De oude PSone schijnt een beter verhaal en meer diepgang te hebben.quote:
Oh ja? Volgens mij wordt het gewoon een port met wat extra's. Tactics had toch al genoeg diepgang?quote:Op maandag 2 april 2007 23:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De oude PSone schijnt een beter verhaal en meer diepgang te hebben.
Maar de DS-game wil ik ook spelen hoor.
Doulmagus!quote:Op maandag 2 april 2007 21:47 schreef Ixnay het volgende:
What a pity
is dat nou zo'n naaistreek? , S-E is een groot bedrijf dat winst wil maken, als je dan multi-/crossplatform gaat bedien je een grotere doelgroep en als de installments succesvol zijn maak je meer winst, denk je echt dat S-E een of andere welzijns organisatie is die de RPG junk om de 3 jaar aan een nieuw deel van een installment helpt op de console waar hij deze het liefst op speelt?quote:Op maandag 2 april 2007 23:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind het eigenlijk een gigantische naaistreek van square-enix dat ze FF spellen voor meer consoles maken, zo kan een fan dus nooit alle FF spellen hebben of moet de FF fan alle consoles aanschaffen, stelletje fucking stakkers dat het zijn.
Nee jij, Rhapthorne.quote:
IX verschijnt op de DS(als de aankondigingen kloppen tenminste..)quote:Op maandag 2 april 2007 23:20 schreef Tuvai.net het volgende:
Van Dragon Quest zie ik ook supergraag een deeltje 9 verschijnen, liefst nog op de PS2 of zo.
quote:Op maandag 2 april 2007 23:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
IX verschijnt op de DS(als de aankondigingen kloppen tenminste..)
Ja dat weet ik ook wel maar ik dacht "ik ga niks spoileren voor degenen die het spel spelen"quote:
Ik wacht sowieso even tot de prijzen zakken van de PS3, ben gek zeker om zon ding voor 1400 gulden te kopen...En over de meerdere consoles, het is gewoon weer die kutmarkt he...bah...quote:Maar inderdaad, dat je elke keer een nieuwe console aan moet schaffen vind ik ook maar niks, en dat gebeurt met wel meer game series. Ik ben naast een trouwe FF fan ook een trouwe Megaman fanatiekeling. Enig idee hoeveel Megaman spellen d'r zijn, verdeeld over hoe ongelooflijk veel consoles?
Maar inderdaad irri ja. Ik ga straks heul niet een Playstation 3 aanschaffen alleen voor FF 13.
Ja IX verschijnt op de DS.quote:Op maandag 2 april 2007 23:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
IX verschijnt op de DS(als de aankondigingen kloppen tenminste..)
Als ze winst willen maken moeten ze gewoon best sellers creeeren, spellen die je in 2 weken helemaal uit hebt gespeeld en daarna de kast in mietert voor altijd zijn geen bestsellers...maar ze passen wel in het plaatje winst maken ja, hoe sneller je klaar bent met een spel hoe sneller je een nieuwe koopt...het zijn gewoon smerige parasieten, buitenaardse kutwezensquote:Op maandag 2 april 2007 23:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
is dat nou zo'n naaistreek? , S-E is een groot bedrijf dat winst wil maken, als je dan multi-/crossplatform gaat bedien je een grotere doelgroep en als de installments succesvol zijn maak je meer winst, denk je echt dat S-E een of andere welzijns organisatie is die de RPG junk om de 3 jaar aan een nieuw deel van een installment helpt op de console waar hij deze het liefst op speelt?
Ik wil geen DS.quote:Op maandag 2 april 2007 23:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Voor deel 8 is dragon quest nog nooit in de EU regio uitgegeven, dus heb je op het laatste deel op de ps2 na, tenzij dat je geimporteerd hebt toch echt niet veel begrijpbaars gemist, besides is de DS zowiezo wel een optie aangezien je er FF 1t/m 6 op kan spelen(waarvan de remake van 3 met DS graphs)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |