Origineel!quote:Danny de Munk treedt in voetsporen van Jan Smit en Frans Bauer. De 37-jarige zanger krijgt zijn eigen realityshow, met de toepasselijke naam: Krijg Toch Allemaal De Klere.
Dat meldt Shownieuws. De serie is ter gelegenheid van zijn 25 jarige jubileum. Het is nog niet bekend wanneer Danny op de televisie te zien zal zijn.
Dat was het eerste wat ik dacht toen ik de TT zag! Ik had programmatitelbedenker moeten worden!quote:met de toepasselijke naam: Krijg Toch Allemaal De Klere
Niks stof, De Munk doet het al heel wat jaren goed in de musicalwereld.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:40 schreef CasB het volgende:
Goh, leuke schnabble, ff een volkszanger onder het stof vandaan halen zodat hij weer wat centjes kan verdienen, want dat is nu natuurlijk op, door het vele rijden in een benzine slurpende SUV.
Voor de overleden volkszangers maken we een apart item: "Die hoog in de hemel is...". Met natuurlijk André Hazes in de eerste aflevering.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:45 schreef Frollo het volgende:
LOL, en dan Nico Haak en Mary Servaes opgraven natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |