je vergeet dat we aan het aftellen zijn naar het feest en cos #1000quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub en Eric hebben hetzelfde schilderij van aruba gekregen van vollers en gelijk vernietigd. Brian vindt dat disrespect naar alle arubanen enzo. Natasia heeft Brian nu dus ook betrapt op een leugen, want ook tegen haar had hij toen gezegd dat het schilderij speciaal voor hem gemaakt was enzo. En voor de rest weet ik het niet, want ik heb ook nog niet alle cossen doorgelezen.![]()
quote:
Oh vreselijk en het stinkt natuurlijk als de pest, dat krijg je er bijna niet uit. Wat rot zegquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hadden de Zweedse ballen net op toen dinnetje een SMSje kreeg dat er brand bij de benedenburen was... nogal heftig, gelukkig bij haar alleen maar roetschade maar ook nogal pittig... ben dus nu net thuis en we gingen pas weg toen het eerste schade-stop schoonmaakteam weg was, het grondige schoonmaakteam komt volgende week dus![]()
Het stinkt idd verschrikkelijk... maar je komt ook op de meest achterlijke plekken roet tegen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:32 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Oh vreselijk en het stinkt natuurlijk als de pest, dat krijg je er bijna niet uit. Wat rot zeg![]()
Wat ongelovelijk klote zeg...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het stinkt idd verschrikkelijk... maar je komt ook op de meest achterlijke plekken roet tegen.
Zal dus nog wel flink wat voor nodig zijn om de boel weer helemaal op orde te krijgen![]()
Ja dat is net als stof, dat vind je overal terugquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het stinkt idd verschrikkelijk... maar je komt ook op de meest achterlijke plekken roet tegen.
Zal dus nog wel flink wat voor nodig zijn om de boel weer helemaal op orde te krijgen![]()
en morgen heb je gerookt vlees?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Petraa zegt dat ik gelijk heb!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:29 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
ehm tja ehm mmmmm eh ik ............... ikke ................ moet je gelijk geven.![]()
Das een drama dat blijf je nog maanden ruiken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn al een paar speciale luchtreinigings-apparaten neergezet dus hopelijk gaat het meevallenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Das een drama dat blijf je nog maanden ruiken.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn al een paar speciale luchtreinigings-apparaten neergezet dus hopelijk gaat het meevallen
Gelukkig is het 'alleen' roetschade, voor het zelfde geld was alles afgefikt en dan was alles weg.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn al een paar speciale luchtreinigings-apparaten neergezet dus hopelijk gaat het meevallen
Das ook weer waar... dat is ook lastig als er kijkers komen..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Gelukkig is het 'alleen' roetschade, voor het zelfde geld was alles afgefikt en dan was alles weg.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das ook weer waar... dat is ook lastig als er kijkers komen..(ze had het huis al te koop staan)
hè zo ken ik je weerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
En toch ff een bommetje gegooid![]()
Nou maar kijken wie er dom genoeg is om te happen![]()
Komt wel weer goed, was gewoon ff onder de indruk van de gebeurtenissen van vanavondquote:
Neuh... ik zit me net te realiseren dat dat het niet meer gaat worden vandaag.... misschien nog 1 sigaret maar dan heb ik het denk ik wel gehad, ik zit pats boem ineens in te storten hier (lichamelijk)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |