quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:50 schreef Dungeonmaster het volgende:
En dan denken ze ook nog dat ze er heel veel verstand van hebben. Hell, als je hen moet geloven, waren ze de beste trainer, beste bondscoach of zelfs de speler met het meeste spelinzicht en zouden ze barsten van het talent, als ze er een beetje hun best voor zouden doen.
En dan doen ze dat ook nog op het werk, waar ik godbeterd naar buiten moet om een sigaret te roken, want ze hebben tenslotte recht op een rookvrije werkplek, moet ik een beetje de hele dag verplicht naar dat armoedige gelul over voetbal zitten luisteren. Ik heb ook recht op een voetbal-gelul vrije werkplek.
Bah, mensen die alleen maar over voetbal kunnen praten!
oh, wacht, als je niets met voetbal hebt, dan ben je zuur en homo bovendien!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:54 schreef Grimm het volgende:
[..]Zuur persoon, wilde je vriendje je vanacht niet ff pijpen
Ook al ben ik een dwergen en elfen knuffelaar, ik val er anderen in ieder geval niet mee lastig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:57 schreef type_29 het volgende:
Begin jij toch gewoon over je alter-ego DungeonMaster.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:58 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
oh, wacht, als je niets met voetbal hebt, dan ben je zuur en homo bovendien!
Jah, dat is nou typisch een opmerking van zo'n domme hooligan! Man, ga bushokjes in elkaar slaan, als je te schijterig bent om iemand in het echt te beledigen. Wel oppassen dat ze niet terug slaan hoor, huillie.
En je rookt wel? dan val je toch mensen lastig met je rookerij in de kroeg enzo? denk eens naquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:00 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Ook al ben ik een dwergen en elfen knuffelaar, ik val er anderen in ieder geval niet mee lastig.
Over stereotype beelden gesproken, jij begon.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:05 schreef Grimm het volgende:
[..]stereotype beeld.
Ga maar voor me staan in het "echt"dan beledig ik je ook wel, of ga je me dan slaan met je orczwaard
jij begonquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:27 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Over stereotype beelden gesproken, jij begon.
Waarschijnlijk ben jij dus zo iemand die alleen maar over voetbal kan praten en denkt er verstand van te hebben.
Jij begint meteen te jenken dat iemand homo is en noemt daarna de ander kinderachtig?quote:
Oh, hier krijgen alle Wow-ers even een Greater Dis +4 op hun helm zeg!quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:33 schreef Robinho90 het volgende:
Beter dan mongols die 24/7 praten over hun skils bij het Wow-en :/
oei, te laat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:46 schreef -Muse- het volgende:
rel rel rel
Owh.. da....quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:49 schreef -Muse- het volgende:
Ik denk eerder dat online gedoe met ork en phenixen
Wat is nou je punt? Je hebt het over mensen die het altijd over voetbal hebben en hooligans. Ik kan je vertellen dat niet elke voetbalsupporter een hooligan is. Vast een openbaring voor je.quote:
Je kan ook ander werk zoekenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:50 schreef Dungeonmaster het volgende:
En dan denken ze ook nog dat ze er heel veel verstand van hebben. Hell, als je hen moet geloven, waren ze de beste trainer, beste bondscoach of zelfs de speler met het meeste spelinzicht en zouden ze barsten van het talent, als ze er een beetje hun best voor zouden doen.
En dan doen ze dat ook nog op het werk, waar ik godbeterd naar buiten moet om een sigaret te roken, want ze hebben tenslotte recht op een rookvrije werkplek, moet ik een beetje de hele dag verplicht naar dat armoedige gelul over voetbal zitten luisteren. Ik heb ook recht op een voetbal-gelul vrije werkplek.
Bah, mensen die alleen maar over voetbal kunnen praten!
Tussen twee Limburgers in....quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:50 schreef Dungeonmaster het volgende:mensen die alleen maar over voetbal kunnen praten!
Dat weet ik ook wel. Daar gaat het ook niet om. Dat hooligan verhaal was omdat iemand meteen begon te roepen dat ik dan wel homo zou zijn. Het gaat niet over hooligans hier, maar over mensen die alleen maar over voetbal kunen praten en denken dat ze er echt heel veel verstand van hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:03 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Wat is nou je punt? Je hebt het over mensen die het altijd over voetbal hebben en hooligans. Ik kan je vertellen dat niet elke voetbalsupporter een hooligan is. Vast een openbaring voor je.
hoezo? liverpool speelde mooi en kuyt was eens weer slimquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ben anders snel uitgepraat over de wedstrijd van gisteren... WAT een KUT-vertoning op het veld...
Maar niet beter dan petjestuig wat niet eens in staat is om een fatsoenlijk boogje in hun petje te vouwen. Nee die maken er gelijk een puntdak vanquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:33 schreef Robinho90 het volgende:
Beter dan mongols die 24/7 praten over hun skils bij het Wow-en :/
Nou ja, dat slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:27 schreef martonvb het volgende:
Ieder zn ding, koop een mp3 speler en luister naar muziek inplaats van het gelul over voetbal? Maak van jouw probleem niet hun probleem.
sommige vouwen er niet eens een boogje in.. nee die maken er gelijk een tunnel van :|quote:Op woensdag 4 april 2007 16:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
Maar niet beter dan petjestuig wat niet eens in staat is om een fatsoenlijk boogje in hun petje te vouwen. Nee die maken er gelijk een puntdak van![]()
hehe das ook lelijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:12 schreef werkeend het volgende:
[..]
sommige vouwen er niet eens een boogje in.. nee die maken er gelijk een tunnel van :|
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |