Heb je al gependeld?quote:
Heb ik wel geprobeerd. Blijf ik proberen. maar het is niet echt mijn medium.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb je al gependeld?
Dat deed jij toch ook?
Oooowwwwwww, nou moet ik weer denken aan de keer dat ik hier beschuit met muisjes postte.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oooowwwwwww, nou moet ik weer denken aan de keer dat ik hier beschuit met muisjes postte.
Aangezien het voor de poes was vond ik dat er dan ook echte muisjes op moesten zitten. Maar dat vonden de menskens hier niet zo lekker en die begonnen te piepen. Nou ja... piepen....muis en zo.
Afbeelding verwijderd en zo![]()
Nou.... ik kan persoonlijk wel wat hebben hoor. Dus als het zover is mogen jullie alle poezenlekkernijen posten die goed zijn voor het zog van Purrr
Ga es naar bed jij!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:31 schreef Electro-Worm het volgende:
haha, je trapte er weer in nietwaar?
Nee... Nou moet je weer op staan... Wat boterhammetjes smeren voor je moeder, die daar toch de hele dag in bed moet blijven liggen... Kpooie thee.. Mobieltje binnen hand bereik en naar school jij!quote:
Veel plezier in het buitenste buitenbos.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Ja god ik ga zo weekendje naar het Buitenland (ook wel Brabant genoemd) dus lees pas zondagavondlaat of Maandag FOK! weer
![]()
Weet je toevallig hoeveel kittens er in het nest van Purr zelf zaten ? Fabeltje is dat katten vaak even grote nesten krijgen als hun familie, dus dan gebruik ik die als dat bekend is. Ik weet dat het niet altijd opgaat maar je moet toch watquote:Raad mee hoeveel het er gaan worden in de poll.![]()
Geen idee. Heb begrepen dat zij de enige uit het nest was dat in de opvang zat omdat de moeder niet kon voeden en de blik/pak/zakopener van mama echt geen tijd had om Purrr zelf met de fles te voeden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:09 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
[..]
Weet je toevallig hoeveel kittens er in het nest van Purr zelf zaten ? Fabeltje is dat katten vaak even grote nesten krijgen als hun familie, dus dan gebruik ik die als dat bekend is. Ik weet dat het niet altijd opgaat maar je moet toch wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |