Ik ken dat uit FF dat je dan een plug in oid nodig hebtquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ik zie wel gewoon twee zwarte vlakken met een stippelrandje erlangs als er langs ga met mijn muis geeft hij aan dat ik op het vlak moet klikken om de toepassing te starten, als ik dat doe lijkt hij even op te lichten maar blijft daarna verder gewoon zwart(oh en het stippelrandje is dan wel weg)
Ik heb net getest met winXP/IE en had dat ook maar na een keer ctrl-F5 kwam er wel beeld op, al neem ik aan dat je zoiets al geprobeerd had? Hoe hang je aan Internet en heb je al geprobeerd je XP firewall uit te schakelen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ik zie wel gewoon twee zwarte vlakken met een stippelrandje erlangs als er langs ga met mijn muis geeft hij aan dat ik op het vlak moet klikken om de toepassing te starten, als ik dat doe lijkt hij even op te lichten maar blijft daarna verder gewoon zwart(oh en het stippelrandje is dan wel weg)
Ja en Indra drukte zichzelf heel raar en vaak tegen de muur aan met 'r hoofd. En ze staat met haar achterpoten steeds uit elkaar en ze hurkt veelquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:37 schreef Shellinssa het volgende:
Volgens mij staat er iets te gebeuren. Ze zijn heel onrustig!!
Ik vind het zo spannend...quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:37 schreef Shellinssa het volgende:
Volgens mij staat er iets te gebeuren. Ze zijn heel onrustig!!
Dat dacht ik ook al..quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:42 schreef tonja het volgende:
Het lijkt wel of ze persdrang heeft
Heel Fok kijkt nu mee natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |