Ik vindt het eerder vreemd dat hij zo vaak van nummerbord wisselt..quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
doe niet zo raar, ik geloof hem heus wel.
Het is niet dat zo'n auto miljoenen kost.
Inderdaad het is gewoon een lelijke Marokkanenbakquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
doe niet zo raar, ik geloof hem heus wel.
Het is niet dat zo'n auto miljoenen kost.
Hilarisch, de verzorginsstaat afkraken terwijl er in de US niet van een verzorginssstaat te spreken valt... toegegeven, StefenP heeft humorquote:
Allemaal leuk en aardig, maar zeg eens, wat kun jij ermee? elke aars met wat geld kan veel PK's onder z'n voet krijgen. Overigens doe je net alsof een supra de allebeste, geilste, snelste wagen ter wereld is, maar ook dat is gewoon een kwestie van smaak. je moet ervan houden.quote:Op maandag 2 april 2007 02:59 schreef StefanP het volgende:
[..]
Not in my wildest dreams
Eindelijk weer eens iemand die ik heerlijk kan flamen! Kerel, wat weet jij nou van supras? Of uberhaupt van auto's? Verder dan een supra van Ebay halen kom je zo te zien nietDie auto is nog net op 2/3 van wat hij op zal brengen. Zie je de tekst 'Reserve not met'? Weet je wat dat betekent? Ben je bekend met hoe bieden op Ebay werkt? Een supra is vrijwel de enige auto die 10 jaar na dato duurder is dan nieuw, de enige auto waar je relatief makkelijk 1500pk -aan de wielen- uit kunt halen en de enige auto waarvan 10 jaar na dato mensen je nog steeds vragen 'wow, is dat een nieuw 2007 model?'
Aangezien je niet echt weet waar je het over hebt:
http://vipimports.com/Car-Toyota-9/toyota9.htm
http://vipimports.com/Car-Toyota-8/toyota8.htm
http://www.wotm.com/ryrspalco.html
En laat ik nou net 2 zulke auto's hebben...
Met je viper prijs zit je er ook al naast. 100000$?Voor 80K rijd je een nieuwe de showroom uit en voor 40K heb je er eentje met slechts 20-30K op de teller. Idem bij een GT3. Voor 135K heb je een nieuwe en voor 90K rijd je er in eentje met 10-20K op de teller. Ik vind het ook heel knap dat je weet wat ik wel en niet kan betalen...
Verder kletst je neefje uit zijn nek want tenzij hij een supercharger heeft laten installeren, en dat heeft hij niet omdat dat verrekte duur en moeilijk is op een NA motor, heeft die naaimachine nog geen 250pk aan de krukas. Kom maar op met zijn dynosheet dus.
![]()
Damn, ik bespeur enige vorm van jalouzie bij mezelf.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:54 schreef -Muse- het volgende:
Hij heeft als het goed is 2 Supra's. Een om mee te cruisen en eentje op dragbanden ofzo.
Ik dacht dat opa ook een mooie bolide had?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Damn, ik bespeur enige vorm van jalouzie bij mezelf.![]()
Niet dat ie er ooit mee racet hoor....quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Damn, ik bespeur enige vorm van jalouzie bij mezelf.![]()
want?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
Niet dat ie er ooit mee racet hoor....
Wat een pijnlijke constatering.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Inderdaad het is gewoon een lelijke Marokkanenbak.
Bolide is een groot woord, maar ik kan prima meekomen met de rest van het verkeer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:18 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik dacht dat opa ook een mooie bolide had?
Zeker een mooie wagen, en al die ruimtequote:Op dinsdag 3 april 2007 11:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik vindt het eerder vreemd dat hij zo vaak van nummerbord wisselt..
[afbeelding]
[afbeelding]
Wisselen van spoiler en andere details o.k., maar nummerbord?
Hoe dan ook, blijft een dikke wagen.
Doe niet zo zielig man.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[..]
Op deze staat ook "Texas", dus wat wil je met die foto zeggen?
[afbeelding]
En plaats eens wat nieuwere foto's van die Supra man, deze zijn volgens mij al flink oud.
Of nog beter.. Schrijf op een vel papier "Opa just got pwned!" oid, leg het op je motorkap,
en maak dan even een foto'tje. Desnoods met de camera van je mobieltje. Een geslaagd
iemand zoals jij zal toch wel een mobieltje met camera bij de hand hebben? (of niet?)![]()
Plaats dan hier het ultieme bewijs dat ons tot in de eeuwigheid de mond zal snoeren.
Kost je maar een kleine 3 minuten van je (waarschijnlijk o zo waardevolle) tijd.![]()
Dit doet me denken aan de keer dat ik in Texas rondreed en mijn passagier (een wat oudere dame uit Louisiana) me vroeg om een wat minder agressieve rijstijl (de standaard Nederlandse rijstijl "ik eerst" werd zo door haar opgevat) er op na te houden omdat de kans groot was dat er iemand zo boos zou worden dat er met wapens gezwaaid zou worden.quote:
Als het in Nederland geoorloofd was zat ik nu een levenslange detentie uit. Als je ziet wat voor debielen op de weg rijden en ik had een inbouw mini-gun dan had ik hem al honderd keer leeg kunnen schieten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan de keer dat ik in Texas rondreed en mijn passagier (een wat oudere dame uit Louisiana) me vroeg om een wat minder agressieve rijstijl (de standaard Nederlandse rijstijl "ik eerst" werd zo door haar opgevat) er op na te houden omdat de kans groot was dat er iemand zo boos zou worden dat er met wapens gezwaaid zou worden.
Stefan, heb je een gun rack op je Supras?
Maar dan wel een perfect geintegreerde. Met baan, inzet en initiatief. Eentje die geen overlast veroorzaakt en gewoon netjes werkt, winkelt en zich aan de regels houdt. Het steekt misschien een beetje dat Nederland alle analfabeten en criminelen binnenhaalt maar dat ze dat in andere landen beter bekeken hebben?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:03 schreef donald_dick het volgende:
wel grappig dat Stefan p niet vies is van Marokkanen bashen, maar Stefan is eigelijk zelf een nepmarokkaan in amerika
Het soort auto waarvan je het geweld gewoon niet kunt voorstellen? Waarvan jij nooit zal weten hoe leuk passagiers, en dan met name vrouwen, het vinden als je even het gaspedaal intrapt? Het soort auto dat ik hier voor $30 per maand kan verzekeren terwijl je daar in NL het ventiel in je band nog niet eens verzekerd krijgt? Een auto die gewoon leuk is om in te rijden en om te poetsen? Dat mag natuurlijk niet... milieuvervuiling! Prachtig weer, die bekrompen Nederlandse afgunst. Alles dat groter is dan een panda of sneller dan een opgevoerde brommer, is natuurlijk een 'patsertjesbak'quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:04 schreef du_ke het volgende:
Het is inderdaad een typische patsertjesbak. Het soort auto waarin kampers en bontkraagjes graag willen rijden.
Dayumn straight, boy. You just keep a-driving!quote:
Dude, ga echt eens een keer wat filmpjes van dat geweld van jou maken. Wij krijgen veel andere supra's te zien, maar ik ben eigenlijk wel beniewd naar jou auto'squote:Op dinsdag 3 april 2007 17:04 schreef StefanP het volgende:
[..]
Maar dan wel een perfect geintegreerde. Met baan, inzet en initiatief. Eentje die geen overlast veroorzaakt en gewoon netjes werkt, winkelt en zich aan de regels houdt. Het steekt misschien een beetje dat Nederland alle analfabeten en criminelen binnenhaalt maar dat ze dat in andere landen beter bekeken hebben?
[..]
Het soort auto waarvan je het geweld gewoon niet kunt voorstellen? Waarvan jij nooit zal weten hoe leuk passagiers, en dan met name vrouwen, het vinden als je even het gaspedaal intrapt? Het soort auto dat ik hier voor $30 per maand kan verzekeren terwijl je daar in NL het ventiel in je band nog niet eens verzekerd krijgt? Een auto die gewoon leuk is om in te rijden en om te poetsen? Dat mag natuurlijk niet... milieuvervuiling! Prachtig weer, die bekrompen Nederlandse afgunst. Alles dat groter is dan een panda of sneller dan een opgevoerde brommer, is natuurlijk een 'patsertjesbak'Als ik morgen een CLS 55 op mijn oprit heb staan, dan heb je natuurlijk weer een ander labeltje klaar.
[..]
Dayumn straight, boy. You just keep a-driving!
Dat hij erop in gaat zegt al genoegquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:27 schreef Vampier het volgende:
wat een BS dat StefanP zich steeds moet verdedigen tegen een stel US haters.
Haha omgquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:27 schreef Vampier het volgende:
StefanP je verdoet je tijd deze ongelovigen te overtuigen van de schoonheid van dit land. Laat de blinden maar blind want aan de reacties te zien kunnen ze deze schoonheid en onze wereld niet accepteren. Het is moeilijk voor deze ongelovigen te bevatten dat er nog een andere betere wereld is dan het koude en kille Nederland waar men leeggezogen wordt door een regering die er alleen op uit is om zichzelf te verrijken over de ruggen van de hardwerkende mens. Dat Robin Hood complex zal ze op een bepaald moment duur komen te staan waneer meer en meer mensen zich realiseren dat het kapitalisme een betere weg is.
whehe ben jij het debiele broertje van ofzo ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:27 schreef Vampier het volgende:
StefanP je verdoet je tijd deze ongelovigen te overtuigen van de schoonheid van dit land. Laat de blinden maar blind want aan de reacties te zien kunnen ze deze schoonheid en onze wereld niet accepteren. Het is moeilijk voor deze ongelovigen te bevatten dat er nog een andere betere wereld is dan het koude en kille Nederland waar men leeggezogen wordt door een regering die er alleen op uit is om zichzelf te verrijken over de ruggen van de hardwerkende mens. Dat Robin Hood complex zal ze op een bepaald moment duur komen te staan waneer meer en meer mensen zich realiseren dat het kapitalisme een betere weg is.
Mee eens, nederlanders zitten vast in een bepaald patroon, laat ze maar lekkerquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:27 schreef Vampier het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
whehe ben jij het debiele broertje van ofzo ?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:27 schreef Vampier het volgende:
Welke hypotheekcrisis? Woehoehoe, de ironie om dat hier durven te zeggen. Zelfs de ergste subprime lender hypotheken in de VS vallen in het niet vergeleken met die in Nederland. Huizen hier kosten de helft minder dan in Nederland en ik verbaas me eerder over het feit dat jullie nog steeds 8x je bruto jaarinkomen kunnen lenen. Ach, hoogmoed komt voor de val - ik vind het niet getuigen van realiteitsbesef om te lachen om die paar mensen hier die een te dure hypotheek genomen hebben, terwijl de betreffende leningen veel en veel lager zijn dan in Nederland... wat gaan JULLIE doen als de huizenmarkt instort? Oh wacht - dat gebeurt natuurlijk niet omdat de overheid, de projectontwikkelaars en de huizeneigenaren zelf er alles aan doen om die woekerprijzen van 3+ ton in stand te houden. Gefeliciteerd, wat een genot om al je inkomen aan een rijtjescontainer uit te mogen geven.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:29 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Hoe is het trouwens met die hypotheekcrisis?![]()
![]()
StefanP, wat kost zo'n huis nouquote:
Allemaal karton he. Kan je niet 1 op 1 vergelijken met een huis in Nederland. Maar afhankelijk van je buurt en stad zijn ze goedkoper dan hier in Nederland ja.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:47 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
StefanP, wat kost zo'n huis nou
doe mij er ook maar eentje
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:43 schreef StefanP het volgende:
Welke hypotheekcrisis? Woehoehoe, de ironie om dat hier durven te zeggen. Zelfs de ergste subprime lender hypotheken in de VS vallen in het niet vergeleken met die in Nederland. Huizen hier kosten de helft minder dan in Nederland en ik verbaas me eerder over het feit dat jullie nog steeds 8x je bruto jaarinkomen kunnen lenen. Ach, hoogmoed komt voor de val - ik vind het niet getuigen van realiteitsbesef om te lachen om die paar mensen hier die een te dure hypotheek genomen hebben, terwijl de betreffende leningen veel en veel lager zijn dan in NEderland... wat gaan JULLIE doen als de huizenmarkt instort? Oh wacht - dat gebeurt natuurlijk niet omdat de overheid, de projectontwikkelaars en de huizeneigenaren zelf er alles aan doen om die woekerprijzen van 3+ ton in stand te houden. Gefeliciteerd, wat een genot om al je inkomen aan een rijtjescontainer uit te mogen geven
En hij heeft altijd een strijkplank bij de hand, mocht er een kreuk in zijn broek komenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:29 schreef EsDe het volgende:
Als je relatief gezien gaat vergelijken (aanpassingskosten t.o.v. standaard) en ditzelfde omrekent naar een 911 valt die bak van je in het niet. Daargelaten dat ik wel graag wil geloven dat je aardig ermee kunt scheuren. jammer alleen dat je dit net iets te graag wil duidelijk maken.
Je moet het wel in zu'n context plaatsen:quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.nrc.nl/economi(...)otheken_VS_escaleert
Dat huizen daar goedkoper zijn zegt niet zoveel, er was laatst iets op het nieuws dat hypotheekverstrekkers dreigen faliet te gaan (en al gaan) doordat hun klanten de aflossing en rente niet meer kunnen betalen, maja zal wel niet waar zijn
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:53 schreef Vampier het volgende:
[..]
Sub Prime wil dus zeggen een sub standard loan (hogere Interest Rate door een lage credit history)
Ja dat zeg ik:quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:03 schreef Vampier het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Subprime
http://en.wikipedia.org/wiki/Credit_score_%28United_States%29
Zo'n auto doet me niet zoveel, wel leuk en aardig enzo hoor. Maar die omgevingquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik vindt het eerder vreemd dat hij zo vaak van nummerbord wisselt..
[afbeelding]
[afbeelding]
Wisselen van spoiler en andere details o.k., maar nummerbord?
Hoe dan ook, blijft een dikke wagen.
Ik heb er (een jaar) gewoond en moet zeggen; je bent wel lekker aan het overdrijven hier zeg. Om eens wat te noemen; lonen 3x zo hoog: misschien in jouw vakgebied maar absoluut niet in alle. 'Winkels' 24/7 open? De 7-eleven op de hoek ja maar dat hebben we in Nederland ook, de -veel te dure- avondwinkel. Maar het zal allemaal wel alleen maar gelden voor Texas zeker? Wel aandoenlijk trouwens dat je de Supra de beste auto ter wereld lijkt te vindenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:43 schreef StefanP het volgende:
Het is jammer dat ze hier zelf niet een jaartje komen wonen; dan zien ze wellicht wel in dat Nederland helemaal niet zo fantastisch is. Natuurlijk kunnen er hier ook zaken verbeterd worden, maar het is desondanks niet moeilijk om in te zien dat het stukken beter is dan in de grijze, grauwe, dure, egoistische, overvolle eenheidsworst die Nederland tegenwoordig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |