dat is best erg hoor , ik heb dat eens gezien bij iemand dat was niet relaxed .... ik wil het niet hebben , en tenzij dat je gelooft dat je af en toe stoten in je zij krijgt van spoken kan je er van uitgaan dat ik al wat symptomen heb gehadquote:
Het kan inderdaad heel erg zijn, maar meestal begint het vrij bescheiden met wat stijfheid in de spieren, onrust in de benen, of kaakbewegingen. Als je dat merkt zijn er ook middelen, anticholinergica geheten, zoals Akineton die dat tegengaan. Ook kan gekozen worden om naar het beste middel over te stappen, namelijk clozapine of Leponex, met nagenoeg geen bewegingsbijwerkingen. De voorwaarde is wel dat je daarvoor besef hebt dat jouw ideeen en idealen deels voorkomen uit een ziektebeeld.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:52 schreef tinoz het volgende:
[..]
dat is best erg hoor , ik heb dat eens gezien bij iemand dat was niet relaxed .... ik wil het niet hebben , en tenzij dat je gelooft dat je af en toe stoten in je zij krijgt van spoken kan je er van uitgaan dat ik al wat symptomen heb gehad![]()
hij heeft geen TD maar is er bang voor, niet geheel onterecht maar zo extreem als in het desbetreffende geval zal het nooit raken omdat men dan met de medicatie stopt (wat niet is gebeurd in Liss vs Doeff)quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:54 schreef loezzie het volgende:
Alleen stoppen met je medicatie wil niet zeggen dat de ttardive dyskinesia verdwijnt. het kan zelfs erger worden...
en verder ga ik er maar niet op in.. tegen mensen zonder ziektebesef kan je praten als brugman.. ze doen toch wat ze willen...
gewoon gaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:54 schreef tinoz het volgende:
ik ben al bijna een uur te laat voor mijn injectie ondertussen![]()
Tegen wie heb je het?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:59 schreef tinoz het volgende:
zie je nou hoe ziekelijk je zelf bezig bent ? denk eens na joh weet je wel wat je zegt ? ik pik dit niet ik voeg je toe als gevaarlijke persoonlijkheden met gevaarlijke ideeën en overtuigingen die mensen geestelijk proberen ziek te maken
Tinoz, Re heeft gelijk...quote:
ik weet prima wat is zeg hoor, ik ben noch gevaarlijk noch erop uit om jou schade toe te brengen. Je bent ziek en staat weer op het punt van een psychose.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:59 schreef tinoz het volgende:
zie je nou hoe ziekelijk je zelf bezig bent ? denk eens na joh weet je wel wat je zegt ? ik pik dit niet ik voeg je toe als gevaarlijke persoonlijkheden met gevaarlijke ideeën en overtuigingen die mensen geestelijk proberen ziek te maken
Nee jullie zijn allemaal gek en onverschillig het interreseert jullie niets en jullie doen en zeggen maar wat jullie in de mond is gelegd , er bestaat niet zoiets als een geestelijke ziekte dat is de standaard van 2007quote:
FF ying yangen Tinoz. Hij geeft je een advies, hij drukt geen pistool tegen je hoofd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:59 schreef tinoz het volgende:
Ik denk dat deze man heel erg alleen staat in het land van de psychiatrie.quote:Geestesziekten bestaan niet, roept Foudraine en psychiaters zijn vrijheidsberovers. Maar wanneer een van zijn patiënten volledig psychotisch wordt en niet meer op zijn spreekuur verschijnt, probeert hij haar via de BOPZ op te laten nemen en maakt hij zich boos op een collega die van mening is dat er nog onvoldoende sprake is van gevaar om een beroep op de BOPZ te rechtvaardigen. Hij aarzelt niet deze zelfde patiënte antipsychotica voor te schrijven terwijl hij in een volgend hoofdstuk schrijft dat antipsychotica giftig zijn en "de mens de unieke kans ontnemen waarachtig te zoeken". Kortom, Foudraine verschanst zich met zijn boek in een stevige bunker die een zinnige discussie bij voorbaat onmogelijk maakt.
mhoa, jij hebt zeker nog nooit iemand in een psychose meegemaakt, dat je zo zonder blikken of blozen kunt zeggen dat ze maar moeten wegrotten...quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:04 schreef Jarno het volgende:
Geef die aandachtshoer toch geen podium joh.
Slotje, opgeruimd, laat maar rotten.
Waarom bel je je therapeut niet ff dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:11 schreef tinoz het volgende:
dat doet ie figuurlijk wel jah , hij verspreid leugens over me en trekt alles waar ik voor sta in het belachtelijke waarover ik al tijden heb lopen denken of de psychiatrie zelf daar niet de juiste selecteerbare arm van de wet was om sociale controle uit te voeren en een algemene visie over het leven en de huidige moraal op te dringen en te laten zegen vieren zonder dat er mensen zijn die dat kunnen aanvechten omdat deze allemaal worden opgenomen maar dat zal wel weer ziekelijk zijn als je de staat zo in twijfel trekt zeker dus beter zeg ik niets meer .
Het is onbewust dan wel neit onbewust dat dit dus wel gebeurd en die Konnie nog iets is hier een goed voorbeeld van hoe je iemand al zijn kracht achter zijn woorden kan ontnemen en dat vind IK dus ziekelijk
Ik heb als voorwaarde voor het ondertekeknen van het behandel plan gegeven dat er een therapie of iets dergelijks in kwam en als ik niet zou tekenen zonder dat erin zouden ze me opsluiten ... fijn hoor , snappen jullie nou waarom ik al een keer eerder ben gevlucht naar Parijs ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:10 schreef OldJeller het volgende:
Therapie ontrouw zijn is het slechtste wat je kan doen.
Nee, laten we de FOK! therapie gaan proberen. Dát zal werken. Was daar pas niet een topic over van Krea ofzo? Levensgevaarlijk wat hier gebeurt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:12 schreef Re het volgende:
[..]
mhoa, jij hebt zeker nog nooit iemand in een psychose meegemaakt, dat je zo zonder blikken of blozen kunt zeggen dat ze maar moeten wegrotten...
en waarom ben je dan weer teruggekomen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:14 schreef tinoz het volgende:
[..]
Ik heb als voorwaarde voor het ondertekeknen van het behandel plan gegeven dat er een therapie of iets dergelijks in kwam en als ik niet zou tekenen zonder dat erin zouden ze me opsluiten ... fijn hoor , snappen jullie nou waarom ik al een keer eerder ben gevlucht naar Parijs ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |