Oke, ik wacht wel tot 00:00 uur voordat ik weer veder ga.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:02 schreef ijsmeis het volgende:
Die .gif is nu inderdaad wel vaak genoeg langs gekomen.
Ik ben morgenvroeg niet te lui om wat notes te zetten hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oke, ik wacht wel tot 00:00 uur voordat ik weer veder ga.
Jeweetsquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oke, ik wacht wel tot 00:00 uur voordat ik weer veder ga.
Rustigquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:05 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Hoe is t met je McGyver headset, Heintje?
Een half uur geleden iig nog nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:04 schreef amsterdam19 het volgende:
Ligt de 2ksports server eruit?
strange. probeer verbinding te krijgen maar hij zegt telkens dat de service unavailable is :Squote:Op donderdag 29 maart 2007 17:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Een half uur geleden iig nog niet
in de VS is het wel handig met de aankomende IPTV en de video-marketplace. Ik denk (hoop) dat de vide-marketplace in de EU tegelijk zal lanceren met de Elite in de EUquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:13 schreef BMH het volgende:
Ik snap echt niet waarom de Xbox 360 Elite zo duur is :S. Voor de consument is het enige verschil de grotere harde schijf. En dat merk je alleen als je meer dan 10 demo's download. Bouw er dan tenminste een HD DVD drive in.
Als de HD-DVD een flop wordt gaan ze een blu-ray drive ervoor maken, dan gaan ze niet eerst de HD-DVD erin zettenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:13 schreef BMH het volgende:
Ik snap echt niet waarom de Xbox 360 Elite zo duur is :S. Voor de consument is het enige verschil de grotere harde schijf. En dat merk je alleen als je meer dan 10 demo's download. Bouw er dan tenminste een HD DVD drive in.
Dit is gewoon een experiment. Even kijken hoeveel mensen erin trappen, kunnen ze hierna een beslissing nemen om wel of niet over te stappen op het Apple-model van geen prijsverlagingen, maar wel upgrades.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:13 schreef BMH het volgende:
Zou je even willen testen of je er nu op kan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Een half uur geleden iig nog niet
Net getest en hier doet hij het ook nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:39 schreef amsterdam19 het volgende:
[..]
Zou je even willen testen of je er nu op kan?
"the 2ksports is temporarily unavailble. You may try to reconnect fromk the xbox live menu"
Okay, dankje. Dan stop ik met proberen en de router 10x resettenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:44 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Net getest en hier doet hij het ook niet
En naar haar luisteren, zij wordt de Xbox Mod binnen GAM.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:02 schreef ijsmeis het volgende:
Die .gif is nu inderdaad wel vaak genoeg langs gekomen.
Ik ben aan het hopen dat mijn draadloze het weer doet als ik thuis kom.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:05 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Hoe is t met je McGyver headset, Heintje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |