In elke zone zijn een aantal mensen met Key Words en die moet je linken aan andere mensen in diezelfde zone. Gewoon 1 Key Word onthouden en dan iedereen waarmee je kan praten in die zone langsgaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:21 schreef Ixnay het volgende:
Ik moet in Archades nu een of andere quest doen met chops en ik snap er niks van.
Dity soort dingen vind ik nou het grote minpunt aan FF.
Tot nu toe ben ik ze in FF12 nog niet vaak tegengekomen.
Yiazmat is helemaal leuk met 50 miljoen HP. De meeste mensen zeggen dat het meer een uithoudingstest is tot je hem beneden de 5 miljoen HP krijgt en dan begint Yiazmat helemaal los te gaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:46 schreef Tuvai.net het volgende:
Toch nog steeds een gevoel dat ik een hoop sterker moet worden. Yiazmat wil ik voorlopig nog effe laten wachten. Ik heb vandaag Hell Wyrm al gehad met die GIGANTISCHE hoop HP (9 miljoen volgens sommige FAQs) dus heb voorlopig geen zin om wéér zo'n langdradige hunt te gaan PWnen.
mwoa, je krijgt wel beter ja maar de genji gloves zijn een mustquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:29 schreef xienix84 het volgende:
Maar is die Genji armor nou zo goed? Als ik naar de stats kijk zijn bijv. grand armor en maximilian een stuk beter, zelfde geldt voor zodiac schild...
Je kunt gewoon GBA games op je DS spelen en ik ga zeker FF5 en 6 nog kopen zodat ik deze weer kan spelen op mijn DS.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:30 schreef xienix84 het volgende:
Ik heb juist de tijd voor FF12 uit kwam opgevuld met FF9, hierna is deel 7 weer aan de beurt denk ik.
Overigens, FF5 kan wel op emulator enzo, heb ik lang geleden ook wel gedaan, maar aangezien ik een DS vroeg ik me af of je de FF5 voor de gameboy advance ook op de DS kan spelen? En zoja, is het dat waard?
Nou Gilgamesh dood na vandaag, Zodiac schild, masamune en wat marks(masamune en genji gloves) Geen slechte score denk ik zo.
Nou, Ik had totaal geen moeite met Pandemonium de schildpad, een of andere vliegende vis (oil+firaga ftw) en om eerlijk te zijn was meneer de tijger 'fenrir' helemala niet zo moeilijk als de guide zeiquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:31 schreef BaajGuardian het volgende:
Een gemiddeld PS1 spel is zo'n 5 euro waard tegenwoordig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
quote:Op zondag 1 april 2007 01:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[spoilerHey ik snap trouwens alleen niet waarom ze in FF12 Vaan als eindbaas hebben ik bedoel je speelt echt het hele spel met em en dan eindigt dat zo dom... [/spoiler]
oh en..Mijn arme hart begaf het bijna na zo'n spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
de eerste 2 gebruik ik danquote:Op zondag 1 april 2007 01:13 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Op dit moment alleen Libra, Steal en Expose.![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 01:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[spoilerHey ik snap trouwens alleen niet waarom ze in FF12 Vaan als eindbaas hebben ik bedoel je speelt echt het hele spel met em en dan eindigt dat zo dom... [/spoiler]
oh en..Nu is er 1 theorie minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Expose is echt handig, vooral als bosses aan het einde meer defence krijgen. Een paar keer Expose aan het begin casten en je hebt dan al bijna gewonnen.quote:Op zondag 1 april 2007 01:42 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik gebruik die expose ook niet, alleen libra en steal inderdaad, nouja...en telekinesis maar dat staat in mn gambits.
Wel platinum.quote:Op zondag 1 april 2007 12:04 schreef HAL9000S het volgende:
FFVII nieuw gekocht op dimension plus voor 30 euro
Ik gebruik steal niet meer sinds ik Mirror Knights kan chainen. Met een half uur chainen heb je daar zo 150k binnen. Toen heb ik ook maar direct alle Forgotten Grimoires gekocht. Daar had ik eerst nooit geld voor.quote:Op zondag 1 april 2007 15:02 schreef xienix84 het volgende:
Ik gebruik heel vaak steal. Omdat je daardoor meer en betere loot kan krijgen.
Je kunt er High Arcana van maken en dat is een van de items die je nodig hebt om een Tournesol te maken.quote:Op zondag 1 april 2007 16:40 schreef Tuvai.net het volgende:
Wat heeft dat Arcana voor nut eigenlijk? Ik merk ineens dat monsters ze hartstikke vaak droppen sinds ik die Jar heb maar ik kan d'r in feite niks mee, verkopen voor 10 Gil per stuk ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |