Je zult het ongetwijfeld doen, maar als jij een film download van 4 gig, en die daarna uitpakt, dan heb je dus én je ingepakte bestanden én je uitgepakte bestanden staan. Dat maakt samen 8 gig. Dan moet dus wel alles wegflikkeren, dan gooi je 8 gig weg, en dus moet je ook 8 gig terug krijgen. Ik heb hier dus nooit problemen mee.quote:Op maandag 23 april 2007 17:21 schreef ukga het volgende:
Hm ik heb het volgende probleem;
Ik download een film(4 gb) en pak hem uit (nog eens 4 gb) en brand hem. Daarna gooi ik hem van mn hardeschijf(ook prullenbak legen) maar dan krijg ik maar 4 gb 'terug' op me harde schijf ipv 8 gb.
weet iemand hoe dit zit(mssn slaat vista automatisch je gedownloade bestanden nog ergens anders op?)
Ik heb er verschillende geprobeerd. De enige die fatsoenlijk draait is treesize, maar ook die geeft "documents and settings" niet weerquote:Op maandag 23 april 2007 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verder probeer eens een van de programma's die ik noemde. Er zijn ook genoeg programma's die je HDD analyseren waar alle ruimte voor gebruikt wordt.
Hoeveel gb heb je er dan inliggen aan werkgeheugen?quote:Op maandag 23 april 2007 21:53 schreef dagizmo het volgende:
Draai nu vista een maand en tot nu toe zeer tevreden. Straks een geheugen upgrade maar met mijn core 2 duo chipset lijkt vista lekker te lopen. Geen vastlopers gehad tot nu toe.
1 GB + 512 Mb reepje.quote:Op maandag 23 april 2007 21:58 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Hoeveel gb heb je er dan inliggen aan werkgeheugen?
ik heb CCcleaner gedownload en gedraait; resulaat was 150 mb winst.quote:Op maandag 23 april 2007 19:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Al eens een programma als CCcleaner of DiskWasher gebruikt?
geen ervaring mee, omdat dat er niet inzit in home basicquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:12 schreef hierissiedan het volgende:
wie kan er zijn ervaring vertellen over de MCE functie?
Ik draai Ultimate vloeiend op 2 x 512 anders, met een simpele 9800Pro.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Je kan beter 1 gig extra kopen en Premium nemen.
Draaien als admin?quote:Op maandag 23 april 2007 20:34 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb er verschillende geprobeerd. De enige die fatsoenlijk draait is treesize, maar ook die geeft "documents and settings" niet weer![]()
Pop up uitzettenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:19 schreef hierissiedan het volgende:
wie weet toevallig hoe ik die irritante toestemmings meldingen weg kan krijgen?
Waar ik methode 5 aanraadquote:Op woensdag 25 april 2007 22:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pop up uitzetten
of heel uac uitzetten
heel uac uitzetten kan in control panle maar raad ik niet aan
De pop up uitzetten doe je in gpedit.msc
Tja, dan moet je Windows Vista ook gewoon KOPEN natuurlijk....quote:Op donderdag 26 april 2007 00:42 schreef hierissiedan het volgende:
ik ben inmiddels al weer terug naar xp, foutje met cracken, waardoor hij niet meer wou opstarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |