quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:14 schreef Sentinel het volgende:
*zucht* weer een murp...
Ik kan niet op die hier-link klikken. Dus heet ik haar daarom niet welkomquote:
ben geen kloonquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:21 schreef Noolk_Neeg het volgende:
Klonen zijn kut,,,,
dankjewelquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:29 schreef RickoKun het volgende:
komt omdat hij zij zain00ber heet. de n00b!
Wat zijn Fokkers toch heerlijk sociaalquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik peins er niet over.
als we sociaal waren zaten we niet achter een pc stoere dingen te roepenquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat zijn Fokkers toch heerlijk sociaal![]()
Het was dan ook een oprechte uiting van waarderingquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:01 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
als we sociaal waren zaten we niet achter een pc stoere dingen te roepen
oprechtquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het was dan ook een oprechte uiting van waardering![]()
Oh, je bent gewoon een eikel?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:14 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
trek het je niet aan
ik doe tegen iedereen zo
bijna goedquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:16 schreef Jordy-B het volgende:
Was er niet al een vrouwtje theelepel op Fok!
Ik heb al een wasmachinequote:Op donderdag 29 maart 2007 21:16 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Juist
u gaat door voor de wasmachien
echt iets voor jou
een strijkijzer dan ook iets voor jouquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb al een wasmachineDoe maar iets anders. Eikel.
Nog een tikkie langer op Fok! dan jij, vrees ik.quote:
Waarom is dat iets voor mij!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:20 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
een strijkijzer dan ook iets voor jou
tuthola
![]()
Heb ik toch al! Doe me dan de nieuwste Swiffer ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:23 schreef KritischeMassa het volgende:
jij bent een vrouwsding
dus dan moet je strijken en zo
een pannenset dan
muts
Nee hoor.ik vorig jaar.Vrouwtje theelepel vandaagquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nog een tikkie langer op Fok! dan jij, vrees ik.
ik zal jou eens swifferenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Heb ik toch al! Doe me dan de nieuwste Swiffer ofzo![]()
Lul.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:24 schreef tlepel het volgende:
[..]
Nee hoor.ik vorig jaar.Vrouwtje theelepel vandaag
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:24 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik zal jou eens swifferen
heks![]()
Jij bent een viezerik en ik een engeltje. Hoezo puike relatie?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:26 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
we leren elkaar al goed kennen
een prima basis voor een puike relatie
feeks![]()
vrouwtje.theelepelquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:23 schreef Jordy-B het volgende:
vrouwtje theelepel
geregistreerd in 2003
We klinken als een dertig jaar getrouwd stelquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:29 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij bent een viezerik en ik een engeltje. Hoezo puike relatie?
Rotzak![]()
Als dat zo was dan kon je het vanaf nu een maand zonder seks doen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:31 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
We klinken als een dertig jaar getrouwd stel
daarom
domme gans![]()
ik dwing dat soort dingen wel afquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als dat zo was dan kon je het vanaf nu een maand zonder seks doen.
Klootviool.
Je mocht willen dat je dat in je had. Alsof ik het uberhaupt ooit lekker heb gevondenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:34 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik dwing dat soort dingen wel af
frigide idioot![]()
je vond het wel lekker, nu een beetje stoer doen, maar gillen als een speenvarkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je dat in je had. Alsof ik het uberhaupt ooit lekker heb gevonden![]()
Arrogante kwal![]()
Dat had aanwijzing genoeg moeten zijn, maar jij bent zo met je eigen bezig dat je niet eens merkte dat ik een boodschappenlijstje aan het schrijven was.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:38 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
je vond het wel lekker, nu een beetje stoer doen, maar gillen als een speenvarken
opgeschmukt karkas![]()
ik met mezelf bezig!!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat had aanwijzing genoeg moeten zijn, maar jij bent zo met je eigen bezig dat je niet eens merkte dat ik een boodschappenlijstje aan het schrijven was.
Hampel.
dat had ik gisterenavond al, en ja het was onveilig wat wij haddenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:42 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Het is wel even mijn topic hoor, negertje, krijg eens aids![]()
![]()
Uitwonen? Met jouw verrimpelde knotsje van amper een paar centimeter? You wishquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:41 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik met mezelf bezig!!!
nee die klamme grot die ik aan het uitwonen was, was zeker van mezelf
puisterige friek![]()
dat zou je voor je houdenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Uitwonen? Met jouw verrimpelde knotsje van amper een paar centimeter? You wishGelukkig heb ik de buurman nog
Gore kontkorst.
Oke tot in de hemelquote:
Ik ga nog even douchenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:48 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
dat zou je voor je houden
ik haat je
![]()
zullen we gaan slapen?
En de speeltjes graagquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:49 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
en dan
heftige goedmaak sex
ik pak vast het prikkeldraad
ik douche niet, je weetsquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En de speeltjes graag![]()
Dat je niet meegaat trouwens. Maar goed, ieder z'n meug..
oh noesquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:48 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Oke tot in de hemelIk wil nog even de groeten doen aan:
Zrtlrnc
Theelepeltjeding
zainabber (sorry ik had je graag een keer in het echt ontmoet, en geneukt met je, maar helaas)![]()
Dhr. Jambers
WurM (eigenlijk hoor je er niet tussen maargoed)
Je-ko.nl (waar ik kloon van ben)
en alle andere mensen die iets betekende in mijn leven!
Oja, sebasser, hij betekende aids in mijn leven![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |