quote:De rechtbank in Den Bosch heeft de 41-jarige Peter H. donderdag veroordeeld tot vijftien jaar cel en tbs voor de ontvoering, verkrachting en het doden van de 15-jarige Melanie Sijbers uit Geldrop. Tegen de man was achttien jaar gevangenisstraf en tbs
Fucking hell, ik heb een bril nodig. Zelf-pwnedquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:54 schreef speknek het volgende:
hoeveel letters verschillen santax en speknek?.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:55 schreef Lemmiwinks het volgende:
Ik denk dat Santax beter de moderators van Fok! kan vragen voor het IP adres van NotoriousJw. Of je bent een achterlijke gladiool als je daadwerkelijk als 35-jarige op hetzelfde denkniveau zit van een middelbare scholier of je wilt gewoon schaamteloos kleine meisjes neuken. Hardstikke leuk, maar wees dan een vent en incasseer de vuist van haar vader ook meteen.
Toepasselijke banner
[..]
Iedere niet-contactgestoorde loser snapt dat het een geintje was. Maargoed, je geeft wel erg veel om kindereren he. Kinder-liefde?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:54 schreef santax het volgende:
WTF, echt, ik meen het hoor, dit topic is niet bedoeld voor een gesprek over leeftijds verschillen. Dit topic gaat over eln *volgens mij* bijzonder foute reclame stunt. Waardoor ik onnodig kosten heb gemaakt. Als iemand over straat loopt met een neppistool en een akteur gijzeld, worden de kosten van de politie-inzet ook op diegene verhaald. En dat is terecht. Zo wil ik dus ook de door mij gemaakte kosten voor tijd en beltegoed terug. Praat over fucking leeftijdsverschillen in het eerder door mij genoemde topic. SHE kan trouwens uitleggen of ze mij een pedo vind, en waarom, en zo niet ga ik daar wel verder mee. Want ik ben van dat soort opmerkingen echt niet gediend.
Iemand een pedo noemen op een forum is geen smaad. Een internetdiscussie is niet het verspreiden van geschriften. Dat is als je huis-aan-huis pamfletten gaat verspreiden.quote:En even nazoeken in het Wetboek van Strafrechten leert ons dit:
Art. 261.
1. Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
2. Indien dit geschiedt door middel van geschriften of afbeeldingen, verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen, of door geschriften waarvan de inhoud openlijk ten gehore wordt gebracht, wordt de dader, als schuldig aan smaadschrift, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
Nu wil ik je niet meteen aanklagen hiervoor, maar ik eis wel excuses en een uitleg waarom je uitspraak fout is.
ca va.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Iedere niet-contactgestoorde loser snapt dat het een geintje was. Maargoed, je geeft wel erg veel om kindereren he. Kinder-liefde?
[..]
Iemand een pedo noemen op een forum is geen smaad. Een internetdiscussie is niet het verspreiden van geschriften. Dat is als je huis-aan-huis pamfletten gaat verspreiden.
Dus: je bent een enorme PEDO.
Daar, klaag me maar aan. Ik zie de zaak met vertrouwen tegemoed.
Dat geloof ik graag. Altijd vervelend om met je neus op de feiten gedrukt te worden he?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:09 schreef santax het volgende:
Wat mij betreft mag er tijdelijk een slotje op het topic.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:17 schreef santax het volgende:
Nee, het heeft er meer mee te maken dat ik morgen in de gemeente hier een afspraak heb om aangifte te doen en ik fok niet wil belasten met het vrijmaken van de edit-logs. Vandaar de vraag om het slotje. Ik ben er absoluut niet van gediend om voor pedofiel uitgemaakt te worden. De mensen (inclusief jij) die dat hebben gedaan zal ik dan ook die uitspraken voor het gerecht hard laten maken.
Hehe, wie begint er dan ook een topic over het verhuren/uitbuiten van kinderen terwijl is zelf een relatie met een kind heeft.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:10 schreef santax het volgende:
Hmmz, tja ik heb er al bijna spijt van dat ik het topic geopend hebt. Maar ik blijf van mening dat als een bedrijf het nodig vind om een grap te maken waarvan ze het onderwerp zo kiezen dat ze hopen dat het een rel geeft, dat dat niet goed is. Maargoed. Jullie vinden het schijnbaar normaal om op deze manier bezoekers naar een site te trekken. Als ze een leuke grap hadden uitgehaald hadden ze wel iets gedaan in de richting van 'te huur, leopold. 25% korting indien u hem huurt icm een f16'
Whahahahahahahahaha! Dat is nou wél een goede grapquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:17 schreef santax het volgende:
Nee, het heeft er meer mee te maken dat ik morgen in de gemeente hier een afspraak heb om aangifte te doen en ik fok niet wil belasten met het vrijmaken van de edit-logs. Vandaar de vraag om het slotje. Ik ben er absoluut niet van gediend om voor pedofiel uitgemaakt te worden. De mensen (inclusief jij) die dat hebben gedaan zal ik dan ook die uitspraken voor het gerecht hard laten maken.
http://forum.fok.nl/topic/1002545quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:04 schreef Biogarde het volgende:
Goeie he![]()
Geen idee wat ik er mee moet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |