Het is maar waar je prioriteiten liggen..quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:52 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik douche niet, je weets
kaas enzo, dan lijkt het nog wat
Rot op met je badkamer gesprekquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het is maar waar je prioriteiten liggen..
Maar goed, tot zo dan! En niet in slaap vallen zoals de vorige keer![]()
Zei hij stoer aan het eindquote:
Welkomquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:14 schreef Rapalje het volgende:
Ik ben ook nieuw lamzak!
Heet mij es welkom dan?![]()
Zo heel nieuw ben je nou ook weer niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:14 schreef Rapalje het volgende:
Ik ben ook nieuw lamzak!
Kutnewbie!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Welkom![]()
Ik ben nog newbie-er dan jij
quote:
Ik ben toch al geaccepteerd, want tieten.quote:
Hoi Tessjequote:
Noem je die twee erwtjes in je fobo nu echt tieten dan??quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:21 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ben toch al geaccepteerd, want tieten.
Dat zul jij nooit bereiken. Kutnewbie![]()
en nu ga ik echt slapen![]()
Ik heb al veel benamingen gehoord, maar 'erwtjes' zat er nog nooit bij. Dus bedanktquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:37 schreef Rapalje het volgende:
[..]
Noem je die twee erwtjes in je fobo nu echt tieten dan??![]()
Hej nu ik je FOBO zie... je ziet er best lekker uit vind ikquote:Op vrijdag 30 maart 2007 06:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb al veel benamingen gehoord, maar 'erwtjes' zat er nog nooit bij. Dus bedankt![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat zijn Fokkers toch heerlijk sociaal![]()
Spijt?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:49 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Hej nu ik je FOBO zie... je ziet er best lekker uit vind ik![]()
Hier zitten alleen maar nette beschaafde vrouwen met een IQ hoger dan een wc-bril. Voor tieten check google.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:21 schreef Silentium het volgende:
Waar blijven die tietenpics nou?
Wtfquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hier zitten alleen maar nette beschaafde vrouwen met een IQ hoger dan een wc-bril. Voor tieten check google.![]()
wat een kutdagquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hier zitten alleen maar nette beschaafde vrouwen met een IQ hoger dan een wc-bril. Voor tieten check google.![]()
graag gedaan...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 06:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb al veel benamingen gehoord, maar 'erwtjes' zat er nog nooit bij. Dus bedankt![]()
En als je nou een verhoogde toiletpot hebt?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:48 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
En als je nou een verhoogde toiletpot hebt?
Dank jequote:
doet ie bij mij wel,, want ík ben belangrijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:14 schreef Rapalje het volgende:
Ik ben ook nieuw lamzak!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |