"grotere" 1 Aprilgrappen worden altijd vóór 1 april ingezet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:43 schreef santax het volgende:
A) geen 1 april grap, het is immers geen 1 april
Dat is een mening, mij lijkt het evident dat het om een grap gingquote:B) geen grap
C) geen humor
D) misselijkmakend
Jaquote:Of ligt het aan mij?
Weten haar ouders het? anders ga ik bureau jeugdzorg bellen en dan mijn kosten op TS verhalenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:05 schreef santax het volgende:
[..]
Jij kunt niet tellen. Dat zijn geen grappen. 11 jaar ouder om precies te zijn.
Somehow denk ik dat dáár echt niemand in was getrapt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:10 schreef santax het volgende:
Als ze een leuke grap hadden uitgehaald hadden ze wel iets gedaan in de richting van 'te huur, leopold. 25% korting indien u hem huurt icm een f16'
Ja haar ouders weten het. Ik heb er zelfs al eerder een half topic aan vervuilt. Dus voor degene die mijn niet-sexuele-relatie belangrijk vind, kan hier zijn/haar antwoorden vinden en eventueel vragen stellen: Legale leeftijd?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:11 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Weten haar ouders het? anders ga ik bureau jeugdzorg bellen en dan mijn kosten op TS verhalen
Je bent gewoon een creep zonder gevoel voor humor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:10 schreef santax het volgende:
Hmmz, tja ik heb er al bijna spijt van dat ik het topic geopend hebt. Maar ik blijf van mening dat als een bedrijf het nodig vind om een grap te maken waarvan ze het onderwerp zo kiezen dat ze hopen dat het een rel geeft, dat dat niet goed is. Maargoed. Jullie vinden het schijnbaar normaal om op deze manier bezoekers naar een site te trekken. Als ze een leuke grap hadden uitgehaald hadden ze wel iets gedaan in de richting van 'te huur, leopold. 25% korting indien u hem huurt icm een f16'
Nou, dat zou een giller zijn!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:10 schreef santax het volgende:
Hmmz, tja ik heb er al bijna spijt van dat ik het topic geopend hebt. Maar ik blijf van mening dat als een bedrijf het nodig vind om een grap te maken waarvan ze het onderwerp zo kiezen dat ze hopen dat het een rel geeft, dat dat niet goed is. Maargoed. Jullie vinden het schijnbaar normaal om op deze manier bezoekers naar een site te trekken. Als ze een leuke grap hadden uitgehaald hadden ze wel iets gedaan in de richting van 'te huur, leopold. 25% korting indien u hem huurt icm een f16'
Sterk punt. Heul sterk puntquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:08 schreef Jarno het volgende:
Goed gedaan, ik had er alleen geen topic op FOK! over geopend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |