Ik heb nu nog 1 dag te gaan tot weekend..ik wil ook weekendquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
1 goedenmiddaghier alles goed hoor, laatste dag van de week, mooi opgeschoten, 2e tussenrapportage ingeleverd en we lopen ook helemaal volgens planning (nu nog wel
...) nog 1:17 tot het weekend
ik moet eigenlijk nog 2:15 tot het weekend.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
1 goedenmiddaghier alles goed hoor, laatste dag van de week, mooi opgeschoten, 2e tussenrapportage ingeleverd en we lopen ook helemaal volgens planning (nu nog wel
...) nog 1:17 tot het weekend
hehe ik blijf leren hequote:Op donderdag 29 maart 2007 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klinkt tof, zo'n situatie had ik ook op m'n stage![]()
(trouwens: chapeau voor jou, deze keer geen groetjes onder je eigen post![]()
...)
vnou brand los, maak er wel beetje goed verhaal van hequote:Op donderdag 29 maart 2007 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wilde even gaan beginnen over mijn vriendin + alcohol (ik zat dan ook in het verhaal) maar dat doe ik toch maar niet
dan mag je niet klagen !quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:49 schreef DaFan het volgende:
Eindelijk stagevergoeding vastgesteld
70 euri per week exc onkosten
je mag niet klagen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:49 schreef DaFan het volgende:
netjesquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:49 schreef DaFan het volgende:
Je moet ook gratis sultana en cup-a-soup eisen! Een absolute must voor iedere stagiair (slaaf van het kapitalisme)..quote:
ik kan er een heel mooi verhaal van maken, maar er zitten toch wel aardig wat details enzo in die ik liever niet vermeldquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:50 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
vnou brand los, maak er wel beetje goed verhaal van he
seks schrijf je met ksquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dan is het nog de vraag hoe je erbij komt dat sex + alchohol ook voor een meisje niet zo super is!!!![]()
klonk heel erg ik-spreek-uit-ervaring achtig
Zit hier in een appartement hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:53 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Je moet ook gratis sultana en cup-a-soup eisen! Een absolute must voor iedere stagiair (slaaf van het kapitalisme)..
das een ondwijkend andwoortquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:53 schreef Sok41 het volgende:
En een filmpje... ik zal het proberen op mn telefoon xD
Zou toch kunnen, lienelien heeft ook een vriendje gehad enzo...quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dan is het nog de vraag hoe je erbij komt dat sex + alchohol ook voor een meisje niet zo super is!!!![]()
klonk heel erg ik-spreek-uit-ervaring achtig
zou kunnen, kom op jongenwie van ons was hetquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Zou toch kunnen, lienelien heeft ook een vriendje gehad enzo...
Dan is het toch niet raar dat het eventueel 'ik-spreek-uit-ervaring achtig' klinkt.
lienelien kan zo de politiek in, die geven ook nooit antwoord op de vraagquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:01 schreef Houniet het volgende:
ik wist het wel lienelien, je post om het antwoord heen
ik niet, ik heb al een lief meisjequote:Op donderdag 29 maart 2007 15:01 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
zou kunnen, kom op jongenwie van ons was het![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik niet, ik heb al een lief meisje
duitser, ik nog 2 uur en 52 minutenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Hoiik moet nog 54 minuten tot 'thuis'
dit keer niemand, ik ga nu met een vriend van me. had Showtek op Sensation 2006 wel klaarliggenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie heeft dit keer de eer om mee te gaan met z'n setje?
hhaha, owned! ik verdien 350 euro. (per maand).quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:49 schreef DaFan het volgende:
na aftrek van kosten voor inwoning (verbleef in een bungalow, wel 2 gratismaaltijden per dag:P) kreeg ik ¤ 77,50 per week...quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:12 schreef Twanstra het volgende:
[..]
hhaha, owned! ik verdien 350 euro. (per maand).![]()
Ik heb ten minste vrije tijd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:12 schreef Twanstra het volgende:
[..]
hhaha, owned! ik verdien 350 euro. (per maand).![]()
hoeveel uur maak je per week dan?quote:
40 + 2 uur reizen per dag. Die 40 is inc pauze. Twanstra rijdt 3 uur per dag en maakt 9 uur per dag inc pauze volgens mijquote:
Correct, wel met een tankpas van het bedrijf! (gelukkig, anders was ik 380 euro per maand kwijt geweest aan benzinequote:Op donderdag 29 maart 2007 15:21 schreef DaFan het volgende:
[..]
40 + 2 uur reizen per dag. Die 40 is inc pauze. Twanstra rijdt 3 uur per dag en maakt 9 uur per dag inc pauze volgens mij
zelfs s'avondsquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:28 schreef Sok41 het volgende:
Die korte weekjes van jullie ! Ik werk met bloed zweet en traaanen
Is ze lekker?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:30 schreef Cuckoo het volgende:
Net mooi hier op kantoor: een collega (v) van me die tegenover me zit:
"Goh, jij schiet wel op met je verlslag ofniet? Je bent de hele dag zo aan het typen!
Ik: "Euh ja, ik schiet al aardig op"![]()
Ik typ nog meer op Fok! dan voor m'n scriptie![]()
haha typen in scripty o ja das wat ik tussendoor doe op dat nu nog te vullen lege witte schermquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:30 schreef Cuckoo het volgende:
Net mooi hier op kantoor: een collega (v) van me die tegenover me zit:
"Goh, jij schiet wel op met je verlslag ofniet? Je bent de hele dag zo aan het typen!
Ik: "Euh ja, ik schiet al aardig op"![]()
Ik typ nog meer op Fok! dan voor m'n scriptie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |