Ik vind dat er een nieuwe suikoden moet komen waarin het verhaal na deel2 doorgaat...quote:Op maandag 2 april 2007 23:28 schreef Tuvai.net het volgende:
Voor de Dragon Quest spelers: voor deeltje 8 is er inderdaad nooit eentje officieel in Europe uitgekomen; wel in de US. Ook onder de naam 'Dragon Warrior' i.p.v. 'Dragon Quest'.Best leuke games.
Nee precies daar kost je vroeger een riante auto van man...quote:Op maandag 2 april 2007 23:24 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik heb toendertijds toen de PS2 uitkwam 300 Pleurie neergeteld voor een grote zwarte PS2 met één controller, géén memory card en géén spel toen die net uit kwam.
Nu ligt de PS2 in alle vormen en maten, in de mooiste designs, inclusief twee controllers, een memory card én een spel naar keuze voor 150 pleurie.
Ik wacht nog wel een jaartje of 2 met de Ps3. Ik heb veel geld over voor een veelbelovende console, maar geen 500 á 600 Pleurie. En zó onder de indruk ben ik niet bepaald van de Playstation 3, noch van het huidige aanbod van spellen ervan.
Ik ben het geheel eens met je opvatting over het gebrek aan verhaal(en na een uurtje of 20 ook gebrek aan fun) bij FFXII, maar hee op het moment dat S-E van FFXII een game van 20 uur had gemaakt hadden ze er nog een grotere shitload aan kritiek over zicht heen gekregen.quote:Op maandag 2 april 2007 23:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als ze winst willen maken moeten ze gewoon best sellers creeeren, spellen die je in 2 weken helemaal uit hebt gespeeld en daarna de kast in mietert voor altijd zijn geen bestsellers...maar ze passen wel in het plaatje winst maken ja, hoe sneller je klaar bent met een spel hoe sneller je een nieuwe koopt...het zijn gewoon smerige parasieten, buitenaardse kutwezens
Jouw zaak. Ik ben wat S-E betrefd eerder teleurgesteld dat ze tig spinoffs van FFVII/XII/XIII uitbrengen/aankondigen, terwijl er genoeg installments van S-E zijn die ze op bepaalde consoles/handhelds gewoon een nieuw leven in kunnen blazen.quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 22:45 schreef Strolie75 het volgende:
*schone onderbroek aantrekt*
[afbeelding]
Vendor in westersand (waar de 3 bangaa rondhangen) geloof ik, en zoniet dan was het de vendor in het door cactuar geplaagde stadje in de estersand.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:07 schreef L_auteur het volgende:
Vraagje over 12:
Volgens een guide die ik volg moet de Hastega spell nu te krijgen zijn, echter kan ik 'm bij geen een vendor vinden. Weet iemand waar ik die spell kan kopen?
Vond ik een van de minst leuke. Jammer want de gameplay is wel lekker, Kefka is een evil badass en het spel heeft veel leuke deuntjes. Vind het alleen ENORM vervelend om 3423432 characters te hebben waarvan je vaak per sé met een bepaald character in je team verder moet.quote:
He’d slit his mama’s throat for a nickel!quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:53 schreef Ixnay het volgende:
FF6 is wat verhaal en muziek betreft mijn favoriete deel.
En Shadow, mijn favo chracter doet erin mee.
Thanks, heb het gevonden!quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Vendor in westersand (waar de 3 bangaa rondhangen) geloof ik, en zoniet dan was het de vendor in het door cactuar geplaagde stadje in de estersand.
(ik had het zelfde probleem)
Ja het is gewoon FFT met een iets aangepast verhaal en wat extra's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |