Mooie kutronde van Lafeber gisteren of niet?quote:
Haha nogalquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mooie kutronde van Lafeber gisteren of niet?
Even een paar mailtjes schrijven over studeren in het buitenland, achter mijn cijfers aan... Ik mis nog iets van 25 EC'squote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:49 schreef miss-scofield het volgende:
Hoe is het hier?
Wat een ochtend, had me verslapenGelukkig wel net op tijd.. heb lekker genikst in de les
Kids waren er ook wel blij mee
![]()
Sukk0l of niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:50 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Haha nogalNa het missen van de cut op Madeira en de problemen met zijn knieën kreeg Maarten Lafeber op dag een van het Portugees Open een nieuwe tegenvaller te verwerken: hij werd vanwege het tekenen voor een verkeerde score gediskwalificeerd. Kutmarker
![]()
Verslapen als lerares kan natuurlijk niet he!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:49 schreef miss-scofield het volgende:
Hoe is het hier?
Wat een ochtend, had me verslapenGelukkig wel net op tijd.. heb lekker genikst in de les
Kids waren er ook wel blij mee
![]()
Cool, ga je naar het buitenland??quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Even een paar mailtjes schrijven over studeren in het buitenland, achter mijn cijfers aan... Ik mis nog iets van 25 EC's![]()
Hij had gewoon beter moeten opletten. Geeft hij zelf ook toe, maar daar heb je nu niets meer aanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Sukk0l of niet.
Maar je tekent toch altijd voor de score van degene waar je mee loopt?
Haha, nee idd.. Ik deed het ook niet expres! Gelukkig woon ik hier 10 min vandaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verslapen als lerares kan natuurlijk niet he!
Ik volg alles wat sport isquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:55 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Hij had gewoon beter moeten opletten. Geeft hij zelf ook toe, maar daar heb je nu niets meer aan
Wist niet dat jij ook golf volgde?
Waren de kinders niet al weg? Wij stonden altijd bij de deur te wachten en als het langer dan 10 minuten duurde mocht je wegquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:55 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, nee idd.. Ik deed het ook niet expres! Gelukkig woon ik hier 10 min vandaan
Had alleen geen tijd om thee te halen
Ik ga (waarschijnlijk) 5 maanden studeren aan de hogskolan I Boras (oftewel de Hogeschool van Boras) in Zwedenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:55 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Cool, ga je naar het buitenland??Gaaf! Ik ook volgend jaar, voor m'n nieuwe studie Engels
![]()
Heb je die punten wel gehaald?
Dat hadden wij nooitquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Waren de kinders niet al weg? Wij stonden altijd bij de deur te wachten en als het langer dan 10 minuten duurde mocht je weg
Nee wij ook niet, want altijd als we wegliepen kwam de leraar eraanquote:
Herkenbaar.. Mooie tijden, daar op de middelbare schoolquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee wij ook niet, want altijd als we wegliepen kwam de leraar eraan
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:00 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Herkenbaar.. Mooie tijden, daar op de middelbare school
Ja.. en dan was ik nog een "NSB'er" als ik de docent ging zoekenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee wij ook niet, want altijd als we wegliepen kwam de leraar eraan
Ik was wel optijdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Waren de kinders niet al weg? Wij stonden altijd bij de deur te wachten en als het langer dan 10 minuten duurde mocht je weg
Gaaff!! 5 maanden is wel lang zeg! Een vriend van mij is twee jaar terug een jaar in Zweden geweest voor studie.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga (waarschijnlijk) 5 maanden studeren aan de hogskolan I Boras (oftewel de Hogeschool van Boras) in Zweden
en alle punten heb ik volgens mijn eigen administratie wel gehaald..![]()
Het is best wel lang, maar gelukkig ga ik samen met een klasgenoot (en een goede vriend). Ik ben nu al aan het sparen, en als het mee zit krijg ik nog een aantal beurzenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Gaaff!! 5 maanden is wel lang zeg! Een vriend van mij is twee jaar terug een jaar in Zweden geweest voor studie.
Wel veel geld sparen!
In zweden is het mokkel gehalte hoog !!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga (waarschijnlijk) 5 maanden studeren aan de hogskolan I Boras (oftewel de Hogeschool van Boras) in Zweden
en alle punten heb ik volgens mijn eigen administratie wel gehaald..![]()
dat is stiekem ook een van de redenen om naar Zweden te gaan...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:10 schreef Sok41 het volgende:
[..]
In zweden is het mokkel gehalte hoog !!![]()
Dan moet je ze wel kunnen verstaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat is stiekem ook een van de redenen om naar Zweden te gaan...
nietes. Lienelien was nog even te druk bezig met de kantoorvloer onderkotsenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:12 schreef Goover het volgende:
Wie gaat er mee naar Amsterdam? lienelien krijgt een steen door haar ruit![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
nietes. Lienelien was nog even te druk bezig met de kantoorvloer onderkotsen
Klinkt sexy.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wel een mooie timing trouwensquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
quote:
oh, ja ik had net de kracht gevonden om mn muis naar me toe te trekkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:16 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat je 1 min na mijn post meteen reageerde...
ook nog kracht voor wat anders ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
oh, ja ik had net de kracht gevonden om mn muis naar me toe te trekken
Maar euhh, als je de boel onder kotst. Kan je dan niet beter thuis gaan uitzieken?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
oh, ja ik had net de kracht gevonden om mn muis naar me toe te trekken
iedereen loopt hier al te gillen dat ik weg moet ja. ga ook zo. maar vrees dat het niet zo lekker zal gaan in de busquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Maar euhh, als je de boel onder kotst. Kan je dan niet beter thuis gaan uitzieken?
Ik ga ook de Zweedse taal leren..quote:
plastic zak meenemen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
iedereen loopt hier al te gillen dat ik weg moet ja. ga ook zo. maar vrees dat het niet zo lekker zal gaan in de bus
Emmertje meequote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
iedereen loopt hier al te gillen dat ik weg moet ja. ga ook zo. maar vrees dat het niet zo lekker zal gaan in de bus
quote:
Cricket is een sport waar 1 miljard mensen naar kijken, daar sta je nog van te kijken.quote:
Omdat er toevallig 1 miljard in India wonen zeker! In geen enkel beschaafd land in de Westerse wereld kan je cricket een volks- of populaire sport noemen. Hooguit wat verdwaalde Engelse kakballen spelen hetquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Cricket is een sport waar 1 miljard mensen naar kijken, daar sta je nog van te kijken.
Wat verdwaalde kakballen zegt iequote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:25 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Omdat er toevallig 1 miljard in India wonen zeker! In geen enkel beschaafd land in de Westerse wereld kan je cricket een volks- of populaire sport noemen. Hooguit wat verdwaalde Engelse kakballen spelen het![]()
Ben je morgen weer niet in het Gatquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:20 schreef Twanstra het volgende:
[..]
![]()
Ik ben trouwens vrij vandaag! Gangsta!!!!!!! En ik stap over een paar uurtje op het vliegtuig naar zurich, wicked..........![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |