De loot heb je nodig om equip te unlocken op de bazaar he, dus van alle beesten zon 10 van elk item stelen is toch echt wel zo slim.quote:Op zondag 1 april 2007 15:04 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik gebruik steal niet meer sinds ik Mirror Knights kan chainen. Met een half uur chainen heb je daar zo 150k binnen. Toen heb ik ook maar direct alle Forgotten Grimoires gekocht. Daar had ik eerst nooit geld voor.![]()
Ach, het enige dat ik in de bazaar heb gemaakt is zijn die extra ammo voor guns en bows.quote:Op zondag 1 april 2007 17:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De loot heb je nodig om equip te unlocken op de bazaar he, dus van alle beesten zon 10 van elk item stelen is toch echt wel zo slim.
Huh, equip unlocken? Wat is dat dan?quote:Op zondag 1 april 2007 17:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De loot heb je nodig om equip te unlocken op de bazaar he, dus van alle beesten zon 10 van elk item stelen is toch echt wel zo slim.
BJ omschrijft het een beetje raar. Bepaalde combinaties loot die je verkoopt maken wapens,armor of items en die kun je dan kopen in de bazaar. Deze zijn meestal goedkoper dan in de normale shops.quote:
Er zijn eigenlijk 2 kansen dat je een Zodiac Spear kan krijgen. De eerste is door een aantal kisten niet te openen, maar als je dit niet weet dan is deze kans al verkeken. De tweede kans is al net zo erg.quote:Op zondag 1 april 2007 18:30 schreef HAL9000S het volgende:
Wat denk je van die zodiac spear... no way dat je er ooit zelf achter kunt komen hoe je die kan krijgen.
Elke FF is makkelijk als je hoog lvl bent en endgame equipment hebt.quote:Op zondag 1 april 2007 18:51 schreef HAL9000S het volgende:
Nee mij ook niet... ik denk dat de Zodiac spear het spel ook veel te makkelijk maakt, en het is al niet een van de moeilijkste FF's op z'n zachtst gezegd.
Heb je die ninjasword nodig voor Yiazmat? Kun je niet beter de Orochi maken, deze heeft iets minder attack power dan de Yagyu Darkblade.quote:Op zondag 1 april 2007 19:37 schreef Tuvai.net het volgende:
Pff, nu al zeker zo'n 20 keer Bombshell gePwnd en nog steeds geen Darkblade. -_-
Die verschrikkelijke random factor die je alleen al op chests hebt is rete irritant met dit soort dingen. Hetzelfde had ik helemaal in 't begin met die Demonsbane nadat je die eerste Demonwall verslaat.
quote:Bazaar:Sell Coeurl Whiskers x2, Sickle-Blade x2, Cancer Gem x3
Loot Locations:
Coeurl Whiskers:Drops from Ose(Great Crystal, Upper Layer)
Steal from Rare Game;Grimalkin(Tchita Uplands)
Sickle-Blade:Drops from Preying Mantis(Feywood)
Steal from Rare Game;Rageclaw(Salikawood)
Cancer Gem:Drops from Preying Mantis(Feywood)
FF 10 ging het ook allemaal om geluk hoor. Ik kan me nog herinneren hoe lang het duurde voordat die Wraiths mij een armor met No Encounters gaven.quote:Op zondag 1 april 2007 19:44 schreef xienix84 het volgende:
Ja ik vind de randomfactor ook onhandig. Heeft dan niets te maken met of je goed bent, of handig in minigames of watdanook, meer met geduld... Het was leuker geweest als je er iets moeilijks voor had moeten doen ipv resetten of watdanook...
Ik heb gisteren geprobeerd om een Ribbon te krijgen uit die kist in Cerobi Steps.quote:Op zondag 1 april 2007 20:11 schreef Tuvai.net het volgende:
Nou goed, nog steeds geen Darkblade. Ik geef het op, zit al ruim 2 uren Bombshell opnieuw en opnieuw te Pwnen en ik ben alleen 12 Bomb Ashes en zo'n 500 LP rijker.
Ik had steeds een hoge chain door de Vampyrs die in Lhusu rondvliegen te Pwnen, hielp ook totaal niks. Volgens mij werkt dat chain gebeuren ook niet met Rare monsters hoor.quote:Op zondag 1 april 2007 20:18 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Trouwens zou chainen niet werken? Probeer eerst een aardige chain lvl te krijgen door gewone bombs te killen en dan weer terug gaan naar Lusu Mines en dan hopen dat je de Darkblade toch nog krijgt.
Jawel, dit is wel aangetoond.quote:Op zondag 1 april 2007 20:20 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik had steeds een hoge chain door de Vampyrs die in Lhusu rondvliegen te Pwnen, hielp ook totaal niks. Volgens mij werkt dat chain gebeuren ook niet met Rare monsters hoor.
Hmm, probeer ik dat een andere keer wel 's dan. Nu even totaal geen zin meer om nóg een keertje te proberen die Darkblade te krijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |