En naturlijk de petitie!quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:42 schreef sanger het volgende:
Overigens stom dat ik er nu pas aan denk.
Was het geen idee geweest de petitie, onder mediabelangstelling, met zoveel mogelijk ondertekenaars naar RTL te brengen?
Ik verwacht ook niets anders dan dat...quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:50 schreef borisz het volgende:
RTL zal toch aan het geld denken, denk ik![]()
Dus jij hoopt dat de reclames blijven?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop dat RTL zich er niets van aan trekt.
Ik erger me er niet zo aan. Zo heb ik even tijd om naar de wc te gaan of wat drinken te pakken ofzo. En je ziet de race toch gewoon in het kleine scherm? Ik bedoel, zoveel gebeurt er niet in die tijd, behalve dat ze gewoon doorrijdenquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus jij hoopt dat de reclames blijven?
RTL gooit er reclame tussendoor omdat ze het MOGEN. SBS mocht dat niet, anders hadden ze dat heus ook wel gedaan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:00 schreef sanger het volgende:
Ik vraag me af waarom RTL niet gewoon hetzelfde concept als SBSvolgt, de reclame in voorprogramma.
Dan heb je namelijk zelf de keuze of je en plaspauze neemt ipv dat ie wordt opgedrongen.
Ik heb nooit berichten gezien over het al dan niet 'quite spelen' van SBS, jij wel?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:04 schreef vosss het volgende:
Maar heeft SBS nou flink verlies gemaakt met de F1 of niet?
Als SBS quite kan spelen zonder reclames tussen de race door, dan moet RTL dat toch ook gewoon kunnen?
Tuurlijk snap ik de insteek welquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:02 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
RTL gooit er reclame tussendoor omdat ze het MOGEN. SBS mocht dat niet, anders hadden ze dat heus ook wel gedaan.
Niet bekend inderdaad.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:06 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ik heb nooit berichten gezien over het al dan niet 'quite spelen' van SBS, jij wel?
Misschien wel. Maar als ze winst kunnen maken zullen ze dat vooral doen. Commercie, weet je wel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:04 schreef vosss het volgende:
Als SBS quite kan spelen zonder reclames tussen de race door, dan moet RTL dat toch ook gewoon kunnen?
Ja. Meer zeg ik niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:04 schreef vosss het volgende:
Maar heeft SBS nou flink verlies gemaakt met de F1 of niet?
Bron?quote:
quote:
Hoorde het van iemand die af en toe met Lex Muller sprak tijdens die uitzendingen op SBS. Niet heel betrouwbaar dus.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop dat RTL zich er niets van aan trekt.
Misschien nog even de link naar de petitie eraan toevoegen?quote:
Dat zou voor mij al een hele verbetering zijn 2 of 3 "lange" blokken erger ik me minder aan dat om de paar min een beetje reclame dan heb ik echt het idee dat ik reclame met een beetje F1 aan het kijken ben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:51 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
Misschien nog even de link naar de petitie eraan toevoegen?
Als alles tot mei inderdaad al vastligt, dan wordt het vast dramatisch als we tot dan moeten wachten op verbetering :-S. Nu... ze kunnen wel al meer contreren in langere blokken die verder van elkaar liggen. Maar goed...![]()
En dan vraag je je toch echt af (ik tenminste) wat een bedrijf dan in godesnaam voor zoveel geld reclame voor producten als afwasmiddel en nachtcreme en weet ik veel wat voor wijvenkutzooi allemaal tussen de F1 door laat uitzenden!?>!?quote:Totaal kom ik dan op ¤ 14.121,86 per spot van dertig seconden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |