Moet de redactie later ook opeens verklaren hoe het komt dat al die balonnen al twee dagen in de huiskamer liggen tijdens de uitzending.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:45 schreef miesy het volgende:
hey, en misschien wil je silvia vertellen hoe brian heel sneaky met jaap dat kadootje van haar hebben weggekaapt. vinden ze vast wel interresant om te weten hoe laag brian en zijn slaafje kunnen zijn.
zullen ze vast waarderen![]()
Eric zei gisteren al aan de telefoon dat er absoluut geen info mag worden doorgespeeld, want wie daarop betrapt wordt.. wordt meteen van het feest verwijderd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:45 schreef miesy het volgende:
hey, en misschien wil je silvia vertellen hoe brian heel sneaky met jaap dat kadootje van haar hebben weggekaapt. vinden ze vast wel interresant om te weten hoe laag brian en zijn slaafje kunnen zijn.
zullen ze vast waarderen![]()
Precies, ik vind dit ook mooier dan zo'n wit strak pak, beetje oubollig voor zo'n feest. Het gaat om het totale plaatje en volgens mij staat dit je heel goed.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ja ik heb al een mooi overhemd trouwens gevonden! Heb een linnen / katoenen losse broek, eric zei dat dat niet goed was, maar de tering voor hem, vind dat goed genoeg, wat zou ik anders aan moeten doen ?
Meestal neemt HiDiHo het wel op, en plaatst de filmpjes in het Update-topic.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:17 schreef Yourski het volgende:
kan iemand opname's maken voor het feest, ik ben dan namelijk weg.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:24 schreef NotoriousJw het volgende:
Erik gaat genieten van zo'n lekker jong ding als jij.
Pff begin nu wel zenuwachtig te worden ja gister en vanochtend nog niet echt...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies, ik vind dit ook mooier dan zo'n wit strak pak, beetje oubollig voor zo'n feest. Het gaat om het totale plaatje en volgens mij staat dit je heel goed.![]()
Ik ben benieuwd, we gaan je uitgebreid keuren morgen, word je al zenuwachtig?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |