!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:05 schreef AryaMehr het volgende:
Misschien kan iemand anders een vraag neerzetten?
Wat denk je dat je hiermee doetquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:05 schreef AryaMehr het volgende:
n00b! Dit is het slowchathalfuurtje, dat is altijd tussen 1 uur en half 2 's nachts....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:05 schreef AryaMehr het volgende:
Je stelt alweer een vraag.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nou, laat me niet langer in spanning wachten?
Nee hoor, krijg ik nu een punt?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nou, laat me niet langer in spanning wachten?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:10 schreef Mark_V het volgende:
Ik stel voor dat we al Yuri's punten afpakken en bij mij optellen
Yurithemaster -193
Mark_V +193
Ik lig helemaal dubbel hierquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:11 schreef ScottTracy het volgende:
Tja of bij mij optellen, maar dat al z'n punten moeten worden afgepakt lijkt me wel duidelijk
Dan verdelen we het over ons drieen, is wickedangel weer wat puntjes rijker en heeft ze niet moeten toegeven dat ze ze gekregen heeft omdat ze vrouw is, wicked en ik zijn ERKEL (de aso) voorbij en Yuri is gestraft....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:11 schreef ScottTracy het volgende:
Tja of bij mij optellen, maar dat al z'n punten moeten worden afgepakt lijkt me wel duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |