quote:
De vele weddenschappen die zijn afgesloten op welke ronde Dancing with the Stars-deelneemster Heather Mills haar prothese zal kwijtraken, kunnen best nog eens veel geld opbrengen. De 39-jarige toekomstige ex-vrouw van Paul McCartney heeft het al eens meegemaakt dat haar kunstbeen haar in de steek liet...
Heather, die in 1993 haar been kwijtraakte bij een verkeersongeluk, vertelde woensdag in de talkshow van Tyra Banks dat haar prothese een keer is losgeschoten in een discotheek. "Ik was nietsvermoedend aan het dansen, toen het opeens gebeurde. Iedereen om mij heen schrok heel erg, de meesten hadden ook al wat gedronken en dat been ziet er best echt uit."
Een ongemakkelijke situatie voor het voormalige model, omdat een prothese er niet zomaar weer kan worden opgezet. "Je klikt het kunstbeen er niet gewoon weer op. Je moet helemaal je broek naar beneden doen en hem opnieuw vastmaken."
Je zou me hebben op kunnen rapen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]